Ladycuppen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2012

MorTilEn2013Dreng

mariamiss6 skriver:

Så skal du måske bare have den lille af dem... Altså den der er beregnet til folk der ikke har født....

Normalt skal man have den store, når man har født, eller er fyldt 25... 

Jeg mærker aldrig min... Og jeg kan tydeligt mærke hvis jeg har tampon i....

Vildt nok.. Kunne være man skulle købe en..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

mariamiss6

Malou&Anders skriver:

Vildt nok.. Kunne være man skulle købe en..

Ja det skulle du måske... Jeg er mega glad for den i hvert fald....

Men, når nu du er sådan i tvivl om hvilken du skal bruge,s å skal du måske ringe til kundeservice, eller skriv etil dem, og få råd om hvilken størrelse du skal bruge.... Der er jo kun 2 størrelser at vælge imellem, så det er nemt at komme til at atge den forkerte

Anmeld

4. april 2012

MorTilEn2013Dreng

mariamiss6 skriver:

Ja det skulle du måske... Jeg er mega glad for den i hvert fald....

Men, når nu du er sådan i tvivl om hvilken du skal bruge,s å skal du måske ringe til kundeservice, eller skriv etil dem, og få råd om hvilken størrelse du skal bruge.... Der er jo kun 2 størrelser at vælge imellem, så det er nemt at komme til at atge den forkerte

Skal nok have den lille har aldrig født og er os under 25 :p

Anmeld

4. april 2012

Clisolka

Jeg har stemt smart, men jeg vil ikke købe en  Jeg bryder mig ikke om at der er noget der skal op og sidde 

Anmeld

4. april 2012

Zafir

Jeg har stenet over det før... Men kendte ikke nogen der havde prøvet den, også var jeg en kylling Men nu kender jeg en der har prøvet den også er det da bare at få købt en.

Jeg HADER at gå med bind og tamponer får jeg kedelig lugt fra skrævet, for at være ærlig Og så bliver jeg helt knastør i flere uger... bvadr, Så jeg tror det lige er mig

Jeg må bare se at få fingeren ud (hehe) og købe mig en af slagsen

Anmeld

4. april 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg har stemt på den sidste valgmulighed da jeg slet ikke bryder mig om tanken om at sætte en slags kop/bæger op hvor alt blodet kommer ned i og så skal man tage den ud og så ser man alt det blod der. Ej nej! Ikke noget for mig  

Anmeld

4. april 2012

mariamiss6

Omsorgsgiver skriver:

Jeg har stemt på den sidste valgmulighed da jeg slet ikke bryder mig om tanken om at sætte en slags kop/bæger op hvor alt blodet kommer ned i og så skal man tage den ud og så ser man alt det blod der. Ej nej! Ikke noget for mig  

hhaha, lukker du øjnene når du fjerne bind og tampon da? For sådan en kan man da også godt fjerne med lukkede øjne hvis det er

Anmeld

4. april 2012

mariamiss6

Zafir skriver:

Jeg har stenet over det før... Men kendte ikke nogen der havde prøvet den, også var jeg en kylling Men nu kender jeg en der har prøvet den også er det da bare at få købt en.

Jeg HADER at gå med bind og tamponer får jeg kedelig lugt fra skrævet, for at være ærlig Og så bliver jeg helt knastør i flere uger... bvadr, Så jeg tror det lige er mig

Jeg må bare se at få fingeren ud (hehe) og købe mig en af slagsen

aj vidste du ikke det?

Jeg synes ellers jeg har svaret på ALT hvad der har været oppe omkring emnet hehe....

Jeg har haft brugt den siden jeg fik Bastian, men hørte første gang om dem i 2005 Fra en dildo dame lol......

Tjek mit blogindlæg Zafir, der er link til en amerikansk tester, så kan du måske bedre beslutte hvilken du skal have, og nej, jeg ved ikke hvilke der sælges i DK....

Jeg kender til divacup, mooncup, ladycup, her i dk

Anmeld

4. april 2012

mariamiss6

Malou&Anders skriver:

Skal nok have den lille har aldrig født og er os under 25 :p

Så skal du have den lille ja... Den er helt sikker

Anmeld

4. april 2012

MorTilEn2013Dreng

mariamiss6 skriver:

Så skal du have den lille ja... Den er helt sikker

ja det må vente til næste måned, venter på den kommer nu her men kroppen spiller puds med mig hele tiden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.