Manden flirter med en anden. Hva tænker I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2012

Anonym trådstarter

Mtang skriver:

Ja det gjorde det bestemt !

- Jeg skrev selvfølgelig ordentligt til hende.

Jeg skrev som det var , at hun skulle vide at hun havde ødelagt rigtig meget for mig tillidsmæssigt, og følelsesmæssigt mellem min mand og jeg. spurgte hende om hvordan hun vidste hvordan følelsen af at miste sin familie var , (Mand og barn)? for hun var godt igang med at smuldre mit liv. Og enhver kvinde med respekt for sig selv render ikke rundt om hjørner med andres mænd! det er usmageligt! sagde at det var ikke et angreb mod hende , men en mulighed for mig at komme videre og evt få en god forklaring, eller i det mindste angrelse. men forventede selvfølgelig ingenting.. men fik i det mindste en undskyldning og har aldrig set eller hørt till hende siden..

Jeg har også skrevet ordentlig til hende og sagt at det ik var ok og at hun havde ødelagt noget og at jeg var såret og skuffet. Og at hvis hin har de følelser og tanker så sku hun holde der for sig selv. Og skrev at hvis hun har mod nok til at skrive så gør det så jeg måske kan få en anden side af sagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

Mtang

Anonym skriver:

Jeg har også skrevet ordentlig til hende og sagt at det ik var ok og at hun havde ødelagt noget og at jeg var såret og skuffet. Og at hvis hin har de følelser og tanker så sku hun holde der for sig selv. Og skrev at hvis hun har mod nok til at skrive så gør det så jeg måske kan få en anden side af sagen

rigtig godtt !

hvordan har du det NU ?

Anmeld

16. marts 2012

Anonym trådstarter

Mtang skriver:

rigtig godtt !

hvordan har du det NU ?

Bedre men håber alligevel hun er 'mand' nok til at svare

Anmeld

16. marts 2012

Cassiopeia

Anonym skriver:

Tusind tak. I neee that hug. For mig er det også langt mere end uskyldig flirt. Årh det gør så ONDT. Og hjælper ik at han siger at der absolut intet er i det og det bare var sjov og ballade og en kæk replik. 

Det gør så ondt

Bed ham om at stoppe og fortæl ham at det gør dig meget ked af det. Når han selv siger, at der absolut intet er i det og det bare er sjov og ballade, så skulle han jo også gerne stoppe med det samme du ber ham om det!

herfra

Anmeld

16. marts 2012

FrkT

OMG en røv! 

Det ender da uden tvivl med utroskab hvis han fortsætter sådan....

Og så stiller jeg dig spørgsmålet: Har du lyst til at være sammen med en som så let kan udsætte dig for utroskab?

Anmeld

16. marts 2012

Mtang

Anonym skriver:

Bedre men håber alligevel hun er 'mand' nok til at svare

Ja kan jeg godt forstå ..
 Og en ting som Joan Ørting engang sagde til et foredrag mht parforhold.
"skal man miste, så skal man miste"  ;-) Og det jo rigtig nok?  så må man bare glæde sig over de gode ting man har haft sammen, og så tænke sådan.. de ord har hvertfaldt gjort min tankegang mere positiv.

Anmeld

17. marts 2012

Sujan

Anonym skriver:

Endnu engang tak for dit svar. Virker lidt som om du forstår mig uden at kende mig. Rart. 

Selvom jeg måske ik skriver så meget så bruger jeg dine indlæg meget. Så tak :-)

Jeg forstår dig så meget for gennemgår det samme..

Er glad for du kan bruge mine indlæg... Og du skriver bare privat hvis det kan hjælpe dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.