Tyk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

Maria-s

Anonym skriver:

Tak Ja, men mon ikke i går hen og blir lidt trætte af at høre om opkast, bækkensmerter og voksende mave 

Nææææ bare lidt misundelige tror jeg (nogen af os i hvert fald )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

AnneBJ

Anonym skriver:

Taark Jamen Anne, nu skal jeg jo i ny mødregruppe, og så dropper jeg jer... Naaaa... Selvfølgelig skal I da opdateres! Men mon ikke I går hen og blir lidt trætte af det! 

Enig med Maria... Nærmere misundelig (dog IKKE over kvalme...!)

Anmeld

27. februar 2012

JonTri

Anonym skriver:

JA det synes jeg helt bestemt vi skal!!! 

Jeps... Og jeg skal nok tage penge med OG betale, hvis der skal bruges nogle moneter i løbet af barslen... 

Anmeld

27. februar 2012

Kit

Stot tillykke, så var jeg ikke helt galt på den med mit gæt.

Håber du får en god graviditet...og ja, hold os endelig opdateret, selvom det absolut ikke hjælper på ens "skrukhed"

Anmeld

27. februar 2012

Sofia

JEG VIDSTE BARE DET VAR DIG CARINA

TUSIND GANGE TILLYKKE!! JEG ER SÅ GLAD PÅ JERES VEGNE!!!!

Anmeld

27. februar 2012

Sofia

Må lige skrive igen.. du vil da ikke have natarbejdet så,, vil du eller?? er det ikke for hårdt for dig?

Jeg glæder mig godt nok til at følge dig! Kæmpe tillykke igen! Ih det smitter!

Anmeld

27. februar 2012

piadas

Jaaa, mand, vi skal være så gravide sammen....og fede....og have tvillinger fordi vi ikke kan være i vores bukser....

Ih, hvor vidste jeg næsten ikke, hvad jeg skulle skrive, da du lavede denne tråd! Men det er så dejligt, at det er officielt nu, så vi kan skrive alt det vi vil!

Anmeld

28. februar 2012

AnneBJ

piadas skriver:

Jaaa, mand, vi skal være så gravide sammen....og fede....og have tvillinger fordi vi ikke kan være i vores bukser....

Suk!

Må.koncentrere.mig.om.opgave. - skal.gøre.studiet.færdigt.inden.næste.baby..... Iiiiihhhhhh!!

(Men det glæder mig stadig VOLDSOMT på Jeres begges vegne altså!

Anmeld

28. februar 2012

Mettemus

JonTri skriver:

Jeps... Og jeg skal nok tage penge med OG betale, hvis der skal bruges nogle moneter i løbet af barslen... 

Anmeld

28. februar 2012

Lilje82

Anonym skriver:

Tak Ja, men mon ikke i går hen og blir lidt trætte af at høre om opkast, bækkensmerter og voksende mave 

Næææ vi blir højst misundelige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.