emmaljunga barne vogne... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

spj

Vi har en emmaljunga og er så glade for den.
Min datter bliver 2 lige om lidt og vores hænger overhovedet ikke. Den er blevet brugt hver evig eneste dag i snart 2 år. Den er også blevet brugt at at transportere alverdens ting hjem på da vi ikke har bil. Kan klart anbefale deres vogne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

spj

An&Jo skriver:

Jeg har haft en og det var verdens bedste vogn..

Jeg savner den SÅ meget og fortryder rigtig meget at jeg solgte den da jeg gjorde..

Den begynder ikke at hænge hvis man behandler den ordentlig og gør som der står i brugsanvisningen, nemlig at indstille stellet efter barnets vægt når det bliver tungere..

og jo du kan godt sætte et barnesæde på, du skal bare købe det der er lavet specielt til emmaljungas vogne.. det sætter du nemlig fast direkte på stellet og ikke på kassen..

Vidste ikke man kunne få søskende sæde til emmaljunga. Kan man det til alle barnevogns modellerne?
Vi venter nemlig nr. 2 og er ikke sikker på min datter på 2 gider gå selv altid. Og synes det er dumt at gå ud og købe en ny vogn de begge kan sidde i, når nu vi har en fin barnevogn.

Anmeld

21. marts 2012

Karo

Princesspigen skriver:

emmaljunga barnevogne, har jeg hørt en del skidt om, så jeg vil gerne høre jeres erfaringer...

de har lavet ret mange fede men jeg kan ikke finde ud af om de er så dårlig som jeg hører..

det sku være noget med at de med tiden begynder at hælde ned mod styret og man med tiden ikke kan sætte et større barn i sæde oven på vognen for så tipper eller i værdste tilfælde så vælter de..

hvad er jeres erfaringer omkring dem ? ? ?

Vi har haft emmeljunga barnevogn til vores børn. Det er den samme vi har "genbrugt" og vi har været meget glade for den.

Vi havde også søskende sæde på vores da min datter var helt lille og det gik fint og helt uden problemer. Jeg har ikke selv prøvet at den kom til at hænge men jeg har hørt det fra andre.

Det eneste der er skidt, er hjulene. Vores punkterede hele tiden, men de skulle eftersigende have lavet nye hjul til den siden.

Anmeld

21. marts 2012

An&Jo

spj skriver:

Vidste ikke man kunne få søskende sæde til emmaljunga. Kan man det til alle barnevogns modellerne?
Vi venter nemlig nr. 2 og er ikke sikker på min datter på 2 gider gå selv altid. Og synes det er dumt at gå ud og købe en ny vogn de begge kan sidde i, når nu vi har en fin barnevogn.

det er i deres katalog, og jeg har set flere bruge det på barnevognen.. jeg har selv kun et barn, så har aldrig selv haft brug for det..

men spørg da i ønskebørn..

Anmeld

21. marts 2012

annec

channie-g skriver:

som du siger VERDENS BESTE VOGN

Anmeld

21. marts 2012

meem

Emmaljunga er i mine øjne den bedste barnevogn

Har aldrig haft problemer med vores, den er fuld af smarte funktioner og nem at ha' med på tur...

Anmeld

21. marts 2012

spj

An&Jo skriver:

det er i deres katalog, og jeg har set flere bruge det på barnevognen.. jeg har selv kun et barn, så har aldrig selv haft brug for det..

men spørg da i ønskebørn..

Det må da lige prøve, når den lille melder sin ankomst. Vi har snakket om at købe sådan et ståbræt, hun kan stå på når hun ikke gider gå, men kunne bare godt forstille mig at hvis vi er på længere ture at hun så ikke gider stå der.

Anmeld

21. marts 2012

L&V

Princesspigen skriver:

hvad ville du købe istedet ?  hvad er evt. dine krav til dem ?

En trille eller scandia er fine vogne til billige penge Odder er jo en klassiker med vildt dyre og brio hvis man vil ha en mellemting..
For mig var det vigtigt at den havde et stort liggemål, justerbart styr og fuld understøttelse af bunden

Anmeld

21. marts 2012

Princesspigen

Pernille08 skriver:

Heeh ..

Jeg synes faktisk hurtigt man finde ud af hvad ens smag er , og hvad man gerne vil have ..

Jeg vidste heller ikk specielt meget om det inden , men jeg fandt lyn hurtigt ud af hvad jeg godt kunne tænke mig .
og så læste jeg en del om de forskellige produkter på nettet eller i butikkerne .
det er bare med at snu alt det til sig man nu engang kan , både gode og dårlige erfaringer med ting .

Feks. med autostole der kan man gå ind på nettet og finde ud af hvad for en stol der har vundet flest test og sådan .
ellers så spøger endelig her inde , det gjorder jeg os .

tak for dine råd, dem vil jeg klart tage til mig

Anmeld

21. marts 2012

Princesspigen

frk-stoltze skriver:

Emmaljunga sælger på internationalt plan, hvor Odder kun sælger i DK. Emmaljunga bliver produkseret i EU og Odder i Kina.

Emmaljunga har mange flere år på "bagen" og Trille, Brio og Odder er dem dem efterligner Emmaljunga ligeså snart de har lavet noget nyt.

I det nye stil er der støttefødder med til, så hvis man sætter et ekstra barn op, vælter den ikke bare sådan.

Emmaljungaen har også en helt anden bund med bedre luftcirkulation en de andre. Der er et udluftnings håndtag i bunden, hvor imod de andre har en træ bund, og den kan f.eks. suge fugt, hvis du stiller dn på jorden inden man f.eks. pakker det hele ind i bilen. hvor Emmaljungaen er hævet fra jorden hvis du stiller "kassen".

Det er lidt inviklet at forklare, men det var hva vi fik at vide i Ønskebørn.

Køber du f.eks. i Babysam skal du jo lige tænkte på, at de ejer Odder og vil til hver en tid sælge den frem for andet, da de jo tjener på den og ikk så meget på de andre.

Vi har ikke selv købt endnu, men vil helt klart vælge en Emmaljunga, da de har flere år på "bagen". og så har de ikke nogen "venteliste" som sådan. Herhjemme er vi så bare lidt i tvivl og vi skal have det "nye" nemme stel (mere fast, uden luftdæk) eller det gl. stel (bedre affjedring, men med luft dæk). Det nye fylder bare ingen ting.

Håber du kan læse og forstå hva jeg skriver. hehe

det var en lang med god forklaring  tak for den..

det giver lidt et indtryk af det forskellige  klart værd at tage med i vores overvejelser  tak skal du have!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.