emmaljunga barne vogne... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

An&Jo

Barnepigen skriver:

Har ingen erfaringer med Emmaljunga barnevogn, kun deres combi. Den model der hedder Edge duo combi 

Jeg har også hørt at Emmaljunga kommer til hænge. Jeg har prøvet at gå med en Emmaljunga barnevogn med standard stel (ikke uniq), men kan ikke helt husk hvordan stellet var. Man kan ikke sætte en søskendesæde på en Emmaljunga.
Jeg synes Emmaljungas barneskasser har et flot design og nogle lækre farver.
Vil ikke selv købe Emmaljunga, kun hvis det var en brugt model som ikke var så dyr for hvis den nu begynder at hænge, så det øv at have brugt mange penge på den. 

Når jeg engang skal have børn vil jeg vælge Odder ved endnu ikke om det er x-dream stel eller standard stel eller Trille Gigant. Har aldrig gået med en Trille Gigant, men synes deres design ser super lækkert ud. Jeg vil selv når jeg skal ud og købe barnevogn tag ud i butikkerne og gå lidt med vognen inden jeg vælger. 

du kan godt sætte barnesæde på jo..

Man skal bare købe det sæde som emmaljunga selv har lavet.. det er nemlig lavet så det sættes fast på stellet og ikke kassen, så det har ingen betydning det der med at kassen ikke er understøttet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Princesspigen

An&Jo skriver:

Jeg har haft en og det var verdens bedste vogn..

Jeg savner den SÅ meget og fortryder rigtig meget at jeg solgte den da jeg gjorde..

Den begynder ikke at hænge hvis man behandler den ordentlig og gør som der står i brugsanvisningen, nemlig at indstille stellet efter barnets vægt når det bliver tungere..

og jo du kan godt sætte et barnesæde på, du skal bare købe det der er lavet specielt til emmaljungas vogne.. det sætter du nemlig fast direkte på stellet og ikke på kassen..

okay.. ja det er jo selvfølgelig klart nok.. de skal jo behandles ordentligt uanset hvad det er for nogle..

men min kommende barnevogn skal jo holde til både festivller og kræmmermarkeder så jeg vilvære sikker på mit valg før den skal købes..

er kun 11+0 idag så der er masser af tid... men alligevel

Anmeld

20. marts 2012

Kvist

Princesspigen skriver:

emmaljunga barnevogne, har jeg hørt en del skidt om, så jeg vil gerne høre jeres erfaringer...

de har lavet ret mange fede men jeg kan ikke finde ud af om de er så dårlig som jeg hører..

det sku være noget med at de med tiden begynder at hælde ned mod styret og man med tiden ikke kan sætte et større barn i sæde oven på vognen for så tipper eller i værdste tilfælde så vælter de..

hvad er jeres erfaringer omkring dem ? ? ?

Vi har en Emmaljunga Big Star Supreme og den er vi super glade for.. Så jeg ville heller ikke købe andet næste gang..

Anmeld

20. marts 2012

Princesspigen

Barnepigen skriver:

Har ingen erfaringer med Emmaljunga barnevogn, kun deres combi. Den model der hedder Edge duo combi 

Jeg har også hørt at Emmaljunga kommer til hænge. Jeg har prøvet at gå med en Emmaljunga barnevogn med standard stel (ikke uniq), men kan ikke helt husk hvordan stellet var. Man kan ikke sætte en søskendesæde på en Emmaljunga.
Jeg synes Emmaljungas barneskasser har et flot design og nogle lækre farver.
Vil ikke selv købe Emmaljunga, kun hvis det var en brugt model som ikke var så dyr for hvis den nu begynder at hænge, så det øv at have brugt mange penge på den. 

Når jeg engang skal have børn vil jeg vælge Odder ved endnu ikke om det er x-dream stel eller standard stel eller Trille Gigant. Har aldrig gået med en Trille Gigant, men synes deres design ser super lækkert ud. Jeg vil selv når jeg skal ud og købe barnevogn tag ud i butikkerne og gå lidt med vognen inden jeg vælger. 

okay.. ja der kan man se.. syndes det er svært hvad man skal vælge..

men vil da tage din erfaring med i tankerne

Anmeld

20. marts 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Jeg ville ik selv købe en da de bliver skæve og hænger også synes jeg de er alt for dyre i forhold til hva de "kan" masse udstyr man ikke kan bruge til noget

hvad ville du købe istedet ?  hvad er evt. dine krav til dem ?

Anmeld

20. marts 2012

Pigent

An&Jo skriver:

du kan godt sætte barnesæde på jo..

Man skal bare købe det sæde som emmaljunga selv har lavet.. det er nemlig lavet så det sættes fast på stellet og ikke kassen, så det har ingen betydning det der med at kassen ikke er understøttet..

Okay, troede kun det kunne sættes på deres klapvogne 

Anmeld

20. marts 2012

An&Jo

Princesspigen skriver:

okay.. ja det er jo selvfølgelig klart nok.. de skal jo behandles ordentligt uanset hvad det er for nogle..

men min kommende barnevogn skal jo holde til både festivller og kræmmermarkeder så jeg vilvære sikker på mit valg før den skal købes..

er kun 11+0 idag så der er masser af tid... men alligevel

jeg havde den på uniq stel, og der er vitterlig ikke det den ikke er blevet udsat for..

den har været ude at flyve, den har været på kræmmermarkeder, i zoologisk have, i skoven, på stranden, pakket i en lille polo

ja der var stort set ikke det den ikke blev udsat for, og den var stadig flot som ny da jeg solgte den videre.. der var faktisk kun brugsspor på hjulene, og det er jo klart..

mine forældre er ivrige kræmmere, så mindst to weekender hver måned blev den slæbt rundt på et markede..
den har været til brønderslev marked og hjallerup marked, og det er jo ikke just det bedste terræn

Anmeld

20. marts 2012

Princesspigen

Kvist skriver:

Vi har en Emmaljunga Big Star Supreme og den er vi super glade for.. Så jeg ville heller ikke købe andet næste gang..

okay, ja det lader til der er lidt forskellige holdninger til dem

Anmeld

20. marts 2012

An&Jo

Barnepigen skriver:

Okay, troede kun det kunne sættes på deres klapvogne 

nej jeg har set flere bruge det på barnevognen også..

Anmeld

20. marts 2012

mortilnoahogmelina

Altså vi har en emmaljunga .. og jeg ellllllsker simpelthen den vogn .
Jeg vil sige behandler su vognen ordentligt og indstiller den korrekt så kommer den ikk til at hænge . Vores er over et år nu og den hænger ikk og den er blevet brugt hver dag .
Jeg ervi hvertfald super glad for vores .

Jeg ønsker dog selv hvis jeg er så heldig at prøve en odder vogn når jeg engang skal have barn nr 3

Jeg vil os sige hvis du har planer om at få børn tæt skal du nok os igen gen overveje om emmaljunga er det rigtige valg . Da jeg personligt ikk synes den egner sig til at have sæde siddende på .
Men smag og behag .
Jeg ville ikk bytte vores for noget jeg synes pengene er givet godt ud . Og jeg elsker deres design

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.