Manden flirter med en anden. Hva tænker I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2012

Ansemusen

Det er ikke blot at flirte, som hvis man snakkede med og smilede til en i byen eller lignende. Det der er bare IKKE i orden! Jeg var blevet SÅ ulykkelig, og tror forholdet havde været slut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

I oktober fandt jeg ud af at mn kæreste gennem tre år skrev med en gammel flirt. Han sagde at det havde de gjort nogle uger men der intet er i det. De har skrevet sammen siden og i al den tid har jeg ik haft det godt med det og haft på fornemmelsen at noget ik var ok. Idag gav han mig lov at læse alt fordi han ik har noget i klemme. Der var en masse snak om arbejde. På intet tidspunkt snakker han om mig eller at vi ska giftes eller at vi har børn. 

Jeg læste en masse som Gjorde SÅ ondt på mig. Men han siger jeg opfatter det forkert. Her er hva vi er uenige om:

Han skriver at han tænker på hende og det indtryk hun gir ham. At hun ser godt ud og at hvis hun er bare halvt så sød som dengang så sku hun være forsigtig med at drikke sammen med ham. 

Han skriver at han aldrig har mødt en kvinde som tiltrak ham så meget som hun havde gjort.

Hn skriver senere at han glæder sig til at mødes med hende og drikke. At han smiler når hun skriver og at han elsker at høre fra hende. Ska lige siges at hun skriver i samme genre til ham. 

HAN siger at han bare har ladet sig gå med på legen men at det for ham ik er flirt. Men det mener jeg BESTEMT det er. Og jeg er SÅ ked af det :-(

Hva tænker I?!!

Jeg var flejnet fuldstændig!!! sådan noget der skriver man bare ikke..

Jeg har været udsat for at min kæreste, (for 5 år siden) havde skrevet med en anden tøs samtidig med at han skrev med mig, imens han var til fest.
Næste morgen fornemmer jeg noget er galt og jeg tager hans telefon og kigger hans indbakke imens han sover. I de beskeder skrev han mere med hende end med mig, og jeg lå bare derhjemme og ventede på at høre fra ham osv. Han skrev til hende, om ikke han kunne komme op og putte hos hende, for der var kortere vej hjem til hende end hjem i VORES lejlighed. Jeg var SÅ rasende, og havde aldrig troet sådan noget om min kæreste.

Jeg har faktisk lige siden haft svært ved at han snakker med andre piger og sådan noget. Det er noget jeg arbejder utrolig meget med, og han ved også godt at hvis jeg finder ud af han gør noget lign. igen så er jeg smuttet!!

Anmeld

16. marts 2012

Sujan

Anonym skriver:

Ih hvor er du sød :-)

Jamen syns det er svært altså. Han er SÅ ulykkelig og fortryder. Han gør alt for at gøre det godt og vise han elsker mig. Har kommet med roser og har planlagt romantisk weekend i denne weekend på 4* hotel med spa og 3 retters menu osv. 

Og han har skrevet til hende at han har holdt hende for nar og at han elsker mig så meget og er ulykkelig over at ha såret mig og fortalt hende at jeg har set beskederne. Ja han skrev en masse ting. Men har også skrevet at han ik skriver til hende mere. Han skriver tit til mig hvor meget han elsker mig og hvor ked af det han er. 

Men samtidig blir han ved at sige at han inter har ment med det og derfor ik helt ka sætte sig ind i at jeg er SÅ ked af det men han forstår mig godt. 

Dejligt at høre han fortryder så meget..

Husk at det kun er dig der bestemmer om det er værd at kæmpe for og ikke alle andre..

Det er ingen tvivl om at det gør ondt og tager lang tid at komme over. Der skal bygges tillid op igen og det er vigtigt at han giver dig lov til at være sur og ked af det..

Fik det råd af en par terapeut at vi aftalte 2 gange hvor vi skulle sætte os ned og jeg skulle stille ham alle de spørgsmål jeg gik med.. og han skulle svare ærligt. Derefter skulle vi ligge låg på det hele...
Derefter skulle vi i alt almindelighed arbejde på forholdet, for måske savner han noget i forholdet som han ikke selv er klar over.. måske lidt spænding eller noget..

Men er som sagt noget du skal gøre op med dig selv om du kan tilgive.. og hvis du mener du kan tilgive, så skal du virkelig også tilgive... Dvs ikke noget med at være mistroisk og tjekke hans tlf, facebook o.s.v.

Håber i finder en god løsning og du bliver glad igen:-) det tager tid:-)

Anmeld

16. marts 2012

Mtang

ej jeg blev så sur da jeg læste det !!!  

- Lad ham IKKE bilde dig ind, at der ikke lægger noget i det ,, for pointen er at DU ikke er tilfreds eller lykkelig, og det må han tage til sig.
 Må sku ærlig indrømme at jeg har været udsat for det samme, og blev så utilfreds med situationen, at jeg selv tog affære, og tog kontakt til hende ! hvad fanden bilder hun sig også ind at ligge og skrive sådan til DIN mand ?? sikke en grim smag hun burde have i munden..  du skal virkelig gøre noget ved det !! Lov mig du gør noget ved det.

Anmeld

16. marts 2012

Anonym trådstarter

Mtang skriver:

- Lad ham IKKE bilde dig ind, at der ikke lægger noget i det ,, for pointen er at DU ikke er tilfreds eller lykkelig, og det må han tage til sig.
 Må sku ærlig indrømme at jeg har været udsat for det samme, og blev så utilfreds med situationen, at jeg selv tog affære, og tog kontakt til hende ! hvad fanden bilder hun sig også ind at ligge og skrive sådan til DIN mand ?? sikke en grim smag hun burde have i munden..  du skal virkelig gøre noget ved det !! Lov mig du gør noget ved det.

Jeg skrev netop til hendd igår middag men hun har ik svaret. Også lige meget. Jeg gad ik finde mig i det og derfor skrev jeg til hende. Min kæreste ved det og syns det var fair nok hvis det ka hjælpe mig. 

Anmeld

16. marts 2012

Anonym trådstarter

Mtang skriver:

Reagerede hun på at du tog kontakT til hende?

Anmeld

16. marts 2012

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Dejligt at høre han fortryder så meget..

Husk at det kun er dig der bestemmer om det er værd at kæmpe for og ikke alle andre..

Det er ingen tvivl om at det gør ondt og tager lang tid at komme over. Der skal bygges tillid op igen og det er vigtigt at han giver dig lov til at være sur og ked af det..

Fik det råd af en par terapeut at vi aftalte 2 gange hvor vi skulle sætte os ned og jeg skulle stille ham alle de spørgsmål jeg gik med.. og han skulle svare ærligt. Derefter skulle vi ligge låg på det hele...
Derefter skulle vi i alt almindelighed arbejde på forholdet, for måske savner han noget i forholdet som han ikke selv er klar over.. måske lidt spænding eller noget..

Men er som sagt noget du skal gøre op med dig selv om du kan tilgive.. og hvis du mener du kan tilgive, så skal du virkelig også tilgive... Dvs ikke noget med at være mistroisk og tjekke hans tlf, facebook o.s.v.

Håber i finder en god løsning og du bliver glad igen:-) det tager tid:-)

Endnu engang tak for dit svar. Virker lidt som om du forstår mig uden at kende mig. Rart. 

Selvom jeg måske ik skriver så meget så bruger jeg dine indlæg meget. Så tak :-)

Anmeld

16. marts 2012

Mtang

Anonym skriver:

Reagerede hun på at du tog kontakT til hende?

Ja det gjorde det bestemt !

- Jeg skrev selvfølgelig ordentligt til hende.

Jeg skrev som det var , at hun skulle vide at hun havde ødelagt rigtig meget for mig tillidsmæssigt, og følelsesmæssigt mellem min mand og jeg. spurgte hende om hvordan hun vidste hvordan følelsen af at miste sin familie var , (Mand og barn)? for hun var godt igang med at smuldre mit liv. Og enhver kvinde med respekt for sig selv render ikke rundt om hjørner med andres mænd! det er usmageligt! sagde at det var ikke et angreb mod hende , men en mulighed for mig at komme videre og evt få en god forklaring, eller i det mindste angrelse. men forventede selvfølgelig ingenting.. men fik i det mindste en undskyldning og har aldrig set eller hørt till hende siden..

Anmeld

16. marts 2012

Isabella_mor

Anonym skriver:

I oktober fandt jeg ud af at mn kæreste gennem tre år skrev med en gammel flirt. Han sagde at det havde de gjort nogle uger men der intet er i det. De har skrevet sammen siden og i al den tid har jeg ik haft det godt med det og haft på fornemmelsen at noget ik var ok. Idag gav han mig lov at læse alt fordi han ik har noget i klemme. Der var en masse snak om arbejde. På intet tidspunkt snakker han om mig eller at vi ska giftes eller at vi har børn. 

Jeg læste en masse som Gjorde SÅ ondt på mig. Men han siger jeg opfatter det forkert. Her er hva vi er uenige om:

Han skriver at han tænker på hende og det indtryk hun gir ham. At hun ser godt ud og at hvis hun er bare halvt så sød som dengang så sku hun være forsigtig med at drikke sammen med ham. 

Han skriver at han aldrig har mødt en kvinde som tiltrak ham så meget som hun havde gjort.

Hn skriver senere at han glæder sig til at mødes med hende og drikke. At han smiler når hun skriver og at han elsker at høre fra hende. Ska lige siges at hun skriver i samme genre til ham. 

HAN siger at han bare har ladet sig gå med på legen men at det for ham ik er flirt. Men det mener jeg BESTEMT det er. Og jeg er SÅ ked af det :-(

Hva tænker I?!!

det havde jeg simpelthen ikke fundet mig i... så havde jeg nok enten givet ham et valg.. enten er det hende, eller er det mig... for du stoler ikke på ham i denne sag... hvad er han for en...!!

øv jeg ville miste al min tillid til min kæreste hvis han gjorde sådan noget imod mig.... for ham er det jo sikkert ikke noget fordi at han ikke har gjort noget det det endnu, men på mig virker det da somom at det er det han ønsker, at han ønsker at "komme til" at være sammen med hende... det er fejt.. 

sådan en ville jeg ikke gifte mig med... 

Anmeld

16. marts 2012

twinboys

DLM skriver:

Jeg tænker, at du burde fortælle ham hvor ked af det du er og bede ham om at holde op med at skrive med hende. Det ville jeg gøre hvis det var mig. Han burde vide at det gør dig ked af det og stoppe det med det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.