Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Tak Ja, men mon ikke i går hen og blir lidt trætte af at høre om opkast, bækkensmerter og voksende mave
Tak Ja, men mon ikke i går hen og blir lidt trætte af at høre om opkast, bækkensmerter og voksende mave
Nææææ bare lidt misundelige tror jeg (nogen af os i hvert fald )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Taark Jamen Anne, nu skal jeg jo i ny mødregruppe, og så dropper jeg jer... Naaaa... Selvfølgelig skal I da opdateres! Men mon ikke I går hen og blir lidt trætte af det!
Taark Jamen Anne, nu skal jeg jo i ny mødregruppe, og så dropper jeg jer... Naaaa... Selvfølgelig skal I da opdateres! Men mon ikke I går hen og blir lidt trætte af det!
Enig med Maria... Nærmere misundelig (dog IKKE over kvalme...!)
Anonym skriver: JA det synes jeg helt bestemt vi skal!!!
JA det synes jeg helt bestemt vi skal!!!
Jeps... Og jeg skal nok tage penge med OG betale, hvis der skal bruges nogle moneter i løbet af barslen...
Stot tillykke, så var jeg ikke helt galt på den med mit gæt.
Håber du får en god graviditet...og ja, hold os endelig opdateret, selvom det absolut ikke hjælper på ens "skrukhed"
JEG VIDSTE BARE DET VAR DIG CARINA
TUSIND GANGE TILLYKKE!! JEG ER SÅ GLAD PÅ JERES VEGNE!!!!
Må lige skrive igen.. du vil da ikke have natarbejdet så,, vil du eller?? er det ikke for hårdt for dig?
Jeg glæder mig godt nok til at følge dig! Kæmpe tillykke igen! Ih det smitter!
Jaaa, mand, vi skal være så gravide sammen....og fede....og have tvillinger fordi vi ikke kan være i vores bukser....
Ih, hvor vidste jeg næsten ikke, hvad jeg skulle skrive, da du lavede denne tråd! Men det er så dejligt, at det er officielt nu, så vi kan skrive alt det vi vil!
piadas skriver: Jaaa, mand, vi skal være så gravide sammen....og fede....og have tvillinger fordi vi ikke kan være i vores bukser....
Suk!Må.koncentrere.mig.om.opgave. - skal.gøre.studiet.færdigt.inden.næste.baby..... Iiiiihhhhhh!!
(Men det glæder mig stadig VOLDSOMT på Jeres begges vegne altså! )
JonTri skriver: Jeps... Og jeg skal nok tage penge med OG betale, hvis der skal bruges nogle moneter i løbet af barslen...
Næææ vi blir højst misundelige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128