kunne i fornemme kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

Kay

projekt-ønskebarn skriver:

Godt husket ja det er en lille pige, havde håbet på en pige men var ligeså glad hvis det blev en dreng så vidste ikke om min intuition skyldtes min ønsketænkning. Men i alt fald passede den på os, ligesom jeg også havde på fornemmelse inden jeg testede at jeg var gravid. Man kender sin krop bedre end man tror . Vi var til MD scanning Idag og der kunne hun ikke med garanti sige kønnet så er glad for at vi havde købt os til en kønsscanning og ikke satsede på MD scanningen  

hihi... vi venter på md. og hvis det ikke kan ses der... så køber vi en scanning kæresten sys det er spild af penge at gøre det før... selvom jeg gerne ville se den lille igen lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Kay

Nadia&Daniel skriver:

Min mand har aldrig gerne IKKE ville kende kønnet. Jeg måtte gerne vide det, men kender mig selv, ville IKKE kunne holde min mund (eller købelyst).. Så gik med på ideen om at det skulle være en overraskel.. Og det blev det (for nogle) - især svigermor blev overrasket, og sagde: "er de nu helt sikre??"

Men det var godt vi ikke kendte kønnet, for det endte i planlagt kejsersnit, så vist vi både kendte kønnet, dato og klokken, var det lige planlagt nok..

ja det kan jeg godt se... hvis kæresten havde sagt han ikke ville vide det her hjemme havde jeg også måtte bøje mig... ville heller ikke kunne holde mund eller lade være med at købe ting... hihi...

Anmeld

28. februar 2012

Isabella_mor

Kay skriver:

har i kunne fornemme barnets køn inden i viste hvad det var?? og var jeres fornemmelser rigtige???

jeg tror der gemmer sig en pige i min mave... ikke at jeg ønsker en pige mere end en dreng... men det er bare en følelse...

jeg drømte så i nat at jeg lå til MD scanning, og fik afvide at det var en dreng... hvor jeg blev helt underlig og sagde nej... det er altså en pige... og kom næsten op og skændes med scannings damen  

hihihi fjollet drøm  

men jer hvor fornemmelsen ikke holdte stik... hvordan reagerede i???

jeg kunne mærke at det var en dreng så jeg var slet ikke i tvivl... og jeg fik jo også en dreng

Anmeld

28. februar 2012

Kay

isabellamor skriver:

jeg kunne mærke at det var en dreng så jeg var slet ikke i tvivl... og jeg fik jo også en dreng

Anmeld

28. februar 2012

AndreasMor84

Jeg ønskede mig egentlig en pige (det gør de fleste mødre vel), men jeg havde på fornemmelsen at det blev en dreng og det gjorde det jo også

Anmeld

28. februar 2012

Kay

AndreasMor84 skriver:

Jeg ønskede mig egentlig en pige (det gør de fleste mødre vel), men jeg havde på fornemmelsen at det blev en dreng og det gjorde det jo også

kender flere kvinder der ikke ønsker piger men drenge... men ja det er vel egentlig mest naturligt at ønske sig det man kender... altså vi kvinder kender mest til at være pige... sååå... ja...

men sjovt at du kunne mærke det modsatte end du ønskede

Anmeld

28. februar 2012

lio

Min fornemmelse holdt over hoved ikke stik.

Jeg drømte om kønnet og jeg var så sikker på min fornemmelse men til MD scanningen fik jeg da en klump i halsen da jeg tydeligt kunne se at jeg havde taget fejl.

(men jeg glæder mig uanset hvad - bare en velskabt baby)

Anmeld

28. februar 2012

Kay

Laijona Äiti skriver:

Min fornemmelse holdt over hoved ikke stik.

Jeg drømte om kønnet og jeg var så sikker på min fornemmelse men til MD scanningen fik jeg da en klump i halsen da jeg tydeligt kunne se at jeg havde taget fejl.

(men jeg glæder mig uanset hvad - bare en velskabt baby)

det må også være en underlig følelse... jeg vågnede op med den følelse... men lige meget hvad der gemer sig så vil jeg elske det

Anmeld

28. februar 2012

projekt-ønskebarn

Ihstå krydser jeg for jer at i kan se det til MD, kender heldigvis flere der har fået det at vide der så lad os satse på det for jeres vedkommende også . Er meget spændt på en Update  

Anmeld

28. februar 2012

Kay

projekt-ønskebarn skriver:

Ihstå krydser jeg for jer at i kan se det til MD, kender heldigvis flere der har fået det at vide der så lad os satse på det for jeres vedkommende også . Er meget spændt på en Update  

tak håber vi kan se det og at vi får en lige så sød scannings jordmoder som sidst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.