Tyk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

AnneBJ

Endnu engang tillykke!! Glæder mig til at følge dig, for du holder os vel opdaterede herinde?! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Wooohoooo Carina Så var mit gæt rigtig - Du var mit første gæt i den første ano tråd, men der skrev du jo så fint, så der blev jeg snydt, meeeen jeg holdte nu alligevel ved mit gæt i denne tråd, da du ikke kommenterede her Hvor er det skønt - TILLYKKE

Tak Ja det er virkelig skønt! 

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

blomst84 skriver:

TILLYKKE TILLYKKE Carina sikke en dejlig nyhed... Glæder mig til at følge din mave  

Tak Ja, men mon ikke i går hen og blir lidt trætte af at høre om opkast, bækkensmerter og voksende mave 

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

Whhuuuuuuuuu

(vil lige sige at jeg HAVDE gættet det!! )

Du er bare så hurtig 

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

JonTri skriver:

Weeee tillykke!!! Vi kan da lige bakse en irl mg sammen... 

JA det synes jeg helt bestemt vi skal!!! 

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

PeruBaby skriver:

Jubiiii.... Tillykke Carina!!! Hvor er det bare fedt for jer!! Ihh, altsaa - det kan vaere at jeg skal sige til J at vi skal fremskynde PB. Indtil videre hedder aftalen at vi starter naar jeg kommer hjem fra sommervisit i DK!!

Jeg er afsted i naesten 3 uger denne gang og det er haardt - specielt naar vores nye pige i huset ikke holdte, saa min mand nu er alene hjemme med 3 boern og han arbejder naturligvis fuldt ved siden af. Hurra for peruansk storfamilie, der tager sig af alle boernene, mens han er paa arbejde!

Kommer "hjem" en enkelt aften/nat i morgen da turen gaar forbi den by jeg bor i, men saa skal jeg videre i yderligere 10 dage. Glaeder mig meget til turen er ovre denne gang

Tak for det
Puuuha 3 uger er længe! Godt du kan komme hjem på en enkelt overnatning. Jorge må være rimelig hårdt spændt for. Hvorfor gik det ikke med den nye? Og hvorfor skulle i have ny når i var så glade for den gamle?

Iiih hvor spændende med PB. Synes da klart i skal rykke det frem

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

_-Kathrine-_ skriver:

Kæmpe stort tillykke!!

Tak for det. Hvad med jer - blir det til noget denne gang 

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

Marco2 skriver:

Stort tillykke Carina. Bliver spændende med 2 unger i huset.

AG

Tak! Ja, det blir rigtig spændene! Så håber vi bare der kun er 1! 

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Endnu engang tillykke!! Glæder mig til at følge dig, for du holder os vel opdaterede herinde?! 

Taark Jamen Anne, nu skal jeg jo i ny mødregruppe, og så dropper jeg jer... Naaaa... Selvfølgelig skal I da opdateres! Men mon ikke I går hen og blir lidt trætte af det! 

Anmeld

27. februar 2012

_-Kathrine-_

Anonym skriver:

Tak for det. Hvad med jer - blir det til noget denne gang 

Havde slet ikke gættet på dig, men hvor er det bare fantastisk er kun liiiiidt misundelig og glæder mig til at følge både dig og Pia og flere endnu?! ....
Vi venter lige et par måneder endnu... Har lige et par kilo jeg gerne vil ha smidt først, da i skal ud og rejse til maj!
Men psssstt... Er begyndt tage folinsyre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.