Manden flirter med en anden. Hva tænker I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.776 visninger
76 svar
0 synes godt om
11. marts 2012

Anonym trådstarter

I oktober fandt jeg ud af at mn kæreste gennem tre år skrev med en gammel flirt. Han sagde at det havde de gjort nogle uger men der intet er i det. De har skrevet sammen siden og i al den tid har jeg ik haft det godt med det og haft på fornemmelsen at noget ik var ok. Idag gav han mig lov at læse alt fordi han ik har noget i klemme. Der var en masse snak om arbejde. På intet tidspunkt snakker han om mig eller at vi ska giftes eller at vi har børn. 

Jeg læste en masse som Gjorde SÅ ondt på mig. Men han siger jeg opfatter det forkert. Her er hva vi er uenige om:

Han skriver at han tænker på hende og det indtryk hun gir ham. At hun ser godt ud og at hvis hun er bare halvt så sød som dengang så sku hun være forsigtig med at drikke sammen med ham. 

Han skriver at han aldrig har mødt en kvinde som tiltrak ham så meget som hun havde gjort.

Hn skriver senere at han glæder sig til at mødes med hende og drikke. At han smiler når hun skriver og at han elsker at høre fra hende. Ska lige siges at hun skriver i samme genre til ham. 

HAN siger at han bare har ladet sig gå med på legen men at det for ham ik er flirt. Men det mener jeg BESTEMT det er. Og jeg er SÅ ked af det :-(

Hva tænker I?!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

grøn · ært

Av, jeg var godt nok også blevet såret, hvis min kæreste skrev sådan til en anden kvinde! :-(

"Han skriver at han aldrig har mødt en kvinde som tiltrak ham så meget"  -øvøvøv!!

Jeg kan ikke tænke på dine vegne, men jeg ville selv tænke, at så var det vist også næsten bare det! :-S Jeg har ikke noget imod flirt, men det der går laaaangt over mine grænser - det er for mig meget mere end en uskyldig flirt!!

Stort kram til dig!!!! 

Anmeld

11. marts 2012

Gaia

Det er skisme flirt og han har ingen undskyldning braaa...jeg ville blive så ked af det og gevaldigt overveje det forhold..tror sku tilliden ville være væk. 

Anmeld

11. marts 2012

Anonym trådstarter

grøn · ært skriver:

Av, jeg var godt nok også blevet såret, hvis min kæreste skrev sådan til en anden kvinde! :-(

"Han skriver at han aldrig har mødt en kvinde som tiltrak ham så meget"  -øvøvøv!!

Jeg kan ikke tænke på dine vegne, men jeg ville selv tænke, at så var det vist også næsten bare det! :-S Jeg har ikke noget imod flirt, men det der går laaaangt over mine grænser - det er for mig meget mere end en uskyldig flirt!!

Stort kram til dig!!!! 

Tusind tak. I neee that hug. For mig er det også langt mere end uskyldig flirt. Årh det gør så ONDT. Og hjælper ik at han siger at der absolut intet er i det og det bare var sjov og ballade og en kæk replik. 

Det gør så ondt

Anmeld

11. marts 2012

DLM

Jeg tænker, at du burde fortælle ham hvor ked af det du er og bede ham om at holde op med at skrive med hende. Det ville jeg gøre hvis det var mig. Han burde vide at det gør dig ked af det og stoppe det med det samme.

Anmeld

11. marts 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

F****** hvor er han bare led ! 

Anmeld

11. marts 2012

grøn · ært

Tusind tak. I neee that hug. For mig er det også langt mere end uskyldig flirt. Årh det gør så ONDT. Og hjælper ik at han siger at der absolut intet er i det og det bare var sjov og ballade og en kæk replik. 

Det gør så ondt

Jeg forstår SLET ikke, hvordan han kan læne sig tilbage, tage så let på det og tro, at det ikke vil såre dig, de ting han har skrevet - og de ting hun har skrevet. :-(

Jeg ville slet ikke kunne kende min mand, hvis han gjorde sådan. Og jeg ville aldrig se ham, som jeg gør nu.

Det er jo fint han har det sjovt, men det skal da absolut ikke være på bekostning af dine følelser! Det synes jeg bestemt du skal gøre ham klart - og hvis han ikke forstår det, skal du virkelig overveje, hvor meget mere du holder til. 

Anmeld

11. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Uha hvis det var min kærste der skrev sådan til andre en mig, var jeg godt nok blevet tosset! Tror ik jeg ville stole på ham, nogensinde igen og jeg er ellers normalt ik mistroisk! Vh stine

Anmeld

11. marts 2012

Darling<3

Jeg tænker at han er et seriøst dumt røvhul...! Jeg var simpelthen smuttet fra ham!

Anmeld

12. marts 2012

jydeinden

Anonym skriver:

I oktober fandt jeg ud af at mn kæreste gennem tre år skrev med en gammel flirt. Han sagde at det havde de gjort nogle uger men der intet er i det. De har skrevet sammen siden og i al den tid har jeg ik haft det godt med det og haft på fornemmelsen at noget ik var ok. Idag gav han mig lov at læse alt fordi han ik har noget i klemme. Der var en masse snak om arbejde. På intet tidspunkt snakker han om mig eller at vi ska giftes eller at vi har børn. 

Jeg læste en masse som Gjorde SÅ ondt på mig. Men han siger jeg opfatter det forkert. Her er hva vi er uenige om:

Han skriver at han tænker på hende og det indtryk hun gir ham. At hun ser godt ud og at hvis hun er bare halvt så sød som dengang så sku hun være forsigtig med at drikke sammen med ham. 

Han skriver at han aldrig har mødt en kvinde som tiltrak ham så meget som hun havde gjort.

Hn skriver senere at han glæder sig til at mødes med hende og drikke. At han smiler når hun skriver og at han elsker at høre fra hende. Ska lige siges at hun skriver i samme genre til ham. 

HAN siger at han bare har ladet sig gå med på legen men at det for ham ik er flirt. Men det mener jeg BESTEMT det er. Og jeg er SÅ ked af det :-(

Hva tænker I?!!

tænker at uskyldig flirt er en ting, men at skrive til en pige at hun er det mest tiltrækkende man kender, og så vise det til ens kæreste.. dén er altså på ingen måder go, det er lidt ligesom at bede ens partner om at tage imod en uønsket og ufortjent lussing.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.