Jeg hørte om den for nogle år siden, når jeg gik i student. Synes dengang at den var skide smart, men jeg havde brugt tamponer fra jeg begyndte at få mens, og var meget tilfreds med det, da det gjorde at jeg faktis ikke tænkte over det når det var den tid på måneden.
Nu er tingene dog anderledes. Jeg har altid levet et nogenlunde sundt og "naturligt" liv, men i forb. med barnløshed (nedsat sædkvalitet) så begyndte jeg at tænke rigtigt meget over det med kemikalier, sundhed o.lign. Jeg tænkte at jo bedre min krop var til at tage imod en graviditet, jo større var vores chance for at behandlingen skulle lykkes. Derfor besluttede jeg også at det var slut med tamponer. Men jeg synes dog at det er SÅ træls at skulle bruge bind, så tænker man hele tiden over at man har mens, og det er klamt og svedigt og puha.
Faldt så forleden dag over en reklame for mooncuppen, oh fryd og gammen, jeg havde faktis glemt alt om den, så nu skal jeg heeelt sikkert anskaffe mig en til efter jeg har født, som tamponer uden at påvirke miljøet "downtown" 
Anmeld