Ladycuppen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad synes du om ladycuppen og lignende produkter.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.846 visninger
81 svar
0 synes godt om
4. april 2012

mariamiss6

Jeg har just lavet et indlæg på min blog, hvor jeg  ligesom giver mit besyv på sagen... 

Hvad siger i til den slags hjælpemidler?

http://mariamiss6.wordpress.com/2012/04/04/ladycup-undskyld-til-de-sarte/

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

celkt

jeg overvejer da helt klart at prøve en,... mest for at blive fri for lugten...

men jeg hører til dem der bløder MEGET... så er lidt bekymret for om det passer til mig...

Anmeld

4. april 2012

Pige2009

mariamiss6 skriver:

Jeg har just lavet et indlæg på min blog, hvor jeg  ligesom giver mit besyv på sagen... 

Har overvejet siden jeg så den for første gang for ca. et år siden, men har endnu ikke turde vove mig ud i det, selvom det lyder dødsmart!

Anmeld

4. april 2012

MorTilEn2013Dreng

mariamiss6 skriver:

Jeg synes det er skide smart men er bange for den kommer til at irritere mig. Da jeg er meget stram

Anmeld

4. april 2012

mariamiss6

Malou&Anders skriver:

Jeg synes det er skide smart men er bange for den kommer til at irritere mig. Da jeg er meget stram

Så skal du måske bare have den lille af dem... Altså den der er beregnet til folk der ikke har født....

Normalt skal man have den store, når man har født, eller er fyldt 25... 

Jeg mærker aldrig min... Og jeg kan tydeligt mærke hvis jeg har tampon i....

Anmeld

4. april 2012

mariamiss6

Baagøe skriver:

Har overvejet siden jeg så den for første gang for ca. et år siden, men har endnu ikke turde vove mig ud i det, selvom det lyder dødsmart!

Det ER rigtig smart, og klart bedre for dit underliv, i sammenligning med både bind og tampon....

De koste rlidt, nu og her jo, men hvis man passer på dem holder de ca. 10 år, så det er jo oven i købet rigtig mange penge sparet

Anmeld

4. april 2012

mariamiss6

celkt skriver:

men jeg hører til dem der bløder MEGET... så er lidt bekymret for om det passer til mig...

Jeg bløder også kraftigt, så jeg tømmer den MANGE gange i løbet af en dag... men det gør jeg jo også hvis jeg bruger bind eller tampon....

Hvis jeg bbruger tamponer falder de simpelthen ud, fra det tidspunkt jeg rejser mig (fra siddende) til jeg når toilettet.... Det giver et værre svineri.....

Med bind, bløder jeg ofte ved siden af, fordi jeg bevæger mig skævt, så trussen og dermed også bind, ofte glider skævt....

Den kan indeholde det samme som en tampon, så det burde ikke gøre det mere besværligt for dig....

De dage hvor jeg er bange for at at oversvømme den, har jeg et trusseindlæg i. Så tømmer jeg den så snart der er en dråbe at se... Og et trusseindlæg, altså de tynde, giver bare ikke lige så meget hudirritation som de store tykke bind... så det er stadig win win for mig Og jeg slipper for de store trusser, som jeg ikke kan holde ud at have på

Anmeld

4. april 2012

mariamiss6

4. april 2012

mariamiss6

celkt skriver:

I øvrigt, med ladycuppen (eller ja mooncuppen, som jeg brugte før) 

Der føler jeg jo heller ikke den der "nu PLASKER det ud af mig" fornemmelse, som jeg ellers gør med foreksempel bind, og som oven i købet også opstår for mig ved brug af tampon....

Anmeld

4. april 2012

mariamiss6

Jeg sidder her, og er sådan lidt "juhu, nu kom min mens. Så kan jeg få brugt den nye cup" 

hehe, det er ret tosset, men det er lidt sådan jeg har det hver gang jeg skal have fat i den....

Med tamponer og bind fæler jeg mig bare rigtig ulækker, og utilpas....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.