emmaljunga barne vogne... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

Princesspigen

Pernille08 skriver:

Det var skam så lidt
Det er jo en jungle alt det baby udstyr .

ja uha.. bliver straks værre med alle de ting der skal købes og ved faktis ikk noget om noget af det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

mortilnoahogmelina

Princesspigen skriver:

ja uha.. bliver straks værre med alle de ting der skal købes og ved faktis ikk noget om noget af det..

Heeh ..

Jeg synes faktisk hurtigt man finde ud af hvad ens smag er , og hvad man gerne vil have ..

Jeg vidste heller ikk specielt meget om det inden , men jeg fandt lyn hurtigt ud af hvad jeg godt kunne tænke mig .
og så læste jeg en del om de forskellige produkter på nettet eller i butikkerne .
det er bare med at snu alt det til sig man nu engang kan , både gode og dårlige erfaringer med ting .

Feks. med autostole der kan man gå ind på nettet og finde ud af hvad for en stol der har vundet flest test og sådan .
ellers så spøger endelig her inde , det gjorder jeg os .

Anmeld

21. marts 2012

JJH

Jeg stod i samme situation som dig for nogle måneder siden, og endte med at tage ud til stort set alle jeg kendte der havde børn og afsted på shoppetur, se hvordan deres barnevogne var og holdt det op med hvordan de passede på dem.

Jeg kom frem til at emmaljunga big star suprime og odder zip var lige gode og lækre. men jeg kunne bedst lige emmaljunga's design. her valgte vi det alm. stel, for syntes Uniq virkede ret skrøbeligt og lidt for "plastik agtigt". men dem der havde med uniq stel var også glade for det.

Brio virkede meget stabil og solid, men en anelse klodset at komme rundt med.

Anmeld

21. marts 2012

frk-stoltze

Princesspigen skriver:

emmaljunga barnevogne, har jeg hørt en del skidt om, så jeg vil gerne høre jeres erfaringer...

de har lavet ret mange fede men jeg kan ikke finde ud af om de er så dårlig som jeg hører..

det sku være noget med at de med tiden begynder at hælde ned mod styret og man med tiden ikke kan sætte et større barn i sæde oven på vognen for så tipper eller i værdste tilfælde så vælter de..

hvad er jeres erfaringer omkring dem ? ? ?

Emmaljunga sælger på internationalt plan, hvor Odder kun sælger i DK. Emmaljunga bliver produkseret i EU og Odder i Kina.

Emmaljunga har mange flere år på "bagen" og Trille, Brio og Odder er dem dem efterligner Emmaljunga ligeså snart de har lavet noget nyt.

I det nye stil er der støttefødder med til, så hvis man sætter et ekstra barn op, vælter den ikke bare sådan.

Emmaljungaen har også en helt anden bund med bedre luftcirkulation en de andre. Der er et udluftnings håndtag i bunden, hvor imod de andre har en træ bund, og den kan f.eks. suge fugt, hvis du stiller dn på jorden inden man f.eks. pakker det hele ind i bilen. hvor Emmaljungaen er hævet fra jorden hvis du stiller "kassen".

Det er lidt inviklet at forklare, men det var hva vi fik at vide i Ønskebørn.

Køber du f.eks. i Babysam skal du jo lige tænkte på, at de ejer Odder og vil til hver en tid sælge den frem for andet, da de jo tjener på den og ikk så meget på de andre.

Vi har ikke selv købt endnu, men vil helt klart vælge en Emmaljunga, da de har flere år på "bagen". og så har de ikke nogen "venteliste" som sådan. Herhjemme er vi så bare lidt i tvivl og vi skal have det "nye" nemme stel (mere fast, uden luftdæk) eller det gl. stel (bedre affjedring, men med luft dæk). Det nye fylder bare ingen ting.

Håber du kan læse og forstå hva jeg skriver. hehe

Anmeld

21. marts 2012

AnneL

Princesspigen skriver:

emmaljunga barnevogne, har jeg hørt en del skidt om, så jeg vil gerne høre jeres erfaringer...

de har lavet ret mange fede men jeg kan ikke finde ud af om de er så dårlig som jeg hører..

det sku være noget med at de med tiden begynder at hælde ned mod styret og man med tiden ikke kan sætte et større barn i sæde oven på vognen for så tipper eller i værdste tilfælde så vælter de..

hvad er jeres erfaringer omkring dem ? ? ?

Jeg har en Emmaljunga barnevogn, som har netop det problem, du beskriver der, men den er også knap 5 år gl.

Jeg har talt med forretningen hvor den er købt, de fortæller at årsagen er, at fjedrene bliver slidte. Disse kan skiftes og strammes for omkring 350 kr. Hvilket jeg syntes er billigt. Med så mange år på bagen kan man jo sagtens forvente, at der bliver noget vedligeholdelse på den

Anmeld

21. marts 2012

SaNiNa

Vi har en emmaljunga jeg er rigtig glad for kassen men stellet jeg er ved at være småtræt af.

Vi købte uniq stellet lige som det kom på markede og der var nogle fejl som vi så fik retten men vi har stadig lidt problemer med det vi bruger vogen til barn nr to og den hænger ikke.

Du skal dog ikke komme et barn mere op idag det ikke er fuld understøttet. vi har købt et ståbræt til vores søn og det elsker han

Anmeld

21. marts 2012

Guldimaven

Følg dit hjerte..  hehe køb det du føler mest for, vil jeg sige..

Jeg har ikke født endnu, men vi har købt en emmaljunga på uniq stel, og den er bare så fin.. Den virker rigtig god at kører med o.s.v.. Erfaringerne kan jeg jo selvfølgelig først gøre mig om en 10 ugers tid, hvor jeg skal ud og trille med den.. MEN jeg er ikke bange for at jeg ikke har valgt den rigtige vogn..

Der er jo altid blandende meninger omkring hvad der er godt og skidt, så jeg syntes du skal følge dine indre følelse for hvilken barnevogn der føles bedst for jer.. 

Anmeld

21. marts 2012

Alexander&Lærke

Vi har en emmaljunga som nu køre ubeklageligt på 5. år. den ser ud som ny bortset fra lidt flyvrust her og der men kassen, stoffet ovs ligener nyt. Men jeg passer også godt på den... Og den står inde i vores garage hver nat.

Elsker den og har endnu ikke fortrudt at det var den vi købte til vores første, og bare så lækkert at kunne finde den frem sidste sommer og putte lile pigen i den også og finde ud af den køre og ser ud som den gjore for 5 år siden... 

Anmeld

21. marts 2012

chael

Du har hørt helt rigtigt

Jeg har haft emmaljunga fra ny og den holdt fint til 2 børn, men til den 3. Der valgte vi at købe en ny Odder zip på x-Dream.

Jeg fortryder ikke mit valg af emmaljunga, for det var en fed vogn og deres designs er stadig fede.

Men som du skriver, så begynder den at hælde og blive "slap i koderne"

Odder er understøttet af et stel under hele kassen, der går den ikke bliver lige så "slidt"

*Camilla

Anmeld

21. marts 2012

maria_wlt

Jeg ELSKER min vogn, men er dog lidt IRRITERET over at den hænger lidt..

Jeg har ellers behandlet den perfekt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.