Ladycuppen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
VIPpigen skriver:

Jeg syntes faktisk det ser mindre voldsomt ud når man kigger i koppen, end jeg skifter tampax hver 3-4 time... Det eneste jeg godt kunne være foruden er at farven bliver i toilettet efter 1-2 skyl... Det ser lidt drabeligt ud ;-)

Ok. Jeg har bare sådan en forstilling om at det ser meget voldsomt ud med alt det blod der i cuppen end det er på bind og tamponer. Men det er det så ikke kan jeg forstå....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

VIPpigen

Omsorgsgiver skriver:

Ok. Jeg har bare sådan en forstilling om at det ser meget voldsomt ud med alt det blod der i cuppen end det er på bind og tamponer. Men det er det så ikke kan jeg forstå....

Jeg var hvertfald chokeret over der ikke var mere i når jeg brugte så mange tampax i døgnet...;-)

Anmeld

4. april 2012

marhemor

Da jeg læste om det først (lige nu her til aften), så var min tanke, AD... Det er sgu for klamt!!! Men som mange af jer siger, så er det jo også klamt at fedte rundt med bind og tamponer!!

Jeg er også meget generet af tamponer, især efter fødslen, så kan næsten ikke holde det ud, derfor er jeg gået tilbage til bind, og det er sgu bare ikke fedt at have ble på!!!

Jeg sidder seriøst og overvejer om man skulle prøve... Selvom jeg stadig finder det lidt klamt at skulle skylle den i håndvasken... Hmmm... Jeg må lige overveje det lidt mere

Men fedt at det bliver bragt frem, jeg kendte intet til den inden!!

Anmeld

4. april 2012

Darling<3

Seriøst?? Hold kæft hvor ulækkert altså - opsamler ens blod, skal blot tømmes

Skal ALDRIG bruge sådan en...!

Anmeld

4. april 2012

Becks

Darling<3 skriver:

Hvorfor er det ulækkert??

Det er vel ikke mere "klamt" end at grave efter en snor og hive den ud, eller få et ildelugtende bind i smasken..

Jeg har ikke selv prøvet den, men kunne godt overveje det, da jeg har ubehag efter brugen af tamponer..

Anmeld

4. april 2012

132319

Jeg har længe overvejet at prøve den og har kun hørt godt om den

Skal bare lige tage mig sammen til at købe en

Anmeld

5. april 2012

Eliza

HAHAHA kæresten var lige ved at brække sig da jeg fortalte om den og at sådan en VIL jeg eje!!  

godt for ham at han alligevel ikke skal nerme sig løvens hule når den røde løber er rullet ud.. 

Anmeld

5. april 2012

4kløver

Darling<3 skriver:

Ved heller ikke helt hvor lækkert det er. Men tror du bare ikke vi skal vende os til det. Lige som den gang der kom tampon og vore bedste forældre synes det var ulækkert.

Anmeld

5. april 2012

Darling<3

Becks skriver:

Hvorfor er det ulækkert??

Det er vel ikke mere "klamt" end at grave efter en snor og hive den ud, eller få et ildelugtende bind i smasken..

Jeg har ikke selv prøvet den, men kunne godt overveje det, da jeg har ubehag efter brugen af tamponer..

Hvorfor?? Det siger lidt sig selv hvorfor den er ulækker..

Ved ikke hvordan i andre kvinder fjerner jeres tampon, men jeg sidder ikke og GRAVER efter min tampon - bind bruger jeg ikke, så lugten kender jeg ikke noget til...

Anmeld

5. april 2012

Darling<3

4kløver skriver:

Ved heller ikke helt hvor lækkert det er. Men tror du bare ikke vi skal vende os til det. Lige som den gang der kom tampon og vore bedste forældre synes det var ulækkert.

Ej, jeg hverken kan eller vil vænne mig til at tømme en kop med blod i

God fornøjelse med blod-koppen til jer andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.