Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maria-s skriver: Tillykkeeeeee!!!! Ahhhmen man bliver jo helt skruk af det her!!.....
Tillykkeeeeee!!!!
Ahhhmen man bliver jo helt skruk af det her!!.....
Taaaark! Jamen så vær med!! Ku I ikke godt finde på det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sofia skriver: Ja, jeg bliver altså også helt skruk af det, det duer bare ikke! STOP
Ja, jeg bliver altså også helt skruk af det, det duer bare ikke! STOP
Okay, så stopper jeg med at være gravid! Eller også gør du noget ved den skrukhed og er med
Anonym skriver: He he - og tak Er du ved at være tyk? Og hvordan med kvalmen?
He he - og tak
Er du ved at være tyk? Og hvordan med kvalmen?
Kvalmen er afløst af halsbrand... Der er jo SÅ mange glæder ved to tætte graviditeter.
Er stor, men ik så stor som de andre gange... Underligt ikke... Glæder mig til at se hvem ALLE de preggy Ladies herinde er!!!
Nåh, jeg fornemmer på min indbakke at jeg hellere må svare i denneher!
Jeg har ikke set tråden før nu, men kæmpestort tillykke til dig Ano! Jeg er midt i en eksamensopgave, så jeg må hellere lade være at lege detektiv! Jeg glæder mig til du afslører dig!!
Anonym skriver: Taaaark! Jamen så vær med!! Ku I ikke godt finde på det?
Vi snakker da om det fra tid til anden... Men altså vi vil jo gerne liiiige have det der hus-noget på plads. Så skal vi lige se hvordan det bliver med barn og 2 arbejdende forældre, hvoraf den ene jo ligesom er køkkenchef og den anden har arbejde der indbefatter rejseaktivitet til fjerne lande (Jeg stresser MAKS over at jeg på tirsdag SOM I OVERMORGEN!!!!!!!!! skal starte på arbejde. Jeg føler lidt jeg skal til en eksamen, som jeg bare OVERHOVEDET IKKE har forberedt mig til.....) OG så har jeg jo sagt til manden at vi ikke skal have flere børn, før han har taget mig som sin viv Meeeen jeg ved sgu ikke om DET lige kommer til at holde... Ikke at han han ikke gerne vil giftes, men det bliver ikke denne sommer og jeg kan nok ikke vente 1½ år før jeg gerne ser nr 2 baby ligge i maven.....
Faktisk snakkede vi her den anden dag om hvor lang tid vi synes der skal være imellem. Manden mener omkring de 3 år. Jeg så måske mellem 2, 2½?..... Men det er jo ligesom snart så! og det tror jeg ikke jeg er klar til psykisk, med en dreng der ikke sover igennem, et krævende arbejde og så en anden men MEGET vigtig grund; jeg er endelig ved at have min gamle krop tilbage! Her i weekenden var vi på über dejlig romantisk kæreste weekend ophold og da jeg så mig selv i spejlet, dressed-up, tænkte jeg -fedt! det ser sku ikk så ring ud! Og DEN følelse vil jeg gerne have lidt endnu (nu skal jeg så lige af med de sikkert 2 kilo al maden og de alt for mange glas vino og sjusser sikkert har kostet! )
Men JOW jeg er sgu (lidt?) misundelig på alle jer der melder ud at i venter den næste guldklump Et eller andet sted ville jeg gerne være med.....
Maria-s skriver: Vi snakker da om det fra tid til anden... Men altså vi vil jo gerne liiiige have det der hus-noget på plads. Så skal vi lige se hvordan det bliver med barn og 2 arbejdende forældre, hvoraf den ene jo ligesom er køkkenchef og den anden har arbejde der indbefatter rejseaktivitet til fjerne lande (Jeg stresser MAKS over at jeg på tirsdag SOM I OVERMORGEN!!!!!!!!! skal starte på arbejde. Jeg føler lidt jeg skal til en eksamen, som jeg bare OVERHOVEDET IKKE har forberedt mig til.....) OG så har jeg jo sagt til manden at vi ikke skal have flere børn, før han har taget mig som sin viv Meeeen jeg ved sgu ikke om DET lige kommer til at holde... Ikke at han han ikke gerne vil giftes, men det bliver ikke denne sommer og jeg kan nok ikke vente 1½ år før jeg gerne ser nr 2 baby ligge i maven..... Faktisk snakkede vi her den anden dag om hvor lang tid vi synes der skal være imellem. Manden mener omkring de 3 år. Jeg så måske mellem 2, 2½?..... Men det er jo ligesom snart så! og det tror jeg ikke jeg er klar til psykisk, med en dreng der ikke sover igennem, et krævende arbejde og så en anden men MEGET vigtig grund; jeg er endelig ved at have min gamle krop tilbage! Her i weekenden var vi på über dejlig romantisk kæreste weekend ophold og da jeg så mig selv i spejlet, dressed-up, tænkte jeg -fedt! det ser sku ikk så ring ud! Og DEN følelse vil jeg gerne have lidt endnu (nu skal jeg så lige af med de sikkert 2 kilo al maden og de alt for mange glas vino og sjusser sikkert har kostet! ) Men JOW jeg er sgu (lidt?) misundelig på alle jer der melder ud at i venter den næste guldklump Et eller andet sted ville jeg gerne være med.....
Okay det lyder gennemtænkt! Vi synes også bare det var svært at få til at passe ind, så det blev bare NU... He he! Vi ville også gerne ha dem tæt på hinanden, så det skulle jo til at være.
Du plejer da ikke at rejse med dit job - gør du?
DEJLIGT med kroppen! Skønt at kunne tænke YES!! når man ser i spejlet. Sådan Maria!!! NYD det! Det kan jeg endnu ikke, men det kommer vel når jeg er færdig med at få børn
JonTri skriver: Kvalmen er afløst af halsbrand... Der er jo SÅ mange glæder ved to tætte graviditeter. Er stor, men ik så stor som de andre gange... Underligt ikke... Glæder mig til at se hvem ALLE de preggy Ladies herinde er!!!
Åh øv! Jeg havde glemt halsbrand!! Jeg troede egentlig "kun" det var bækkenet der var belastet af at de ligger så tæt. Man blir klogere og klogere
Det er faktisk rimelig underligt at du ikke er endnu større denne gang! Men vel okay, når du har to mere at slæbe rundt på?
AnneBJ skriver: Nåh, jeg fornemmer på min indbakke at jeg hellere må svare i denneher! Jeg har ikke set tråden før nu, men kæmpestort tillykke til dig Ano! Jeg er midt i en eksamensopgave, så jeg må hellere lade være at lege detektiv! Jeg glæder mig til du afslører dig!!
He he - er du blevet angrebet? Det er jeg ikke. Er du sikker på det ikke er dig
Held og lykke med eksamensopgave!!
Anonym skriver: He he - er du blevet angrebet? Det er jeg ikke. Er du sikker på det ikke er dig Held og lykke med eksamensopgave!!
Wuhuuu..! Jeg har da vidst bare gættet det alligevel!
Men nej, det er ikke mig, jeg ville ellers gerne være med faktisk...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128