emmaljunga barne vogne... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

isabellasmor

Princesspigen skriver:

trille har jeg tilgængæld ikke selv hørt noget dårligt om endnu..

Vi har en trille vogn, en BILlIG model, og den er FANTASTISK! vi bruger den til ALT og HVER dag , (vi har nemlig ikke bil). 

Min veninde har en emmaljunge, og den hænger. Og stort set alle de emmaljunge vogne jeg har set hænger ned ved styret. Synes det ser dumt ud, og det ser meget ustabilt ud.. Jeg vil i hvert fald aldrig give så meget for sådan en vogn .... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

mor2011_

vi har en og dener så fantastisk ingen problemer her..men jo nogen gange kan man se at de hænger men det er altså kun fordi folk er for dum da ingen vogn er beregnet til at man skal slebe på 10 kg indkøbsposer og stor barn..og oplever tit at folk kan simplehen ikke finde ud af at skubbe en barnevogn men de hænger i den istedfor 

Anmeld

25. marts 2012

Pige2009

An&Jo skriver:

jep det kan man..

Nej kan ikke huske det, men det er noget med de der sorte dimser der stikker ud der hvor stellet krydser i hver side.. mener du kan finde brugsanvisningen på nettet..

Har lige fundet den frem hjemme i papirform, så jeg må lige lure - det er jo genialt!  Andre gode fif, du lige kan nævne?

Anmeld

25. marts 2012

An&Jo

Baagøe skriver:

Har lige fundet den frem hjemme i papirform, så jeg må lige lure - det er jo genialt!  Andre gode fif, du lige kan nævne?

Ikke udover at den bedste måde at holde kalechen uden for mange folder er at når den ikke er i brug så altid hav den slået op..

Det havde jeg og jeg solgte den uden de der grimme kanter det kan give i stoffet

Anmeld

25. marts 2012

ekebiv

Kvist skriver:

Vi har en Emmaljunga Big Star Supreme og den er vi super glade for.. Så jeg ville heller ikke købe andet næste gang..

Vi købte vores Big Star Surprime i 2006 og den står stort set som ny. Den er brugt til 2 børn og skal også bruges til den 3. når h*n melder sin ankomst. Det skal også siges at vi har passet godt på den og den har altid stået inde (pånær når ungerne har sovet i den selvfølgelig). Den er let at gå ned, let at pakke sammen og let at pakke ud igen. Vi har været SUPER glade for den. Vores venner har arvet en og den hænger meget foran MEN der har også været monteret uoriginalt sæde så det er derfor.

Anmeld

25. marts 2012

dpb

isabellasmor skriver:

Vi har en trille vogn, en BILlIG model, og den er FANTASTISK! vi bruger den til ALT og HVER dag , (vi har nemlig ikke bil). 

Min veninde har en emmaljunge, og den hænger. Og stort set alle de emmaljunge vogne jeg har set hænger ned ved styret. Synes det ser dumt ud, og det ser meget ustabilt ud.. Jeg vil i hvert fald aldrig give så meget for sådan en vogn .... 

Bare håb på at der aldrig forekommer problemer med din trille vogn, for deres kundeservice er elendig! Ville aldrig drømme om at støtte den producent igen!! og den vogn vi havde derfra begyndte også at hænge, men det var ikke det vi kontaktede dem for... vi kontaktede dem med henblik på at købe ny bremse, eller i det mindste en pris herpå... ikke om de ville hjælpe altså stod vi med en vogn vi ikke kunne bruge til nr. 2, da bremserne havde været udsat for hærværk mens den stod i kælderen i den boligblok vi boede i...

Vi investerede istedet i en emmaljunga til barn nr. 2 og har været fuldt ud tilfreds Så længe man behandler den som man bør ser jeg ikke nogen problemer

Qnuz

Anmeld

28. marts 2012

Pige2009

An&Jo skriver:

Ikke udover at den bedste måde at holde kalechen uden for mange folder er at når den ikke er i brug så altid hav den slået op..

Det havde jeg og jeg solgte den uden de der grimme kanter det kan give i stoffet

Det har jeg så aldrig haft problemer med, selvom vores er slået meget ned

Anmeld

28. marts 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

vi har en emmaljunga barnevogn som er blevet brugt til to børn ud over mit eget, den er falmet meget i betrækket og den hælder ned af mod styret, men ud over det er det en lækker barnevogn med god plads og den er lækker at køre med.

men den jeg har er jo så den gamle model barnevogn, den nye model aner jeg intet om.

tryk knapperne til det der stof der er over er gået i stykker, eller det som de hæfter sig fast på, på stellet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.