Tyk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.843 visninger
98 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

Anonym trådstarter

Det er, hvad jeg er ved at blive! Ikke fordi jeg spiser for meget, men fordi jeg har termin d. 12. oktober! Det er stadig hemmeligt og jeg er derfor anonym herinde. Ku bare ikke lade være med at dele det med jer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

Mettemus

Ooork det myldrer jo frem med gravide maver! Tillykke!!

Anmeld

17. februar 2012

piadas

Hold da op!  To gravide inden for så kort tid!

Tillykke - pigerne er så klar til at heppe!

Anmeld

17. februar 2012

Mettemus

piadas skriver:

Hold da op!  To gravide inden for så kort tid!

Tillykke - pigerne er så klar til at heppe!

Eeeelsker det heppekor - det er helt klar på sin plads!

Anmeld

17. februar 2012

Sofia

Juhuu! Denne gang ved jeg simpelthen ikke hvem det er .. med mindre det var hende jeg i første omgang gættede på i den anden tråd..

Anmeld

17. februar 2012

Kit

Jamen altså...jeg glæder mig til nogle afsløringer. Har nogle bud, men det er vist gået op i hat og briller efter hånden.

Stort tillykke

Anmeld

17. februar 2012

Mettemus

Sofia skriver:

Juhuu! Denne gang ved jeg simpelthen ikke hvem det er .. med mindre det var hende jeg i første omgang gættede på i den anden tråd..

Det er virkelig også total forvirringsteknik at der er flere anonyme gravide oveni hinanden!

Anmeld

18. februar 2012

Sofia

Mettemus skriver:

Det er virkelig også total forvirringsteknik at der er flere anonyme gravide oveni hinanden!

Ja men denne gang tror jeg altså at både du og jeg har en fornemmelse af hvem det er

Anmeld

18. februar 2012

Rødhætte

Anonym skriver:

Det er, hvad jeg er ved at blive! Ikke fordi jeg spiser for meget, men fordi jeg har termin d. 12. oktober! Det er stadig hemmeligt og jeg er derfor anonym herinde. Ku bare ikke lade være med at dele det med jer 

Tillykke

Anmeld

18. februar 2012

JonTri

Weehuuuu kæmpe tillykke med maven!!! Dropper helt at gætte, da jeg aldrig gætter rigtigt:-). Kan vi lave en 2012 mg i gruppen;-). 

Hilsen jontri tyksak:-). 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.