Ladycuppen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2012

mariamiss6

Darling<3 skriver:

Seriøst?? Hold kæft hvor ulækkert altså - opsamler ens blod, skal blot tømmes

Skal ALDRIG bruge sådan en...!

Jeg synes det er meget mere ulækkert at en tampon rent faktisk kan slå dig ihjel

Med en cup bevarer blodet sin oprindelige tekstur. I en tampon og med bind der kan det både koagulere, og udvikle lugte og sindssygt mange bakterier.... Bakterier der faktisk, og uden pis, kan slå dig ihjel, på ganske kort tid....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2012

mariamiss6

Chel1992 skriver:

Super smart

Måske man skulle prøve at anskaffe sig sådan en. Er godt nok træt af når jeg har "mens" at jeg skal gå en hel uge og have irriteret ud dernede fordi jeg hverken kan tåle bind eller tamponer :s Så det er da værd at overveje selvom de er lidt krydret i prisen

Ja de er lidt krydret i prisen... Til gengæld kan den holde 10 år Jeg har tjent min ind på 2 måneder, med det kømpe forbrug jeg har af tamponer og bind... Jeg køber hver anden måned 4 pakker tamponer og 4 pakker bind og en pakke af de der ekstremt tynde trusseindlæg fra allways.... Og jeg gennembløder hele skidtet til trods for at jeg både med superplus tampon OG med natbind.....

Anmeld

5. april 2012

mariamiss6

Eliza skriver:

HAHAHA kæresten var lige ved at brække sig da jeg fortalte om den og at sådan en VIL jeg eje!!  

godt for ham at han alligevel ikke skal nerme sig løvens hule når den røde løber er rullet ud.. 

Hehehehhehe så skulle du have set min eks i hovedet igår, d ajeg bad ham om lige at forklare nærmere hvordan det føltes at dyrke sex med min gamle mooncup..... Og da han spurgte hvorfor jeg ville vide det, svarede jeg at det var fordi jeg havde fået en ny, som var meget blødere lol....

Anmeld

5. april 2012

crille

Har aldrig hørt om sådan en før.. Og ligesom med så meget andet nyt, så syntes jeg at jeg harmine forbehold. Men er ikke afvisende..

Tak for information  

Anmeld

5. april 2012

stjerneskud10

Kan man tage i svømmehallen med den eller på stranden?? Synes den er rigtig smart, men samtidig finder jeg det ikke særligt lækkert, men ja det synes jeg hellere ikke bind og tamponer er..

Anmeld

5. april 2012

Kongmulle

Jeg har stemt adr klamt. Ville slet ikke kunne se mig selv rende rundt med den ville syntes det var vildt ulækkert at rende med en kop i skrævet fyldt med menses

Men respekt til jer der er super glade for den

Anmeld

5. april 2012

Tona

mariamiss6 skriver:

Jeg har just lavet et indlæg på min blog, hvor jeg  ligesom giver mit besyv på sagen... 

Hvad siger i til den slags hjælpemidler?

http://mariamiss6.wordpress.com/2012/04/04/ladycup-undskyld-til-de-sarte/

Jeg har haft Mooncuppen (som er samme princip) og jeg var ufattelig glad for den. Det var en stor lettelse at det var så nemt når først man havde fået lært at bruge den. Intet besvær og intet med at skulle bruge penge konstant på bind osv.

Nu har jeg dog bestilt disse her:

http://www.babybotsboutique.co.uk/little_gumnut_csp.htm

og det skal prøves af. Dejlig tanke at de er helt naturlige og ikke belaster miljøet ved bare at blive smidt væk. De kan bare vaskes og bruges igen og igen  

Anmeld

5. april 2012

Tona

VIPpigen skriver:

Jeg syntes faktisk det ser mindre voldsomt ud når man kigger i koppen, end jeg skifter tampax hver 3-4 time... Det eneste jeg godt kunne være foruden er at farven bliver i toilettet efter 1-2 skyl... Det ser lidt drabeligt ud ;-)

Du skal bare lige bruge toiletbørsten, ligesom du ville gøre hvis der var "andet" der sad fast i kummen. Så når du skyller ud forsvinder farve og det hele...ja undskyld men ville lige dele den info

Anmeld

5. april 2012

Tona

Kan man tage i svømmehallen med den eller på stranden?? Synes den er rigtig smart, men samtidig finder jeg det ikke særligt lækkert, men ja det synes jeg hellere ikke bind og tamponer er..

Ja det kan du sagtens. Men hvis du går i vandet med den, så skal du lige gøre det at du tager den ud og lige gør den ren inden du så sætter den op igen, når du er færdig i vandet. Præsis ligesom du ville skifte tampax efter en tur i vandet

Anmeld

5. april 2012

Tona

Jeg forstår ikke hvorfor der er så mange der syntes at menstruationsblod er såååå ulækkert. Det er da heller ikke fordi jeg er mega fan, men jeg syntes slet ikke at det er klamt på den måde. Det er bare blod og i øvrigt en steril væske indtil den kommer i kontakt med luft (hvilket den så ikke gør når den er i cuppen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.