Anonym skriver:
I oktober fandt jeg ud af at mn kæreste gennem tre år skrev med en gammel flirt. Han sagde at det havde de gjort nogle uger men der intet er i det. De har skrevet sammen siden og i al den tid har jeg ik haft det godt med det og haft på fornemmelsen at noget ik var ok. Idag gav han mig lov at læse alt fordi han ik har noget i klemme. Der var en masse snak om arbejde. På intet tidspunkt snakker han om mig eller at vi ska giftes eller at vi har børn.
Jeg læste en masse som Gjorde SÅ ondt på mig. Men han siger jeg opfatter det forkert. Her er hva vi er uenige om:
Han skriver at han tænker på hende og det indtryk hun gir ham. At hun ser godt ud og at hvis hun er bare halvt så sød som dengang så sku hun være forsigtig med at drikke sammen med ham.
Han skriver at han aldrig har mødt en kvinde som tiltrak ham så meget som hun havde gjort.
Hn skriver senere at han glæder sig til at mødes med hende og drikke. At han smiler når hun skriver og at han elsker at høre fra hende. Ska lige siges at hun skriver i samme genre til ham.
HAN siger at han bare har ladet sig gå med på legen men at det for ham ik er flirt. Men det mener jeg BESTEMT det er. Og jeg er SÅ ked af det :-(
Hva tænker I?!!
Jeg var flejnet fuldstændig!!!

sådan noget der skriver man bare ikke..
Jeg har været udsat for at min kæreste, (for 5 år siden) havde skrevet med en anden tøs samtidig med at han skrev med mig, imens han var til fest.
Næste morgen fornemmer jeg noget er galt og jeg tager hans telefon og kigger hans indbakke imens han sover. I de beskeder skrev han mere med hende end med mig, og jeg lå bare derhjemme og ventede på at høre fra ham osv. Han skrev til hende, om ikke han kunne komme op og putte hos hende, for der var kortere vej hjem til hende end hjem i VORES lejlighed.

Jeg var SÅ rasende, og havde aldrig troet sådan noget om min kæreste.
Jeg har faktisk lige siden haft svært ved at han snakker med andre piger og sådan noget.

Det er noget jeg arbejder utrolig meget med, og han ved også godt at hvis jeg finder ud af han gør noget lign. igen så er jeg smuttet!!