jeg bliver stadig ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2012

Caroline86

bullerbassen skriver:

Selvfølgelig gør du det, det er jo ene og alene. DIN beslutning.

Håber for dig du får den oplevelse med, så den anden følelse kan bliver skubbet i baggrunden.

Jeg har den endnu dog slet ikke i samme grad.

tror også altid den vil være der, den følelse... nok specielt når det er første barn og man ikke har "fået lov" til at opleve den "rigtige (uhh det vender sig i mig at skrive det)" fødsel tidligere....

Vi må se

Skal forresten snart have bestilt noget forårstøj til troldepigen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Det er helt ok at du føler som du gør. Jeg er 100% sikker på jeg også vil føle såda hvis min fødsel ender i KS. Jeg vil nemlig virkelig gerne opleve en vaginal fødsel og allerhelst uden smertestillende...Så jeg håber virkelig at jeg kan få lov til det..

Anmeld

15. februar 2012

bullerbassen

Caroline86 skriver:

tror også altid den vil være der, den følelse... nok specielt når det er første barn og man ikke har "fået lov" til at opleve den "rigtige (uhh det vender sig i mig at skrive det)" fødsel tidligere....

Vi må se

Skal forresten snart have bestilt noget forårstøj til troldepigen

Det er ok at have den følelse. INGEN kan tage den fra dig. Den sidder jo dybt plantet inden i. Og det er meget alm , tror jeg. Specialt når man virkelig har set frem til det.

Kan stadigvæk have tanken her 10 år efter, skulle jeg have valg anderledes. Fik valget imellem vedrop eller kejsersnit. Jordemoderen anbefalede kejsersnit. Så de lyttede vi på.

Men den dag idag, tænker jeg stadigvæk , skulle vi have prøvet.

Du skriver bare  Når den snart store trold skal forkæles 

Anmeld

15. februar 2012

Caroline86

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er helt ok at du føler som du gør. Jeg er 100% sikker på jeg også vil føle såda hvis min fødsel ender i KS. Jeg vil nemlig virkelig gerne opleve en vaginal fødsel og allerhelst uden smertestillende...Så jeg håber virkelig at jeg kan få lov til det..

krydser for at du får din drømmefødsel

Anmeld

15. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Caroline86 skriver:

krydser for at du får din drømmefødsel

Og jeg krydser for at du en dag for din.

Anmeld

15. februar 2012

Caroline86

Frk-Lotusblomst skriver:

Og jeg krydser for at du en dag for din.

tak

Anmeld

15. februar 2012

piadas

Jeg kan sagtens følge dig...jeg følte mig også uduelig, da jeg havde født mit første barn ved akut kejsersnit. Jeg tror ikke, jeg havde det så slemt med det som dig, men jeg tænkte også på, at der ved fremtidige fødsler var større chance for, at det også ville ende i KS, at min krop slet ikke kunne finde ud af noget som helst, at jeg var blevet snydt, at jeg ville få et ar på maven resten af mit liv osv. osv.

Jeg kan heldigvis fortælle dig, at jeg efterfølgende har født to børn mere på almindelig vis, så det kan sagtens lade sig gøre, selvom man har fået kejsersnit første gang.

Jeg krydser fingre for, at du får din drømmefødsel næste gang!

Op med humøret og nyd at du har en dejlig datter i stedet!

Anmeld

15. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

15. februar 2012

Caroline86

Tak for krammene piger

Anmeld

15. februar 2012

Kay

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.