Tyk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Wuhuuu..! Jeg har da vidst bare gættet det alligevel! 

Men nej, det er ikke mig, jeg ville ellers gerne være med faktisk... 

Hvordan kan du vide, at du har gættet det?

Så VÆR med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

AnneBJ

Anonym skriver:

Hvordan kan du vide, at du har gættet det?

Så VÆR med

Okay okay, jeg TROR jeg har gættet det!! 

Er nødt til at vente - den der udd. længer mig langt ud af halsen allerede, jeg skal ikke foretage mig noget som helst babyorienteret før den er afsluttet... 

Anmeld

20. februar 2012

Mettemus

AnneBJ skriver:

Okay okay, jeg TROR jeg har gættet det!! 

Er nødt til at vente - den der udd. længer mig langt ud af halsen allerede, jeg skal ikke foretage mig noget som helst babyorienteret før den er afsluttet... 

Hov, var det mig der skrev det????

Anmeld

20. februar 2012

Maria-s

Anonym skriver:

Okay det lyder gennemtænkt! Vi synes også bare det var svært at få til at passe ind, så det blev bare NU... He he! Vi ville også gerne ha dem tæt på hinanden, så det skulle jo til at være. 

Du plejer da ikke at rejse med dit job - gør du?

DEJLIGT med kroppen! Skønt at kunne tænke YES!! når man ser i spejlet. Sådan Maria!!!  NYD det! Det kan jeg endnu ikke, men det kommer vel når jeg er færdig med at få børn

Ja det er BLEVET til gennemtænkt hvis du forstår hvad jeg mener En masse forskellige ting har gjort at det bare ikke kan blive lige nu, at mine skrigende æggestokke skal tilfredsstilles....

Men jeg tænker da rigtig meget over at jeg bliver 30 her i næste måned og at manden bliver 33 i april og at jeg altså ikke vil være ældre end "højst nødvendigt" før PB no. 2 skal startes...! streeeeeessss!

Jeg har ikke rigtig rejst førhen. Skulle igang med det,men så blev jeg jo gravid og kunne ikke pga risiko for bl.a. malaria o.a.

Men jeg skal være med til at starte en produktgruppe op fra start, så skal ud og besøge leverandører og det GLÆDER jeg mig til, fordi det giver et MEGET bedre grundlag for at blive skarpere som indkøber og forstå de produkter man sidder med. (så skal det jo bare lige hænge sammen på familiesiden. Har heldigvis bedsteforældre til Noah der har gemt ferie og som vil støtte op om os, så det hele lykkes )

Jeg tænker RIGTIG meget over at jeg skal huske at nyde det Også selvom der aaaaltid er ting man gerne vil forbedre. Hehehehe jeg har også tit tænkt tanken; jamen måske vi bare skulle gå igang med nr 2, for det er jo næsten "spildtarbejde" at knokle for at få kroppen tilbage til 0 og så én gang til, strække maveskindet til det yderste -og så skal man jo eeeeen gang til, igang med nul-sukker, nul-fedt nul-alting "kuren"

Mmmmmmm baaaabyyyyyyy...... drømmedrømmedrømme

Ej!... jeg må hellere slå koldt vand i blodet MAGTER det ikke lige nu men misundelig DET er jeg!

Anmeld

20. februar 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

Hov, var det mig der skrev det????

Ååh Mette, you and me! Vi klarer det!! Vi er færdige i juni 13, og så springer vi på mændene, go bruger hele julen på at drikke cola og spise lagkage, mens ungerne bliver passet! (pyt med hvem der henter dem, og den fysiske afstand Skive-Kolding - det løøøøøser sig!!)

Anmeld

20. februar 2012

Mettemus

AnneBJ skriver:

Ååh Mette, you and me! Vi klarer det!! Vi er færdige i juni 13, og så springer vi på mændene, go bruger hele julen på at drikke cola og spise lagkage, mens ungerne bliver passet! (pyt med hvem der henter dem, og den fysiske afstand Skive-Kolding - det løøøøøser sig!!)

Arhmen det lyder som den perfekte plan! Især delen med at være færdig... og den med lagkagen... og den med at springe på mændene (hvis vi kan huske hvordan man gør?) og den del med at få ungerne passet... og den korte afstand mellem Kolding og Skive - peeeerfekt!!!!

Anmeld

20. februar 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

Arhmen det lyder som den perfekte plan! Især delen med at være færdig... og den med lagkagen... og den med at springe på mændene (hvis vi kan huske hvordan man gør?) og den del med at få ungerne passet... og den korte afstand mellem Kolding og Skive - peeeerfekt!!!!

Tænkte nok du ville synes om min planlægning!! 

Anmeld

20. februar 2012

Mettemus

AnneBJ skriver:

Tænkte nok du ville synes om min planlægning!! 

Anmeld

20. februar 2012

JonTri

Anonym skriver:

Åh øv! Jeg havde glemt halsbrand!! Jeg troede egentlig "kun" det var bækkenet der var belastet af at de ligger så tæt. Man blir klogere og klogere 

Det er faktisk rimelig underligt at du ikke er endnu større denne gang! Men vel okay, når du har to mere at slæbe rundt på?

Ja den kære halsbrand... Jeg tonser jo rundt efter de to andre... men det er sgu ikke lykken at være så hurtigt gravid... ikke for mig.

Har SAMTLIGE graviditetsgener på markedet... men skidt med det når bebsen sparker! 

Anmeld

20. februar 2012

blomst84

En gravid mere??!?? Jamen kæmpe tillykke jeg glæder mig såå meget til i fortæller hvem i er, for kan seriøst ikke gætte hvem i er alle sammen og NØJ hvor er jeg bare misundelig... Er så mega skruk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.