Ladycuppen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2012

mariamiss6

Bertemor skriver:

Nu har jeg ikke læst hele tråden, så det kan være svaret allerede står her et sted, men tillader mig nu at spørge alligevel..

Kan man bruge den når man bader? Altså jeg tænker i svømmehallen ell. på stranden? 

Lige så badesikker som en tampon

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2012

mariamiss6

Baagøe skriver:

Hi hi - du sjaw!

Jeg prøver

Anmeld

9. april 2012

Fru Hansen

mariamiss6 skriver:

Jeps de er gode

Jeg har selv haft brugt mooncuppen, og med det in ménte vil jeg altså anbefale dig at købe ladycuppen, selvom den er lidt dyrere måske....

som sagt er den måske dyrere (har ikke lige tjek på den aktuelle pris på mooncuppen) til gengæld ER den altså bedre. 

Den er meget blødere i materialet, end mooncuppen, og hvis jeg skal sammenligne de to ville jeg sige at mooncuppen er ALT for "hård" i det. Især stilken kan virkelig genere. Det gør ladycuppens stilk ikke.

Ladycuppen er i øvrigt også pænere at se på. mooncuppen har en lidt sær farve fra starten af, og tager hurtigt menstruations afsmidtning til sig også.

I øvrigt er ladycuppen LANGT lettere at rengøre, fordi hullerne rundt i kanten er større, end de er på mooncuppen.  

Hvor er jeg glad for at du fortæller at det er nemmere med ladycup
Jeg købte en mooncup for omkring et år siden og den kan jeg bare ikke få til at "virke" . Jeg har været uvenner med stilken både i kort og lang udgave og haft svært ved at få den til at sidde rigtigt trods det at jeg har set utallige how-to på nettet. Netop det hårde materiale er det der driller, men jeg er meget begrejstret for ideen med cuppen.

Jeg vil da fluks bestille mig en ladycup. Har du aktier i den?

Anmeld

9. april 2012

JanetBJ

Nu tænker jeg lidt sygt, ik?

Kan man dyrke sex mens man har den i ?

Anmeld

9. april 2012

Fru Hansen

Til jer der bruger cup: bruger i glidemiddel for at få den på plads?
Hvad gør i den rent med?

Jeg så lige på den side en bruger henviser til. Der kan man købe noget gel, men jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er til rengøring eller glidemiddel, jeg syntes der står lidt af hvert.

http://ladycup.dk/ladycup-tilbehoer-11/

Nogen der ved det?

Anmeld

9. april 2012

mariamiss6

Fru Hansen skriver:

Hvor er jeg glad for at du fortæller at det er nemmere med ladycup
Jeg købte en mooncup for omkring et år siden og den kan jeg bare ikke få til at "virke" . Jeg har været uvenner med stilken både i kort og lang udgave og haft svært ved at få den til at sidde rigtigt trods det at jeg har set utallige how-to på nettet. Netop det hårde materiale er det der driller, men jeg er meget begrejstret for ideen med cuppen.

Jeg vil da fluks bestille mig en ladycup. Har du aktier i den?

Haha nej det har jeg ikke... Men hvis salget pludselig stiger kan det da være jeg skal få mig det

Anmeld

9. april 2012

mariamiss6

Fru Hansen skriver:

Til jer der bruger cup: bruger i glidemiddel for at få den på plads?
Hvad gør i den rent med?

Jeg så lige på den side en bruger henviser til. Der kan man købe noget gel, men jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er til rengøring eller glidemiddel, jeg syntes der står lidt af hvert.

http://ladycup.dk/ladycup-tilbehoer-11/

Nogen der ved det?

det er ikke nødvendigt med glidecreme. Det er nok lige at give den et skyl under den kolde hane

Det er kun hvis man er KNAStør at glidecreme kan være en hjælp....

Når jeg gør den ren, skyller jegd en ren under hanen, og vasker evt. med almindelig intimsæbe, og så skolder jeg den bagefter....

Når jeg så skal bruge den igen, skolder jeg den lige inden jeg tager den i....

Anmeld

9. april 2012

mariamiss6

JanetBJ skriver:

Nu tænker jeg lidt sygt, ik?

Kan man dyrke sex mens man har den i ?

Slet ikke en syg tanke der....

Og ja, det kan man godt

ER testet, flere gange

Den flytter sig ligesom bare lidt til siden Og så kan man lige rette den til, når man er færdig med at sexe

Jeg mener at producenterne af de forskellige, anbefaler at man tager den ud, men det kan sagtens lade sig gøre.....

Og nej, den forsvinder ikke uendelig langt op... Det er jo trods alt en blindgyde der oppe, og den fylder jo mere end for eksempel et pessar eller en p-ring, så man kan altid fiske den ud igen

Anmeld

9. april 2012

JanetBJ

mariamiss6 skriver:

Slet ikke en syg tanke der....

Og ja, det kan man godt

ER testet, flere gange

Den flytter sig ligesom bare lidt til siden Og så kan man lige rette den til, når man er færdig med at sexe

Jeg mener at producenterne af de forskellige, anbefaler at man tager den ud, men det kan sagtens lade sig gøre.....

Og nej, den forsvinder ikke uendelig langt op... Det er jo trods alt en blindgyde der oppe, og den fylder jo mere end for eksempel et pessar eller en p-ring, så man kan altid fiske den ud igen

Uha! den er jeg sgu nødt til at investerer i her d 30. når jeg får SU

Da jeg fortalte min fyr om den, sagde han bare; ADDDDDDDDDDDDDDD . Hihi barnlig sjæl ..

Anmeld

10. april 2012

Pige2009

mariamiss6 skriver:

Jeg prøver

Doing well

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.