Tyk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

Lilje82

AAAAAH jeg synes I er tarvelige med alle de gravide indlæg Altså på den gode måde... For er bare SÅ misundelig, er mega skruk  Meeeen der er en mand der ikke helt er med på den - SKulle måske også håbe at finde et job først, det sysnes bare så umuligt.

Men stort tillykke, glæder mig til afsløringerne, så jeg kan se om mine gæt er rigtige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

PeruBaby

Sidder her paa Paaskeoeen "in the middle og f..... nowhere" og er gaaet paa en internet cafe for (ok, haanden paa hjertet var det ikke udelukkende derfor) at tjekke hvem der staar bag beskeden om den voksende mave... og saa er der bare INGEN nye meddelelser.... Snydt igen. Jeg er ved at DOE at nysgerrighed. Du maa snart melde ud hvem du er

Sommer og solskin til jer alle

Chris

Anmeld

26. februar 2012

Anonym trådstarter

PeruBaby skriver:

Sidder her paa Paaskeoeen "in the middle og f..... nowhere" og er gaaet paa en internet cafe for (ok, haanden paa hjertet var det ikke udelukkende derfor) at tjekke hvem der staar bag beskeden om den voksende mave... og saa er der bare INGEN nye meddelelser.... Snydt igen. Jeg er ved at DOE at nysgerrighed. Du maa snart melde ud hvem du er

Sommer og solskin til jer alle

Chris

He he Chris Ked af at du blev skuffet! Håber jeg kan rette lidt op på det ved at du ser den her besked næste gang du kommer på. Det er mig, Carina87 Hvor lang tid skal du være væk denne gang? 

Anmeld

26. februar 2012

Lilje82

Anonym skriver:

He he Chris Ked af at du blev skuffet! Håber jeg kan rette lidt op på det ved at du ser den her besked næste gang du kommer på. Det er mig, Carina87 Hvor lang tid skal du være væk denne gang? 

Wooohoooo Carina Så var mit gæt rigtig - Du var mit første gæt i den første ano tråd, men der skrev du jo så fint, så der blev jeg snydt, meeeen jeg holdte nu alligevel ved mit gæt i denne tråd, da du ikke kommenterede her Hvor er det skønt - TILLYKKE

Anmeld

26. februar 2012

blomst84

TILLYKKE TILLYKKE Carina sikke en dejlig nyhed... Glæder mig til at følge din mave  

Anmeld

26. februar 2012

Maria-s

Anonym skriver:

Whhuuuuuuuuu

(vil lige sige at jeg HAVDE gættet det!! )

Anmeld

26. februar 2012

JonTri

Weeee tillykke!!! Vi kan da lige bakse en irl mg sammen... 

Anmeld

26. februar 2012

PeruBaby

Anonym skriver:

Jubiiii.... Tillykke Carina!!! Hvor er det bare fedt for jer!! Ihh, altsaa - det kan vaere at jeg skal sige til J at vi skal fremskynde PB. Indtil videre hedder aftalen at vi starter naar jeg kommer hjem fra sommervisit i DK!!

Jeg er afsted i naesten 3 uger denne gang og det er haardt - specielt naar vores nye pige i huset ikke holdte, saa min mand nu er alene hjemme med 3 boern og han arbejder naturligvis fuldt ved siden af. Hurra for peruansk storfamilie, der tager sig af alle boernene, mens han er paa arbejde!

Kommer "hjem" en enkelt aften/nat i morgen da turen gaar forbi den by jeg bor i, men saa skal jeg videre i yderligere 10 dage. Glaeder mig meget til turen er ovre denne gang

Anmeld

27. februar 2012

_-Kathrine-_

Kæmpe stort tillykke!!

Anmeld

27. februar 2012

Marco2

Stort tillykke Carina. Bliver spændende med 2 unger i huset.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.