emmaljunga barne vogne... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.026 visninger
87 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

Princesspigen

emmaljunga barnevogne, har jeg hørt en del skidt om, så jeg vil gerne høre jeres erfaringer...

de har lavet ret mange fede men jeg kan ikke finde ud af om de er så dårlig som jeg hører..

det sku være noget med at de med tiden begynder at hælde ned mod styret og man med tiden ikke kan sætte et større barn i sæde oven på vognen for så tipper eller i værdste tilfælde så vælter de..

hvad er jeres erfaringer omkring dem ? ? ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

channie-g

Princesspigen skriver:

emmaljunga barnevogne, har jeg hørt en del skidt om, så jeg vil gerne høre jeres erfaringer...

de har lavet ret mange fede men jeg kan ikke finde ud af om de er så dårlig som jeg hører..

det sku være noget med at de med tiden begynder at hælde ned mod styret og man med tiden ikke kan sætte et større barn i sæde oven på vognen for så tipper eller i værdste tilfælde så vælter de..

jeg har den helt hvide og er super glad for den, jeg skal helt bestemt også have en emmaljunga til det næste barn....

Anmeld

20. marts 2012

Princesspigen

channie-g skriver:

jeg har den helt hvide og er super glad for den, jeg skal helt bestemt også have en emmaljunga til det næste barn....

du har ikke oplevet at den skulle tippe lidt eller sådan ? ?

Anmeld

20. marts 2012

4kløver

Har aldrig haft en. Men har kun set at de hænger. Vis du skal ha et barn på så køb en hvor stellet er hele vejen rundt.. jeg købte for mange år siden en vogn der blev brugt til 2 og brugte den også til at min datter sad på den og gav den væk som brugte den på samme måde og den holdt længe..

Anmeld

20. marts 2012

channie-g

Princesspigen skriver:

du har ikke oplevet at den skulle tippe lidt eller sådan ? ?

overhovedet ikke men min søn er helle ikke så gammel endnu ( snart 6 mdr)at han kravler rundt i den, men har seler til den så han ikke kan kravle rundt i den når den tid kommer  

Anmeld

20. marts 2012

Princesspigen

channie-g skriver:

overhovedet ikke men min søn er helle ikke så gammel endnu ( snart 6 mdr)at han kravler rundt i den, men har seler til den så han ikke kan kravle rundt i den når den tid kommer  

ar okay..

Anmeld

20. marts 2012

An&Jo

Princesspigen skriver:

Jeg har haft en og det var verdens bedste vogn..

Jeg savner den SÅ meget og fortryder rigtig meget at jeg solgte den da jeg gjorde..

Den begynder ikke at hænge hvis man behandler den ordentlig og gør som der står i brugsanvisningen, nemlig at indstille stellet efter barnets vægt når det bliver tungere..

og jo du kan godt sætte et barnesæde på, du skal bare købe det der er lavet specielt til emmaljungas vogne.. det sætter du nemlig fast direkte på stellet og ikke på kassen..

Anmeld

20. marts 2012

Pigent

Princesspigen skriver:

Har ingen erfaringer med Emmaljunga barnevogn, kun deres combi. Den model der hedder Edge duo combi 

Jeg har også hørt at Emmaljunga kommer til hænge. Jeg har prøvet at gå med en Emmaljunga barnevogn med standard stel (ikke uniq), men kan ikke helt husk hvordan stellet var. Man kan ikke sætte en søskendesæde på en Emmaljunga.
Jeg synes Emmaljungas barneskasser har et flot design og nogle lækre farver.
Vil ikke selv købe Emmaljunga, kun hvis det var en brugt model som ikke var så dyr for hvis den nu begynder at hænge, så det øv at have brugt mange penge på den. 

Når jeg engang skal have børn vil jeg vælge Odder ved endnu ikke om det er x-dream stel eller standard stel eller Trille Gigant. Har aldrig gået med en Trille Gigant, men synes deres design ser super lækkert ud. Jeg vil selv når jeg skal ud og købe barnevogn tag ud i butikkerne og gå lidt med vognen inden jeg vælger. 

Anmeld

20. marts 2012

channie-g

An&Jo skriver:

Jeg har haft en og det var verdens bedste vogn..

Jeg savner den SÅ meget og fortryder rigtig meget at jeg solgte den da jeg gjorde..

Den begynder ikke at hænge hvis man behandler den ordentlig og gør som der står i brugsanvisningen, nemlig at indstille stellet efter barnets vægt når det bliver tungere..

og jo du kan godt sætte et barnesæde på, du skal bare købe det der er lavet specielt til emmaljungas vogne.. det sætter du nemlig fast direkte på stellet og ikke på kassen..

som du siger VERDENS BESTE VOGN

Anmeld

20. marts 2012

L&V

Princesspigen skriver:

Jeg ville ik selv købe en da de bliver skæve og hænger også synes jeg de er alt for dyre i forhold til hva de "kan" masse udstyr man ikke kan bruge til noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.