Ladycuppen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2012

mariamiss6

Malou&Anders skriver:

ja det må vente til næste måned, venter på den kommer nu her men kroppen spiller puds med mig hele tiden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

NinaNymannMadsen

det var da abre super smart. hvor kan man købe dem henne. bliver da nød til at eje en.
har aldrig brugt tampon så kender ikke lige følelsen af at han sådan en oppe, bruger kun bin, og det kan virkelig være irriterende, er så bange for at det sidder skævt eller jeg bløder igennem om natten. og føler bare nogen gange når jeg går at der kommer ´flere liter ud på en gang selvom der jo ikke gør. hader bin.

Anmeld

4. april 2012

Billemyre

Jeg vil rigtig gerne ha' sådan en!
Jeg bruger tamponer og har faktisk ingen gener, what so ever, men idéen om ikke at udsætte sit underliv for diverse baktusser er meget indbydende 
Så jeg vil da helt sikkert anskaffe mig sådan en!

Anmeld

4. april 2012

Maja_4000

Jeg har stemt blank

Synes det er skide smart , men ved ikke rigtig om jeg har lyst til at prøve :b

Anmeld

4. april 2012

mariamiss6

NinaNymannMadsen skriver:

det var da abre super smart. hvor kan man købe dem henne. bliver da nød til at eje en.
har aldrig brugt tampon så kender ikke lige følelsen af at han sådan en oppe, bruger kun bin, og det kan virkelig være irriterende, er så bange for at det sidder skævt eller jeg bløder igennem om natten. og føler bare nogen gange når jeg går at der kommer ´flere liter ud på en gang selvom der jo ikke gør. hader bin.

den kan købes her  http://ladycup.dk/ladycup-1/

Anmeld

4. april 2012

NinaNymannMadsen

mariamiss6 skriver:

den kan købes her  http://ladycup.dk/ladycup-1/

Tak. Det skal jeg ind og kikke på.

Anmeld

4. april 2012

mpr

Super smart

Måske man skulle prøve at anskaffe sig sådan en. Er godt nok træt af når jeg har "mens" at jeg skal gå en hel uge og have irriteret ud dernede fordi jeg hverken kan tåle bind eller tamponer :s Så det er da værd at overveje selvom de er lidt krydret i prisen

Anmeld

4. april 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
mariamiss6 skriver:

hhaha, lukker du øjnene når du fjerne bind og tampon da? For sådan en kan man da også godt fjerne med lukkede øjne hvis det er

Nej, nej, hehe... 

Jeg formulerede mig ikke ordentligt kan jeg forstå  

Det jeg mener er at jeg ikke kan lide tanken om at alt det blod "svømmer" rundt dernede i cuppen. På et bind eller tampon der er blodet jo suget op og "svømmer" ikke rundt hvis du forstår mig.

Anmeld

4. april 2012

VIPpigen

Åhh jeg har en, og jeg knuseelsker den... Førhen hadede jeg når det var den tid på måneden, nu er det bare... Nå, jamen ingen problem...

Jeg plejer selv de første 2 dage af mens at styrt bløde, men alligevel tømmer jeg den kun 3 gange på 24 timer. Jeg elsker at kommer man sent op, og kan se på toiletpapir at man ikke bløder ud fra koppen, så kan man sagtens nå at aflevere datteren og tømme den når man kommer på job, eller hjem...

Den er bare så nem. Og så følger der renseservietter med til hvis man er på offentligt toilet, og ikke lige kan skylle den under hanen...

Jeg er ikke generet af mens lugt, og jeg er slet ikke udtørret hverken under eller efter brug. Det har jeg været når jeg brugte tampax....

Øj, den er min store kærlighed efter manden og datteren... <3

Anmeld

4. april 2012

VIPpigen

Omsorgsgiver skriver:

Nej, nej, hehe... 

Jeg formulerede mig ikke ordentligt kan jeg forstå  

Det jeg mener er at jeg ikke kan lide tanken om at alt det blod "svømmer" rundt dernede i cuppen. På et bind eller tampon der er blodet jo suget op og "svømmer" ikke rundt hvis du forstår mig.

Jeg syntes faktisk det ser mindre voldsomt ud når man kigger i koppen, end jeg skifter tampax hver 3-4 time... Det eneste jeg godt kunne være foruden er at farven bliver i toilettet efter 1-2 skyl... Det ser lidt drabeligt ud ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.