emmaljunga barne vogne... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

Princesspigen

AnneL skriver:

Jeg har en Emmaljunga barnevogn, som har netop det problem, du beskriver der, men den er også knap 5 år gl.

Jeg har talt med forretningen hvor den er købt, de fortæller at årsagen er, at fjedrene bliver slidte. Disse kan skiftes og strammes for omkring 350 kr. Hvilket jeg syntes er billigt. Med så mange år på bagen kan man jo sagtens forvente, at der bliver noget vedligeholdelse på den

ar ja okay..

der kan man bare se..

og ja klart har man en barnevogn i flere år skal den jo os vedligeholdes  det siger lidt sig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Princesspigen

Karo skriver:

Vi har haft emmeljunga barnevogn til vores børn. Det er den samme vi har "genbrugt" og vi har været meget glade for den.

Vi havde også søskende sæde på vores da min datter var helt lille og det gik fint og helt uden problemer. Jeg har ikke selv prøvet at den kom til at hænge men jeg har hørt det fra andre.

Det eneste der er skidt, er hjulene. Vores punkterede hele tiden, men de skulle eftersigende have lavet nye hjul til den siden.

skidt at den punkterer, men hvis de har "rettet fejlen" så er det jo godt nok...  

Anmeld

21. marts 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

En trille eller scandia er fine vogne til billige penge Odder er jo en klassiker med vildt dyre og brio hvis man vil ha en mellemting..
For mig var det vigtigt at den havde et stort liggemål, justerbart styr og fuld understøttelse af bunden

justerbar styr er os vigtigt for mig, samt fuld ligge mål, god affjedring og "hjul" der ikke bare lige punkterer..

med hensyn til kassen ved jeg ikke rigtigt hvad man skal gå efter ? ?

den barnevogn vi skal bruge bliver udsat for lidt af hvert, og i følje kæresten sku de fleste barne vogne kunne ligge i hans mercedes da den har rimeligt stort bagagerum så det sku ik være det det kommer an på...

Anmeld

21. marts 2012

Monski

Jeg havde en Emmaljunga bigstar supreme til min søn, og han brugte den indtil han var knapt 1½ - det er en vogn der har været brugt før og da min søn havde brugt den var den vel godt og vel 6 år gammel - Ja, den har været udsat for stort set alt vil jeg tro, og den står som ny. 

JEG ELSKER DEN!! 
.. vi har gemt den, for den kan sagtens bruges igen.  

Anmeld

21. marts 2012

Monski

Princesspigen skriver:

justerbar styr er os vigtigt for mig, samt fuld ligge mål, god affjedring og "hjul" der ikke bare lige punkterer..

den barnevogn vi skal bruge bliver udsat for lidt af hvert, og i følje kæresten sku de fleste barne vogne kunne ligge i hans mercedes da den har rimeligt stort bagagerum så det sku ik være det det kommer an på...

Emmaljunga bigstar supreme, er altså en super lækker vogn. 

Der er justertbart styr, min venindes datter på 3 år kunne kører den, så styret kan endda justeres meget. 
Vi have en liggemål på 97, og min søn brugte den til han var knapt 1½ så den kan sagtens bruges længe. Hjulene er aldrig punktteret på vores og så er affjedringen fantastisk. 
Det eneste der er et minus ved affjedring er at det gør det mere besværligt at få den op af trapper, men ellers er der kun pludser.

Håber i finder en der passer lige til jer! Jeg kan helt klart kun anbefale den her  

Anmeld

21. marts 2012

Princesspigen

Monski skriver:

Jeg havde en Emmaljunga bigstar supreme til min søn, og han brugte den indtil han var knapt 1½ - det er en vogn der har været brugt før og da min søn havde brugt den var den vel godt og vel 6 år gammel - Ja, den har været udsat for stort set alt vil jeg tro, og den står som ny. 

JEG ELSKER DEN!! 
.. vi har gemt den, for den kan sagtens bruges igen.  

det virker til at lige precis den model du har er en af de bedre af slakse, der er ihværtifal mange sys jeg der snakker godt om den

Anmeld

21. marts 2012

Princesspigen

Monski skriver:

Emmaljunga bigstar supreme, er altså en super lækker vogn. 

Der er justertbart styr, min venindes datter på 3 år kunne kører den, så styret kan endda justeres meget. 
Vi have en liggemål på 97, og min søn brugte den til han var knapt 1½ så den kan sagtens bruges længe. Hjulene er aldrig punktteret på vores og så er affjedringen fantastisk. 
Det eneste der er et minus ved affjedring er at det gør det mere besværligt at få den op af trapper, men ellers er der kun pludser.

Håber i finder en der passer lige til jer! Jeg kan helt klart kun anbefale den her  

som det ser ud pt skal den ikke ret meget op af træpper så det er ikke bekymringen, det er pt højeste stuen/første sal den skal på og min kæreste er flyttemand så mon ike han kan klare den lille opgave hvis barnevognen sku højere op en dag

ellers skal han da fyres som flyttemand hihi

Anmeld

21. marts 2012

L&V

Princesspigen skriver:

Ligge mål mth kassen kan ik se hva man ellers ska bruge og det med hjulene der kan man få puttet noget i ved cykel handleren har jeg hørt så de ikke punktere

Anmeld

21. marts 2012

sarahb

En fantastisk vogn, havde den i creme og den holder bare helt vildt godt selvom det er en sart farve.Ingen rust, ingen synlig slitage selv efter 2 børn.

jeg elsker deres vogne

Anmeld

21. marts 2012

tweety2060

Jeg vil sige at du skal ud og prøve de forskellige.... JEg ville vildt gerne have en odder men da jeg er lille af højde, så havde jeg problemer med at slå den sammen, dernæst kunne den ikke være i bilen... Så vi valgte de emmaljunga og jeg har ikke fortrudt det!!! HEld og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.