emmaljunga barne vogne... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

Kamulla

Jeg havde en Emmaljunga BBS til Noah..ja den kan begynde at hænge hvis du ikke bruger dig af den funktion der er på, hvor du drejer så den bliver hårdere i fjedderne når barnet bliver større og tungere.. 

Min vogn havde altid en tung pusletaske om styret, madvarer under, osv... solgte den hvor den stod som ny forrige år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Misscbn

Kamulla skriver:

Jeg havde en Emmaljunga BBS til Noah..ja den kan begynde at hænge hvis du ikke bruger dig af den funktion der er på, hvor du drejer så den bliver hårdere i fjedderne når barnet bliver større og tungere.. 

Min vogn havde altid en tung pusletaske om styret, madvarer under, osv... solgte den hvor den stod som ny forrige år

hey

så lige du havde skrevet noget med at man skal dreje alt efter vægten har den vogn men hvor er det man skal indstille den henne?

Anmeld

21. marts 2012

Kamulla

blankholm skriver:

hey

så lige du havde skrevet noget med at man skal dreje alt efter vægten har den vogn men hvor er det man skal indstille den henne?

den her på stellet.. er på begge sider.. du løfter den grå ud, og drejer, der er 3 nivauer 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. marts 2012

Misscbn

Kamulla skriver:

den her på stellet.. er på begge sider.. du løfter den grå ud, og drejer, der er 3 nivauer 

arh smart vil kigge på det imorgen så, han er nemlig lige kommet op på omkring 8,5 kg efterhånden så måske den skulle et hak op?

Anmeld

21. marts 2012

frk-stoltze

Princesspigen skriver:

det var en lang med god forklaring  tak for den..

det giver lidt et indtryk af det forskellige  klart værd at tage med i vores overvejelser  tak skal du have!

Hehe ja lidt lang, det er også en times info som blev forkortet;-) hehe

Anmeld

21. marts 2012

Kamulla

blankholm skriver:

arh smart vil kigge på det imorgen så, han er nemlig lige kommet op på omkring 8,5 kg efterhånden så måske den skulle et hak op?

hvis den er begyndt at være tung at dreje rundt i svinget, så ja altså hvis du skal presse "styret" ned mod jorden for at den løfter sig fra jorde, så er den for flad

Anmeld

21. marts 2012

Misscbn

Kamulla skriver:

hvis den er begyndt at være tung at dreje rundt i svinget, så ja altså hvis du skal presse "styret" ned mod jorden for at den løfter sig fra jorde, så er den for flad

syns nemlig den er lidt tungere at dreje rundt med og jeg skal sådan presse lidt til for at få den op så jeg kan dreje den 

takker for hjælpen 

Anmeld

21. marts 2012

Kamulla

blankholm skriver:

syns nemlig den er lidt tungere at dreje rundt med og jeg skal sådan presse lidt til for at få den op så jeg kan dreje den 

takker for hjælpen 

velbekomme

Anmeld

21. marts 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Ligge mål mth kassen kan ik se hva man ellers ska bruge og det med hjulene der kan man få puttet noget i ved cykel handleren har jeg hørt så de ikke punktere

okay, ja det må jeg også have undersøgt

Anmeld

21. marts 2012

Princesspigen

frk-stoltze skriver:

Hehe ja lidt lang, det er også en times info som blev forkortet;-) hehe

okay vildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.