emmaljunga barne vogne... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

Princesspigen

An&Jo skriver:

jeg havde den på uniq stel, og der er vitterlig ikke det den ikke er blevet udsat for..

den har været ude at flyve, den har været på kræmmermarkeder, i zoologisk have, i skoven, på stranden, pakket i en lille polo

ja der var stort set ikke det den ikke blev udsat for, og den var stadig flot som ny da jeg solgte den videre.. der var faktisk kun brugsspor på hjulene, og det er jo klart..

mine forældre er ivrige kræmmere, så mindst to weekender hver måned blev den slæbt rundt på et markede..
den har været til brønderslev marked og hjallerup marked, og det er jo ikke just det bedste terræn

nej okay, det lyder som om den er ret standhaftig så..

måske det er lidt an på hvilke model af dem man har...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Kvist

Princesspigen skriver:

okay, ja det lader til der er lidt forskellige holdninger til dem

Ja der er mange forskellige holdninger, men som AN&JO også siger så kommer det jo også an på hvordan man behandler sin vogn..

Jeg selv har hørt en del dårligt om Trille..

Anmeld

20. marts 2012

An&Jo

Princesspigen skriver:

nej okay, det lyder som om den er ret standhaftig så..

måske det er lidt an på hvilke model af dem man har...

Det synes jeg ihvertfald den var..

jeg købte os julegaver med den.. og den var virkelig pakket op.. jeg fandt ud af at der faktisk kan være ret mange poser under den..

Anmeld

20. marts 2012

Princesspigen

Pernille08 skriver:

Altså vi har en emmaljunga .. og jeg ellllllsker simpelthen den vogn .
Jeg vil sige behandler su vognen ordentligt og indstiller den korrekt så kommer den ikk til at hænge . Vores er over et år nu og den hænger ikk og den er blevet brugt hver dag .
Jeg ervi hvertfald super glad for vores .

Jeg ønsker dog selv hvis jeg er så heldig at prøve en odder vogn når jeg engang skal have barn nr 3

Jeg vil os sige hvis du har planer om at få børn tæt skal du nok os igen gen overveje om emmaljunga er det rigtige valg . Da jeg personligt ikk synes den egner sig til at have sæde siddende på .
Men smag og behag .
Jeg ville ikk bytte vores for noget jeg synes pengene er givet godt ud . Og jeg elsker deres design

jeg har os hørt mest godt om odder barnevognene men tænkte nu ville jeg høre hvordan og hvorledes det var sandt med emmaljunga vognene..

det er ikke min plan at vi skal have børn tæt på hinanden men man ved aldrig..

Anmeld

20. marts 2012

Princesspigen

Kvist skriver:

Ja der er mange forskellige holdninger, men som AN&JO også siger så kommer det jo også an på hvordan man behandler sin vogn..

Jeg selv har hørt en del dårligt om Trille..

trille har jeg tilgængæld ikke selv hørt noget dårligt om endnu..

Anmeld

20. marts 2012

Princesspigen

An&Jo skriver:

Det synes jeg ihvertfald den var..

jeg købte os julegaver med den.. og den var virkelig pakket op.. jeg fandt ud af at der faktisk kan være ret mange poser under den..

hihi ja der kan være meget under de fleste alm barnevogne hvis bare man har viljen til at pakke den ordentligt

Anmeld

20. marts 2012

mortilnoahogmelina

Princesspigen skriver:

jeg har os hørt mest godt om odder barnevognene men tænkte nu ville jeg høre hvordan og hvorledes det var sandt med emmaljunga vognene..

det er ikke min plan at vi skal have børn tæt på hinanden men man ved aldrig..

Det kommer os meget an op hvordan man er som person ho tror jeg i hvertfald.
Jeg kan ik svare på hvorfor . Men i de sidste 5år tror jeg har jeg altid sagt at når jeg skulle have mit første barn skulle jeg have en emmaljunga barnevogn . Og jeg købte den os . Og har aldrig fortrudt .
Men det gør bestemt ikk at jeg ikke synes odders design er kommet godt med inden for de sidste 2 år. Jeg synes de er mega lækre deres vogne .
Og ingen tvivl om at de nok er en smule mere holdbar da ser er stel hele vejen rundt .

Men ha smag og behag og hvad man er til personligt .

Jeg skal i hvertfald forhåbentlig nå at prøve og eje en odder barnevogn os

Anmeld

20. marts 2012

Rødhætte

Princesspigen skriver:

emmaljunga barnevogne, har jeg hørt en del skidt om, så jeg vil gerne høre jeres erfaringer...

de har lavet ret mange fede men jeg kan ikke finde ud af om de er så dårlig som jeg hører..

det sku være noget med at de med tiden begynder at hælde ned mod styret og man med tiden ikke kan sætte et større barn i sæde oven på vognen for så tipper eller i værdste tilfælde så vælter de..

hvad er jeres erfaringer omkring dem ? ? ?

Jeg har altid været glad for min

Anmeld

20. marts 2012

Princesspigen

Pernille08 skriver:

Det kommer os meget an op hvordan man er som person ho tror jeg i hvertfald.
Jeg kan ik svare på hvorfor . Men i de sidste 5år tror jeg har jeg altid sagt at når jeg skulle have mit første barn skulle jeg have en emmaljunga barnevogn . Og jeg købte den os . Og har aldrig fortrudt .
Men det gør bestemt ikk at jeg ikke synes odders design er kommet godt med inden for de sidste 2 år. Jeg synes de er mega lækre deres vogne .
Og ingen tvivl om at de nok er en smule mere holdbar da ser er stel hele vejen rundt .

Men ha smag og behag og hvad man er til personligt .

Jeg skal i hvertfald forhåbentlig nå at prøve og eje en odder barnevogn os

okay  

tak fordi du ville dele din erfaring med mig også

sætter pris på at både du og alle andre gider bruge tid på mig

Anmeld

20. marts 2012

mortilnoahogmelina

Princesspigen skriver:

okay  

tak fordi du ville dele din erfaring med mig også

sætter pris på at både du og alle andre gider bruge tid på mig

Det var skam så lidt
Det er jo en jungle alt det baby udstyr .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.