Manden flirter med en anden. Hva tænker I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2012

l.kjoeller

Det var ikke noget jeg havde godtaget eller en mand jeg havde lyst at gifte mig med. Det er altså ikke dig der er galt på den her og syns det er forkasteligt han prøver at ligge den over på du læser det forkert. Håber ikke han fortsætter det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

l.kjoeller

jydeinden skriver:

tænker at uskyldig flirt er en ting, men at skrive til en pige at hun er det mest tiltrækkende man kender, og så vise det til ens kæreste.. dén er altså på ingen måder go, det er lidt ligesom at bede ens partner om at tage imod en uønsket og ufortjent lussing.

Anmeld

12. marts 2012

Ma-lu

grøn · ært skriver:

Av, jeg var godt nok også blevet såret, hvis min kæreste skrev sådan til en anden kvinde! :-(

"Han skriver at han aldrig har mødt en kvinde som tiltrak ham så meget"  -øvøvøv!!

Jeg kan ikke tænke på dine vegne, men jeg ville selv tænke, at så var det vist også næsten bare det! :-S Jeg har ikke noget imod flirt, men det der går laaaangt over mine grænser - det er for mig meget mere end en uskyldig flirt!!

Stort kram til dig!!!! 

Anmeld

12. marts 2012

Frk.S

tænker at uskyldig flirt er en ting, men at skrive til en pige at hun er det mest tiltrækkende man kender, og så vise det til ens kæreste.. dén er altså på ingen måder go, det er lidt ligesom at bede ens partner om at tage imod en uønsket og ufortjent lussing.

Jeg synes han lyder som en nar. Jeg havde ikke fundet mig i det.

I mine øjne er det der mere end en uskyldig flirt og en kæk replik.

Jeg havde overvejet mit fohold til ham meget seriøst...!

Kram herfra også.

Anmeld

12. marts 2012

Mamalou

Din kæreste har tydeligvis overtrådt dine grænser, så du burde tage en snak med ham. Hvis det bare er en ubetydelig flirt, så burde det ikke være svært for din kæreste at lukke den igen. 

Jeg ville føle mig rigtig såret, hvis jeg stod i din situation. For hvorfor har han et behov for at skrive med en anden kvinde? Jeg synes kommentaren om, at hun skal passe på med at drikke med ham er langt over min grænse. For mig at se inviterer han til mere end flirten

Kram fra mig

Anmeld

12. marts 2012

PludderLady

stort til dig, allerførst..

Dernæst: Hoooold nu op, hvor skulle han bare skamme sig! Jeg have nok tænkt, at han i det mindste skulle have den største lærestreg i sit liv og havde kylet ham ud et par uger. Så kan han da sidde dér og skrive sine sms'er!

Håber tingene bliver lysere i sagen 

Anmeld

12. marts 2012

Kofoed.

Desværre er mig og min kæreste indtryk, ud fra det du ligger op, at der har er mere end en flirt, men han er for meget kujon til selv at vælge hvilken hest han vil spille på. Grunden til vi tænker sådan er undtagelse "smiler hver gang jeg høje fra dig", det lyder meget som en begyndende forelskelse.

Har de været ude og drikke sammen? Fortalte han dig det før eller efter?

Men som mange andre skriver, så må du sige til ham, at det her såre dig rigtig meget og dtu ville ønske, at han bare ville afslutte. Ud fra hvad han gør, så må du vudere om det er noget du kan og vil leve med.

Anmeld

12. marts 2012

2721

Kæmpe kæmpe kram
Hvor er det bare ikke okay!
Jeg var blevet SÅ såret og GAL, ved ikke om jeg ville kunne komme videre efter sådan en opførsel, slet ikke mår han ikke kan se problemet.
Håber du tænker dig godt om det er IKKE uskyldig flirt!

Anmeld

12. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

puha jeg synes det godt nok det er for meget.

Jeg ville blive dybt såret. Især at han aldrig har været så tiltrukket af en kvinde før.

Der er forskel på kortvaarigt flirt for sjovt fx i byen og at skrive med en person.

Anmeld

12. marts 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres opbakning alle sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.