jeg bliver stadig ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

Frk.S

Tvillingemor90 skriver:

Jeg kan godt følge dig .. Min fødsel endte i Akut kejsersnit..
Og bedøvelsen virkede ikke så de måtte pludselig ligge mig i fuldnarkose.. Selvom jeg havde sindsygt mange smerter fordi de havde skåret i mig og jeg ikke var bedøvet rigtigt, så overvejede jeg at bide det i mig bare for at få lov at være der når pigerne kom .. Men nej..

Da jeg vågnede af kejsersnittet var begge piger ude hos deres far - som var på opvågningen.. mens jeg blev kørt der hen græd jeg som pisket, og lægen var så dum at spørge "hvad græder du dog for?".. Da jeg så kommer der hen ser jeg at den ene sygeplejerske er ved at give min ene datter MME - Hvis det ikke var fordi jeg var så omtååget af narkosen tror jeg jeg havde skreget af hende.. Jeg ville da amme mine børn selv ! - De blev også lagt til med det samme ved hjælp fra min mor..

Så kender det så godt.. jeg gik glip af den første ½ time (3 kvarter) af mine pigers liv.. Jeg fik ikke lov at være den første til at holde dem.. Og udover det var det en skide sygeplejerske der gav min datter den første nærring ... !

Øv hvor var jeg skuffet.. Men jeg har mine piger nu og det kan ingen tage fra mig

Det er altså dejligt at læse man ikke er den eneste med DEN følelse.

Freja var meget skidt da hun kom ud, så hun røg direkte på børneafdelingen, og der gik næsten 4 timer inden vi så hende. Det var frygteligt. Derefter kom vi til Skejby med hende.

Vi blev jo så indlagt på barselsafd. mens hun var på børneintensiv. Vi kunne derfor ikke være ved hende om natten. Da vi kom over næste morgen (hvor hun allerede havde det MEGET bedre) sad der en sygeplejerske med hende. Det plager mig også stadig lidt, at jeg ikke var den første der holdt hende. Og det er måske lidt noget pjat, for selvfølgelig skulle hun tage hende op når hun var vågen, og vi ikke var der endnu. Lige i øjeblikket blev det overskygget af glæden over, at hun var så meget i bedring og at jeg nu endelig selv kunne få hende i mine arme. Men tanken om at jeg ikke holdt hende først nager, og jeg kan blive SÅ ked ved tanken.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.