Manden flirter med en anden. Hva tænker I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2012

Benjamins'mor

Jeg ville absolut blive ked af det, hvis min kæreste skrev han aldrig havde været så tiltrækket af nogen som han var af hende... Så ville jeg personligt selv overveje om vi skulle være sammen. For det kunne jeg ikke leve med! Og jeg vil absolut sige at det er at flirte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

sarahb

Jeg var blevet RASENDE!
Det der er OVER min grænse.

Anmeld

12. marts 2012

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Jeg kan så meget sætte mig ind i din situation... Lyder så meget som noget der er sket/sker for os...

Tog min kæreste i det samme for et års tid siden.. Han sagde ligesom din at der ikke var noget i det og lovede at stoppe med det samme.. Det gjorde han dog ikke og har taget ham i det flere gange siden.. I oktober fik jeg nok og ville gå fra ham. Men da jeg er gravid og han lovede at det var mig han ville have besluttede jeg at give forholdet en sidste chance. På betingelsen af at alt kontakt med hende var slut og vi startede i parterapi.. Det gik super godt.

Men men men. For en måned siden fandt jeg endnu engang ud af at de stadig skrev sammen og mødtes... Nu sidder jeg her med 2 uger til termin. Skal flytte i min egen lejlighed i løbet af ugen, for kunne simpelthen ikke holde til mere..

Jeg håber sådan at din kæreste er ærlig når han siger at det stopper for kan ikke forklare hvad det gør ved en når man finder ud af at de lyver gang på gang.

Ved ikke hvad du skal gøre, men hvis du ikke føler du kan stole 100% på ham, synes jeg du skal overveje forholdet for tvivlen og mistroen tager så hårdt på en selv og forholdet... Min selvtillid er helt i bund og ja det er bare så hårdt..

Du er velkommen til at skrive til mig privat, for ved lige præcis hvordan det føles og alle de tanker man går med..

Stort knus herfra.

Tusind tak fordi du tilbyder jeg ka skrive til dig. Ka være jeg gør det en dag :-)

Anmeld

12. marts 2012

Sujan

Anonym skriver:

Tusind tak fordi du tilbyder jeg ka skrive til dig. Ka være jeg gør det en dag :-)

Ja nogen gange kan det være rart at få sat lidt ord på og snakke med en der forstår...

For man er skide ked af det.. Og man tror ikke man vil finde sig i det..

Men går da stadig med tanken om at finde sammen med min kæreste igen for barnets skyld og fordi jeg elsker ham.. Og vil så gerne tro på at han mener det når han siger at det er mig han elsker og det andet "bare" er for sjov..

Er ked af du skal gennemgå dette... Håber virkelig i kan finde en måde at komme igennem det på og få tillid i jeres forhold igen.

Anmeld

12. marts 2012

TeamRocket

Avs. Det kan jeg godt forstår gør ondt. Men du må jo mærke efter, er han oprigtig når han siger det bare er pjat, eller er han et røvhul med stort R? For hvis du føler han er ude på at være dig utro- så kan du jo lige så godt smide ham af H til med det samme. Men det kan jo altså også være det bare er flirten der er sjov, og så er det jo dumt at gå og frygte noget din kæreste ikke kunne drømme om at gøre. 

Min ekskæreste og jeg blev venner på fb og jeg spurgte om han ville med ud og ha en øl, hvortil han svarede 'Tror du det er en god ide vi drikker sammen smukke? ' Og jeg bare svarede 'Jeg skal da prøve at holde fingrene for mig selv ' og så skrev han 'skal jeg så os det? ' jeg er gift og der ligger intet idet, og det gør der heller ikke fra hans side, og skulle min mand læse det ville han også bare tænke at jeg sku er fjollet, jeg kan sagtens flirte- men jeg mener det ikke. Måske din kæreste heller ikke mener det?

Anmeld

12. marts 2012

anjaanja

Kære du <3

Ja, jeg har selv stået i en lignende situation, og ja, jeg følte mig forrådt, tilsidesat, ekstrem ked af det, havde lyst til at slå, skrige og græde. Og det gjorde jeg. Men som i så mange andre svære situationer, så ved jeg nu, at der ligger der altid en gave gemt, det er bare lige at give det lidt tid inden vi kan finde gaven i det. For vores vedkommende blev det en mulighed for at komme tættere sammen, og få større åbenhed om begge vore sårbarheder, følelser og behov. Ja, det er nemmest at klappe følelserne i, og begynde at hade. Men vil du undvære ham? Hvis du ser tilbage på dit eget liv, har du så ikke også gjort ting, som du har fortrudt, da konsekvenserne begyndte at melde sig? Vil din mand give køb på jeres familie, og vil du, for en fejl, der var ved at udvikle sig til en katastrofe?

Når vi som kvinder er gravide eller har små børn, så optager det en meget stor del af vores tankevirksomhed, opmærksomhed og omsorg. Mange mænd har svært ved at kapere det. Og de har svært ved at udtrykke - eller endog anerkende - at de har brug for opmærksomhed og bekræftelse. Og så er der ligesom åbent for at andre kan komme ind og udfylde noget af den opmærksomhed og ping pong som plejede at være.

I stedet for at fokusere på hvad du ikke vil have, så prøv at rette fokus på hvad du vil have, hvad du ønsker dig af fremtiden. Og prøv så at tage en snak med din mand om det samme. Prøv at finde frem til hvad I begge ønsker jer af nu og fremtiden, og trække i den retning sammen. Der er så mange forhold og ægteskaber, der er brast pga. mistillid og fejltrin, sårede egoer og lavt selvværd.

For mit vedkommende blev det en uvurderlig gave. Det gav mig en mulighed for at få rystet posen og få fokus på det der betyder noget. Faktisk er jeg lige nu ved at tage en uddannelse som spirituel mentor, og åbner snart min nye hjemmeside på www.levilykke.dk, der bl.a. vil komme til at handle om at se muligheder frem for begrænsninger. At slippe det vi ikke vil have, så det giver plads til at det gode vi gerne vil have, og som venter på os. At turde give slip på gamle historier om f.eks. svigt og lavt selvværd, og i stedet give plads til nye nærende og opløftende historier. At når vi løfter os selv og vores eget glædes-niveau, så løfter vi helt automatisk andre også, og de vil gøre hvad de kan for at være i og omkring din positive energi. Nøglen ligger i dig selv, du har muligheden for at få det liv du drømmer om, og det kan sagtens være med din mand, som elsker dig og er ked af at have såret dig. Du vælger din fremtid, men kan ikke tvinge den på nogen med dårlig samvittighed og skyldfølelse. Du kan ikke straffe dig til en tro mand. Du må vise ham at han kan få alt og mere til med dig. Hvis du vil og tør.

Al mulig held, lykke og glæde til dig og dine.

Kærligst Anja

Anmeld

12. marts 2012

katrineoerum

Anonym skriver:

I oktober fandt jeg ud af at mn kæreste gennem tre år skrev med en gammel flirt. Han sagde at det havde de gjort nogle uger men der intet er i det. De har skrevet sammen siden og i al den tid har jeg ik haft det godt med det og haft på fornemmelsen at noget ik var ok. Idag gav han mig lov at læse alt fordi han ik har noget i klemme. Der var en masse snak om arbejde. På intet tidspunkt snakker han om mig eller at vi ska giftes eller at vi har børn. 

Jeg læste en masse som Gjorde SÅ ondt på mig. Men han siger jeg opfatter det forkert. Her er hva vi er uenige om:

Han skriver at han tænker på hende og det indtryk hun gir ham. At hun ser godt ud og at hvis hun er bare halvt så sød som dengang så sku hun være forsigtig med at drikke sammen med ham. 

Han skriver at han aldrig har mødt en kvinde som tiltrak ham så meget som hun havde gjort.

Hn skriver senere at han glæder sig til at mødes med hende og drikke. At han smiler når hun skriver og at han elsker at høre fra hende. Ska lige siges at hun skriver i samme genre til ham. 

HAN siger at han bare har ladet sig gå med på legen men at det for ham ik er flirt. Men det mener jeg BESTEMT det er. Og jeg er SÅ ked af det :-(

Hva tænker I?!!

Jeg synes ikke det er okay at skrive sådan sammen med sin x. Og jeg anser ellers mig selv om værende en meget tolerant person.

For at give et eksempel på hvordan det kan være i orden at skrive sammen med sin x så kan jeg sige at jeg også skriver sammen med min  x men at det forgår over min mands mail. På den måde undgår man at ens partner bliver mistænktsom efter som at han til hver en tid kan se hvad der er skrevet. Min x og jeg skriver meget samme om hvordan hvore liv hver i sær går og er interreseret i at hiande  har det god i det sted vi nu er.

Vi skriver ikke om det forhold eller følelser vi en gang havde fordi det ikke er relevant længer og det synes jeg også vil være respektløst.

Anmeld

12. marts 2012

Tona

Anonym skriver:

I oktober fandt jeg ud af at mn kæreste gennem tre år skrev med en gammel flirt. Han sagde at det havde de gjort nogle uger men der intet er i det. De har skrevet sammen siden og i al den tid har jeg ik haft det godt med det og haft på fornemmelsen at noget ik var ok. Idag gav han mig lov at læse alt fordi han ik har noget i klemme. Der var en masse snak om arbejde. På intet tidspunkt snakker han om mig eller at vi ska giftes eller at vi har børn. 

Jeg læste en masse som Gjorde SÅ ondt på mig. Men han siger jeg opfatter det forkert. Her er hva vi er uenige om:

Han skriver at han tænker på hende og det indtryk hun gir ham. At hun ser godt ud og at hvis hun er bare halvt så sød som dengang så sku hun være forsigtig med at drikke sammen med ham. 

Han skriver at han aldrig har mødt en kvinde som tiltrak ham så meget som hun havde gjort.

Hn skriver senere at han glæder sig til at mødes med hende og drikke. At han smiler når hun skriver og at han elsker at høre fra hende. Ska lige siges at hun skriver i samme genre til ham. 

HAN siger at han bare har ladet sig gå med på legen men at det for ham ik er flirt. Men det mener jeg BESTEMT det er. Og jeg er SÅ ked af det :-(

Hva tænker I?!!

Helt ærligt, så syntes jeg din mand er et svin. Hvor er han tarvelig. Det kan man bare slet, slet ikke tillade sig at gøre! I min verden er det der nærmest lige så galt som hvis han havde lavet noget fysisk med hende. Han er jo følelsesmæssigt utro.

Stor, kæmpe kram til dig

Anmeld

12. marts 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hva tænker I?!!

Min mand skal skisme ikke skrive sådan en sms bare en gang... Så havde min støvle siddet på hans røv og ud til venstre med ham...

Anmeld

12. marts 2012

Anonym trådstarter

Er bare ked af det hele tiden og græder når jeg er alene. Han har skrevet sms om at han græder ved tanken om at ha såret mig og at han ik fortjener mig og elsker mig så højt. 

Er bare stadig ked af det og alt det jeg har læst popper op i mit hoved hele tiden :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.