Anonym skriver:
Okay det lyder gennemtænkt! Vi synes også bare det var svært at få til at passe ind, så det blev bare NU... He he! Vi ville også gerne ha dem tæt på hinanden, så det skulle jo til at være.
Du plejer da ikke at rejse med dit job - gør du?
DEJLIGT med kroppen! Skønt at kunne tænke YES!! når man ser i spejlet. Sådan Maria!!! 

NYD det! Det kan jeg endnu ikke, men det kommer vel når jeg er færdig med at få børn
Ja det er BLEVET til gennemtænkt hvis du forstår hvad jeg mener
En masse forskellige ting har gjort at det bare ikke kan blive lige nu, at mine skrigende æggestokke skal tilfredsstilles.... 
Men jeg tænker da rigtig meget over at jeg bliver 30 her i næste måned og at manden bliver 33 i april og at jeg altså ikke vil være ældre end "højst nødvendigt" før PB no. 2 skal startes...! streeeeeessss! 

Jeg har ikke rigtig rejst førhen. Skulle igang med det,men så blev jeg jo gravid og kunne ikke pga risiko for bl.a. malaria o.a.
Men jeg skal være med til at starte en produktgruppe op fra start, så skal ud og besøge leverandører og det GLÆDER jeg mig til, fordi det giver et MEGET bedre grundlag for at blive skarpere som indkøber og forstå de produkter man sidder med. (så skal det jo bare lige hænge sammen på familiesiden. Har heldigvis bedsteforældre til Noah der har gemt ferie og som vil støtte op om os, så det hele lykkes
)
Jeg tænker RIGTIG meget over at jeg skal huske at nyde det
Også selvom der aaaaltid er ting man gerne vil forbedre. Hehehehe jeg har også tit tænkt tanken; jamen måske vi bare skulle gå igang med nr 2, for det er jo næsten "spildtarbejde" at knokle for at få kroppen tilbage til 0 og så én gang til, strække maveskindet til det yderste
-og så skal man jo eeeeen gang til, igang med nul-sukker, nul-fedt nul-alting "kuren" 
Mmmmmmm baaaabyyyyyyy...... drømmedrømmedrømme 
Ej!... jeg må hellere slå koldt vand i blodet
MAGTER det ikke lige nu
men misundelig DET er jeg! 
Anmeld