Manden flirter med en anden. Hva tænker I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2012

Darling<3

Anonym skriver:

Tak hvor er du sød

Kan ikke finde ud af om du skriver i et ironisk toneleje - men jeg mener ihvertfald mit.. Synes du fortjener en ærlig mand!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

Kan ikke finde ud af om du skriver i et ironisk toneleje - men jeg mener ihvertfald mit.. Synes du fortjener en ærlig mand!

Jeg var ikke ironisk :-)

Anmeld

12. marts 2012

Darling<3

Anonym skriver:

Jeg var ikke ironisk :-)

Helt iordenHåber du finder en løsning på det hele, men overvej lige forholdet en ekstra gang inden du springer ud i tilgivelse

Anmeld

12. marts 2012

newmom

det er skummelt og på ingen måder ok!

Jeg siger ikke, at du skal smutte, men han skal ikke vende det til, at det er dig der misforstår. Han har dummet sig og opfører sig ikke ordenligt. Det SKAL han forstå.. Mænd kan have en tendens til at prøve at krybe udenom når de bliver busted, ved at få kvinden til at føle det er hende. Hvis du kan få ham til at indrømne sin usle adfærd, så kan du overveje at tilgive ham. 

Anmeld

12. marts 2012

Lenats31

Han går over stregen efter min mening. Jeg synes det er respektløst. jeg ville  nok give ham et ultimatum og kun en chance derefter hvis han vælger dig.

Anmeld

12. marts 2012

MorDk

Det er bare IKKE ok!

Det er bare for meget og jeg ville live SÅ ked af det og såret! Sys det er SÅ tarveligt.... og hvor bliver tilliden lige af efter man har fundet ud af dette? øvøvøv

KRAM til dig!

Anmeld

12. marts 2012

Sujan

FruK skriver:

I min verden ville det der være på linie med utroskab.

Det er så meget mangel på respekt og omtanke for dig, at skrive sådan til en anden. Om det så er for sjov eller ej. (Og så er han jo i øvrigt også en dum stodder overfor hende, hvis han sidder og skriver sådan nogle ting til hende uden at mene det... Hun opfatter det nok ikke helt som "sjov").

Og umiddelbart ville jeg heller ikke tro på, at det var for sjov. Hvis han havde fået chancen, havde han nok gjort noget ved det, når han kan finde på at skrive sådan. Uden at kende din mand.

Jeg ville ikke kunne leve med at min mand kunne finde på at lege med en anden og med mine følelser på den måde - heller ikke "bare for sjov".

Med mindre du føler at han virkelig oprigtigt fortryder (og ikke stadig synes, at det er ok, fordi det bare var "pjat") - og har fattet at det ikke er ok opførsel, så ville jeg give ham sparket.

Mange kram til dig.

Det er utroskab.. for han bryder de "usynlige" grænser/regler der er i et parforhold.. det er følelsesmæssig utroskab...

Har selv været udsat for det samme og har nu valgt at blive alene, da det er sket gentagne gange efter vi havde en aftale om det skulle være slut...

Jeg havde faktisk nemmere ved at håndtere/klare hvis min kæreste havde knaldet en anden i byen... for så handler det om sex.. synes sådan noget følelsesmæssig utroskab er værre fordi det netop handler om følelser....

Det gør så ondt.

så meget til TS

Anmeld

13. marts 2012

anjaanja

Anonym skriver:

Hej anja. Dine indlæg betyder meget så vil bare sige tak for at du vender og drejer det hele godt og grundigt

Glad for at have bragt flere vinkler på din situation.

Er sikker på, at du kan mærke i dig selv, hvad der er den helt rigtige vej frem for dig.

Kærligst Anja

Anmeld

16. marts 2012

Sujan

Har tænkt på dig, så ville bare høre hvordan det går med dig/jer??

Anmeld

16. marts 2012

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Har tænkt på dig, så ville bare høre hvordan det går med dig/jer??

Ih hvor er du sød :-)

Jamen syns det er svært altså. Han er SÅ ulykkelig og fortryder. Han gør alt for at gøre det godt og vise han elsker mig. Har kommet med roser og har planlagt romantisk weekend i denne weekend på 4* hotel med spa og 3 retters menu osv. 

Og han har skrevet til hende at han har holdt hende for nar og at han elsker mig så meget og er ulykkelig over at ha såret mig og fortalt hende at jeg har set beskederne. Ja han skrev en masse ting. Men har også skrevet at han ik skriver til hende mere. Han skriver tit til mig hvor meget han elsker mig og hvor ked af det han er. 

Men samtidig blir han ved at sige at han inter har ment med det og derfor ik helt ka sætte sig ind i at jeg er SÅ ked af det men han forstår mig godt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.