Princesspigen skriver:
emmaljunga barnevogne, har jeg hørt en del skidt om, så jeg vil gerne høre jeres erfaringer...
de har lavet ret mange fede men jeg kan ikke finde ud af om de er så dårlig som jeg hører..
det sku være noget med at de med tiden begynder at hælde ned mod styret og man med tiden ikke kan sætte et større barn i sæde oven på vognen for så tipper eller i værdste tilfælde så vælter de..
hvad er jeres erfaringer omkring dem ? ? ? 
Har ingen erfaringer med Emmaljunga barnevogn, kun deres combi. Den model der hedder Edge duo combi 
Jeg har også hørt at Emmaljunga kommer til hænge. Jeg har prøvet at gå med en Emmaljunga barnevogn med standard stel (ikke uniq), men kan ikke helt husk hvordan stellet var. Man kan ikke sætte en søskendesæde på en Emmaljunga.
Jeg synes Emmaljungas barneskasser har et flot design og nogle lækre farver.
Vil ikke selv købe Emmaljunga, kun hvis det var en brugt model som ikke var så dyr for hvis den nu begynder at hænge, så det øv at have brugt mange penge på den.
Når jeg engang skal have børn vil jeg vælge Odder ved endnu ikke om det er x-dream stel eller standard stel eller Trille Gigant. Har aldrig gået med en Trille Gigant, men synes deres design ser super lækkert ud. Jeg vil selv når jeg skal ud og købe barnevogn tag ud i butikkerne og gå lidt med vognen inden jeg vælger. 
Anmeld