kunne i fornemme kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

pemiro

Kay skriver:

wow hele 90%??? det var mange...

Ja jeg blev også lidt overrasket... Men hun sagde at den var omtrent stensikker hver gang.. Det er jo så dem der har en fornemmelse og ikke bare det der: "jeg vil helst ha en pige"gæt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

LenaJohansen

Jeg havde også på fornemmelsen første gang at det var en pige, og det var det, denne gang havde jeg samme fornemmelse, og til scanningen viste det sig at være en pige 

Så om det bare var rent held eller hva det var, ved jeg ikk, men havde da ret 

Anmeld

28. februar 2012

MyBigWish

Kay skriver:

så du var helt sikker ihhh glæder mig til at finde ud af hvad der gemmer sig i min mave

Jep, jeg var 100 på at det var en dreng 

Anmeld

28. februar 2012

projekt-ønskebarn

Ja jeg havde en fornemmelse som også viste sig at være rigtig  ❤

Anmeld

28. februar 2012

Kay

Mutti2B skriver:

He he, ikke endnu . Har en veninde herinde som jeg ikke har fortalt det til endnu. Men når hun har fået det at vide så skal jeg nok dele det med jer

det glæder jeg mig til at høre

Anmeld

28. februar 2012

Kay

pemiro skriver:

Ja jeg blev også lidt overrasket... Men hun sagde at den var omtrent stensikker hver gang.. Det er jo så dem der har en fornemmelse og ikke bare det der: "jeg vil helst ha en pige"gæt

ja så er det jo om jeg bare gerne vil ha en pige eller om det er en rigtig fornemmelse...

Anmeld

28. februar 2012

Kay

LenaJohansen skriver:

Jeg havde også på fornemmelsen første gang at det var en pige, og det var det, denne gang havde jeg samme fornemmelse, og til scanningen viste det sig at være en pige 

Så om det bare var rent held eller hva det var, ved jeg ikk, men havde da ret 

hihi... glæder ig bare så meget til at jeg får afvide om jeg har ret...

Anmeld

28. februar 2012

Kay

projekt-ønskebarn skriver:

Ja jeg havde en fornemmelse som også viste sig at være rigtig  ❤

hihi dejligt og det er så vidt jeg husker en lille pige???

Anmeld

28. februar 2012

projekt-ønskebarn

Godt husket ja det er en lille pige, havde håbet på en pige men var ligeså glad hvis det blev en dreng så vidste ikke om min intuition skyldtes min ønsketænkning. Men i alt fald passede den på os, ligesom jeg også havde på fornemmelse inden jeg testede at jeg var gravid. Man kender sin krop bedre end man tror . Vi var til MD scanning Idag og der kunne hun ikke med garanti sige kønnet så er glad for at vi havde købt os til en kønsscanning og ikke satsede på MD scanningen  

Anmeld

28. februar 2012

Nadia&Daniel

Kay skriver:

ja det bliver da spændende om du også har ret denne gang....

hvordan kan det være i ikke kendte til kønnet??

Min mand har aldrig gerne IKKE ville kende kønnet. Jeg måtte gerne vide det, men kender mig selv, ville IKKE kunne holde min mund (eller købelyst).. Så gik med på ideen om at det skulle være en overraskel.. Og det blev det (for nogle) - især svigermor blev overrasket, og sagde: "er de nu helt sikre??"

Men det var godt vi ikke kendte kønnet, for det endte i planlagt kejsersnit, så vist vi både kendte kønnet, dato og klokken, var det lige planlagt nok..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.