Manden flirter med en anden. Hva tænker I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2012

VNB

I oktober fandt jeg ud af at mn kæreste gennem tre år skrev med en gammel flirt. Han sagde at det havde de gjort nogle uger men der intet er i det. De har skrevet sammen siden og i al den tid har jeg ik haft det godt med det og haft på fornemmelsen at noget ik var ok. Idag gav han mig lov at læse alt fordi han ik har noget i klemme. Der var en masse snak om arbejde. På intet tidspunkt snakker han om mig eller at vi ska giftes eller at vi har børn. 

Jeg læste en masse som Gjorde SÅ ondt på mig. Men han siger jeg opfatter det forkert. Her er hva vi er uenige om:

Han skriver at han tænker på hende og det indtryk hun gir ham. At hun ser godt ud og at hvis hun er bare halvt så sød som dengang så sku hun være forsigtig med at drikke sammen med ham. 

Han skriver at han aldrig har mødt en kvinde som tiltrak ham så meget som hun havde gjort.

Hn skriver senere at han glæder sig til at mødes med hende og drikke. At han smiler når hun skriver og at han elsker at høre fra hende. Ska lige siges at hun skriver i samme genre til ham. 

HAN siger at han bare har ladet sig gå med på legen men at det for ham ik er flirt. Men det mener jeg BESTEMT det er. Og jeg er SÅ ked af det :-(

Hva tænker I?!!

han flirter da SÅ meget...  

Jeg havde ikke fundet mig i det.. enten må han cutte alt kontakt med hende, eller også må han undvære dig.. 

han kan ikke gå rundt og få både hendes opmærksomhed og samtidig være en lykkelig familie sammen med dig og jeres børn... 

synes virkelig du skal stille ham stolen for døren, og sige til ham at du bare slet ikke har det okay med det! 

Jeg håber at han vælger DIG, og at i kan få bygget et trygt og godt forhold op igen hvor i atter med tiden vil stole på hinanden. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej alle.  

Self snakkede vi om det og jeg græd og græd og græd. 

Vil så gerne tro ham og han virker så oprigtig. Men det er så svært. Han er så ked af at ha såret mig og siger at han kun har skrevet det for at give hendes selvtillid et boost. (hun har dårlig selvværd) men HVIS det er det så er det faNme stadig ik ok og så har han holdt hende for nar. Han er så ked af det og siger at nu ka han godt se det var helt forkert og at det er klart han har såret mig. 

Men inden jeg læste facebook beskederne havde han igår skrevet til hende at han ik skriver mere.  Men for satan hvor gør det stadig ondt. Meget. Har næsten ik sovet i nat. 

Ps. Han sagde i okt at de havde skrevet et par uger men sjovt nok går beskederne tilbage til maj. DET gør også ondt. Plus han skrev med hende da vi havde været sammen et par mdr. Det var dér jeg fandt de værste beskeder :-(

Anmeld

12. marts 2012

modesty

Prøv nu og hør:

Han viser dig beskederne. Han er ærlig. Du siger at han er oprigtigt overrasket og ked af at han har såret dig. Du siger at de værste beskeder ligger tre år tilbage i tiden, da I kun havde været sammen i et par måneder. Og at han selv har stoppet kommunikationen.

På mig virker det som om at din mand for det første ikke har særlig stor indsigt i dit følelsesregister. Og for det andet - som han selv siger - at han har ladet sig rive med. Ja - jeg vil kalde det at flirte. Og jeg ville også være blevet rigtig såret, helt klart. Men jeg tror ikke at du behøver at være bange for noget i stil med at han vil være sammen med den her kvinde eller stadig er forelsket i hende.

Anmeld

12. marts 2012

FrkZier

jeg tænker at det er uacceptabelt og jeg var blevet PISSE ked af det hvis min kæreste gjorde det! jeg havde aldrig fundet mig i det, aldrig aldrig.. han skal  klart have afvide at det slet ikke er iorden!

Anmeld

12. marts 2012

banana3

Mamalou skriver:

Din kæreste har tydeligvis overtrådt dine grænser, så du burde tage en snak med ham. Hvis det bare er en ubetydelig flirt, så burde det ikke være svært for din kæreste at lukke den igen. 

Jeg ville føle mig rigtig såret, hvis jeg stod i din situation. For hvorfor har han et behov for at skrive med en anden kvinde? Jeg synes kommentaren om, at hun skal passe på med at drikke med ham er langt over min grænse. For mig at se inviterer han til mere end flirten

Kram fra mig

Ja, jeg synes desværre også han byder på mere, men lader det alligevel være op til hende, "hvordan hun vælger at tolke det" hvilket jeg tænker er rimlig bevidst

kæmpe kram herfra 

Anmeld

12. marts 2012

modesty

En PS til mit indlæg højere oppe: Jeg tror dog ikke på ham når han siger at han har gjort det for at booste hendes selvtillid. Jeg tror at han SELV har haft brug for et selvtillidsboost. Det er smigrende og opkvikkende at vide at der er andre end ens kæreste der synes at man er attraktiv når hverdagen går op i havregrød, bleer og praktiske gøremål. Jeg siger ikke at det er okay, men det er menneskeligt og forståeligt.

Anmeld

12. marts 2012

oktoberbabyen

tænker at han er fjols uden lige.. nogen kan bare ikke stoppe igen.. og det er jo altid fedt at få noget dejligt fra folk, bare rigtig trist den er kommet dertil..

håber ved gud han er oprigtig ked af det.. og at han sletter hende på facebook, msn, tlf. ja all over..

dernæst havde jeg nok selv haft behov for at tjekke ham i fremtiden og det ved jeg ikke om jeg ville kunne leve med...

har selv været der hvor han er og ja, ved sgu ikke hvad jeg skal sige.. det er ikke iorden at gøre overfor en man elsker!!

men det behøver ikke betyde noget overhoved - men det gør ikke mindre ondt af den grund..

Anmeld

12. marts 2012

Sujan

Jeg kan så meget sætte mig ind i din situation... Lyder så meget som noget der er sket/sker for os...

Tog min kæreste i det samme for et års tid siden.. Han sagde ligesom din at der ikke var noget i det og lovede at stoppe med det samme.. Det gjorde han dog ikke og har taget ham i det flere gange siden.. I oktober fik jeg nok og ville gå fra ham. Men da jeg er gravid og han lovede at det var mig han ville have besluttede jeg at give forholdet en sidste chance. På betingelsen af at alt kontakt med hende var slut og vi startede i parterapi.. Det gik super godt.

Men men men. For en måned siden fandt jeg endnu engang ud af at de stadig skrev sammen og mødtes... Nu sidder jeg her med 2 uger til termin. Skal flytte i min egen lejlighed i løbet af ugen, for kunne simpelthen ikke holde til mere..

Jeg håber sådan at din kæreste er ærlig når han siger at det stopper for kan ikke forklare hvad det gør ved en når man finder ud af at de lyver gang på gang.

Ved ikke hvad du skal gøre, men hvis du ikke føler du kan stole 100% på ham, synes jeg du skal overveje forholdet for tvivlen og mistroen tager så hårdt på en selv og forholdet... Min selvtillid er helt i bund og ja det er bare så hårdt..

Du er velkommen til at skrive til mig privat, for ved lige præcis hvordan det føles og alle de tanker man går med..

Stort knus herfra.

Anmeld

12. marts 2012

Nattøs

Jeg er enig med de andre og tillid er en vigtig fakta i et forhold.

Anmeld

12. marts 2012

Inge Nielsen

Du bliver nødt til at konfrontere ham yderligere og kræve at han stoppe med at have kontakt med hende! Hvis han elsker dig, så vil han også acceptere det, når han ved at han sårer dig. Måske skal du gøre det endnu mere klart for ham, hvordan du føler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.