Anonym skriver:
Åh har han været meget syg? Er et alt det her "starte i pasning-syge"? Johannes har stort set været forkølet siden han startede
Hvornår startede han? Det må være hårdt at gå når han græder?! Men det hjælper jo ikke noget at blive. Er han ellers glad for det derovre?
Kvalmen er ikke længere så voldsom som i starten, men den er der hele tiden lidt og ind i mellem får jeg lige nogle ture, hvor jeg helst lige skal koncentrere mig om at trække vejret roligt for ikke at kaste op.
Ja, det har været fordi han skulle vænne sig til alle de nye bakterier, der er i vuggeren... Her sidst lå han 10 dage med over 39 i feber, det behøver han ikke lige foreløbigt igen!!! Han startede 6/2, og har ikke været der en hel uge endnu, så nu håber jeg, at han holder lidt længere før han bliver syg næste gang!!! Men det er hårdt, hårdt, hårdt, når han græder
Jeg græd selv, da jeg gik derfra i dag, men de siger, at han klarer den fint i løbet af dagen... Jeg tror jeg skal finde ud af, at afleveringerne kan blive rutineprægede, så han ikke bliver afleveret til et nyt ansigt hver dag!!!
Puha, jeg håber snart kvalmen går over, men det skulle den jo gerne snart! Ved du hvornår I skal til NF?
Anmeld