Tyk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

JonTri

Anonym skriver:

Og du lover at lade være med at løbe fra regningen?! For jeg synes måske det er min tur til at løbe denne gang

Ja ja... Jeg lover;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Sofia

Anonym skriver:

Jeg ville gerne have nattevagtstillingen. Alle jobs ville være godt, men nu er jeg ansat i hjemmeplejen. Dag/aften 30 timer, så det er rigtig dejligt! Det er ikke en fastansættelse, så det blir barsel på dagpenge, men det er jo også en slags penge! 

Ved du i øvrigt noget som helst om, hvad man kan få af tilskud, hvis den ene er på barselsdagpenge og den anden på SU? Martin overvejer uddannelse mens jeg går hjemme. (du plejer at vide så meget)

Og tak igen! Smitter? Er I klar igen? 

Der er desværre ikke så mange tilskud at hente, den ekstra SU man kan få, som Morten og jeg får, får vi fordi vi begge er på SU, men når du er på dagpenge kan I ikke få den! Men jeres samlede årlige indkomst bliver jo lav (ikke ment nedladende vores er også lav), så derfor kan I nok få boligstøtte samt tilskud til pasning (delvis friplads) - det får vi, vi giver kun 1200 for vuggestuen og får 2100 i boligstøtte. Derudover har Martin mulighed for at tage barsel, han får 6 mdrs ekstra SU så han kan holde helt fri fra sit studie i 6 mdr og gå hjemme på barsel. Ønsker han ikke det kan han bruge sin barsel som miksklip hvor han fortsætter på studiet og således får 2 SU klip i månedeni 6 mdr. Ellers kan han tage en kort barsel hvor han holder 3 mdr fri, og får 2 klip i mdr - det er det de kalder dobbeltklip!

Tillykke med jobbet, det er så dejligt for dig!!!

Nej vi er ikke klar igen, men det giver alligevel et sug i maven når jeg læser om alle jer der er gravide igen!

god dag

Anmeld

29. februar 2012

PeruBaby

Anonym skriver:

Tak for det
Puuuha 3 uger er længe! Godt du kan komme hjem på en enkelt overnatning. Jorge må være rimelig hårdt spændt for. Hvorfor gik det ikke med den nye? Og hvorfor skulle i have ny når i var så glade for den gamle?

Iiih hvor spændende med PB. Synes da klart i skal rykke det frem

Ja, vi maa se om PB kommer igang inden alt for laenge Jeg ville ikke have noget imod det og jeg tror efterhaanden ogsaa at J er klar...saaaa... hvem ved

Mht vores gamle pige saa stoppede hun jo med at komme og kom fx ikke den dag vi skulle flytte, saa der satte vi ligesom graensen. Den nye har 3 boern, saa nu hvor sommerferien er ved at vaere slut kunne hun ikke overskue hvordan hun skulle faa bornene hentet og bragt til skole, hvis ogsaa hun skulle arbejde, saa det kom ikke til at fungere for hende... saa nu maa vi soege en ny naar jeg kommer hjem... Jorge klarer det helt fint, men han er traet min stakkels mand, saa jeg tror at han glaeder sig meget til at jeg kommer hjem igen denne gang

Anmeld

29. februar 2012

PeruBaby

piadas skriver:

Jaaa, mand, vi skal være så gravide sammen....og fede....og have tvillinger fordi vi ikke kan være i vores bukser....

Ih, hvor vidste jeg næsten ikke, hvad jeg skulle skrive, da du lavede denne tråd! Men det er så dejligt, at det er officielt nu, så vi kan skrive alt det vi vil!

Altsaa er der noget der er gaaet min naese forbi - er du ogsaa gravid, Pia?

Anmeld

1. marts 2012

Elvers

Tillykke Carina! Ih, jeg vil gerne være gravid og opleve en fødsel igen, men det, der kommer ud af det, venter vi nogle år med herhjemme

og jeg vil også gerne være med til at spise graviditetsburger på Baghuset, selvom jeg ikke er gravid endnu en gang TILLYKKE!!!

Anmeld

1. marts 2012

piadas

PeruBaby skriver:

Altsaa er der noget der er gaaet min naese forbi - er du ogsaa gravid, Pia?

Du har vist set det i den anden tråd, men ja!

Den tråd der har overskriften "Jeg bliver altså nødt til at fortælle jer det" er mig!

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

Sofia skriver:

Der er desværre ikke så mange tilskud at hente, den ekstra SU man kan få, som Morten og jeg får, får vi fordi vi begge er på SU, men når du er på dagpenge kan I ikke få den! Men jeres samlede årlige indkomst bliver jo lav (ikke ment nedladende vores er også lav), så derfor kan I nok få boligstøtte samt tilskud til pasning (delvis friplads) - det får vi, vi giver kun 1200 for vuggestuen og får 2100 i boligstøtte. Derudover har Martin mulighed for at tage barsel, han får 6 mdrs ekstra SU så han kan holde helt fri fra sit studie i 6 mdr og gå hjemme på barsel. Ønsker han ikke det kan han bruge sin barsel som miksklip hvor han fortsætter på studiet og således får 2 SU klip i månedeni 6 mdr. Ellers kan han tage en kort barsel hvor han holder 3 mdr fri, og får 2 klip i mdr - det er det de kalder dobbeltklip!

Nej vi er ikke klar igen, men det giver alligevel et sug i maven når jeg læser om alle jer der er gravide igen!

god dag

Tusind tak for svar! Jeg tænkte nok, at du vidste noget om det Jeg ved ikke, om han springer ud i det, men det er rart at vide, hvor vi står hvis han gør. Det med 2 klip er smart! 

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

Sofia skriver:

god dag

Hvordan går det forresten på job? Tænkte på dig i morges, for vi står op på samme tid 

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

Elvers skriver:

Tillykke Carina! Ih, jeg vil gerne være gravid og opleve en fødsel igen, men det, der kommer ud af det, venter vi nogle år med herhjemme

og jeg vil også gerne være med til at spise graviditetsburger på Baghuset, selvom jeg ikke er gravid endnu en gang TILLYKKE!!!

Tak! Du er meget velkommen til burger - det ku være hyggeligt! 

Hvordan går det i vuggeren? 

Anmeld

7. marts 2012

Anonym trådstarter

PeruBaby skriver:

Ja, vi maa se om PB kommer igang inden alt for laenge Jeg ville ikke have noget imod det og jeg tror efterhaanden ogsaa at J er klar...saaaa... hvem ved

Mht vores gamle pige saa stoppede hun jo med at komme og kom fx ikke den dag vi skulle flytte, saa der satte vi ligesom graensen. Den nye har 3 boern, saa nu hvor sommerferien er ved at vaere slut kunne hun ikke overskue hvordan hun skulle faa bornene hentet og bragt til skole, hvis ogsaa hun skulle arbejde, saa det kom ikke til at fungere for hende... saa nu maa vi soege en ny naar jeg kommer hjem... Jorge klarer det helt fint, men han er traet min stakkels mand, saa jeg tror at han glaeder sig meget til at jeg kommer hjem igen denne gang

Det lyder da som noget af et cirkus at finde en god aupair! Held og lykke med at finde den rigtige 

Og Juhuuu for PB! Det er da bare med at komme i gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.