Caroline86 skriver:
Ja, jeg sidder lige her og snøfter lidt og har ondt af mig selv, så nu trænger jeg til at par kram og nogle opmuntrende ord 
På lørdag fylder Laura 2 år! En stor dag og jeg glæder mig meget til at fejre hende sammen med familien 
MEN... nu nærmer vi os også 2 års dagen for den dag jeg følte mig så uendeligt snydt!
Til Jer der ikke ved det, Laura er taget ved planlagt kejsersnit. Hun sad op i maven, og kunne ikke vendes da hendes hoved sad kilet meget solidt fast under mine ribben!
Jeg var SÅ ked af at få kejsersnit... jeg GRÆD meget og jeg havde dårlig samvittighed over at det pinte mig så meget, for det vigtigste var jo for pokker bare at Laura og jeg kunne gå sikkert igennem den forløsning og det var bare ikke på nogen måde muligt at jeg kunne have født hende selv!
Men det gør SÅ ondt
jeg føler mig så snydt... jeg føler mig mindre kvindelig, fordi jeg ikke selv har født mit barn! Og det er jo noget pjat!!! Jeg ved det godt... men alligevel kan jeg ikke lade være med at føle at jeg er blevet snydt for et af mit livs største oplevelser
Jeg vil SÅ gerne føde selv næste gang, men jeg ved godt at mine odds er dårlige! Særligt med de "skærpede" råd der er til de kvinder der har fået ks første gang 
Det er så voldsom en smerte at jeg kan græde af "smerte" når jeg ser en fødsel i tv'et fordi jeg tænker "dét der vil jeg!!"...
Jeg tror jeg er en god føder, så det har nok også noget at gøre med at jeg gerne vil bevise overfor mig selv at jeg KAN det 
ØV...
Pjevse indlæg fra mig! Tak fordi du læste med og
hvis du nåede hele vejen!
Knus Caroline - mor til 1-årig lidt endnu 
Hej Caroline,
Min første fødsel minder vist meget om din. Mit barn sad også fast og kunne ikke vendes. Jeg fik planlagt kejsersnit, der endte i akut, fordi de havde sat datoen for det planlagte for sent. Vandet gik og vi måtte ba-buh afsted på sygehuset i ambulance. Så det var alligevel ikke nogen speciel rolig oplevelse, men folkene i operationsstuen var meget rutineret og flinke og hjalp med at tage en masse gode billeder med vores kamera. Har I også fået det?
Jeg synes lige at jeg vil fortælle dig at jeg fik at vide, mens de syede mig sammen, at jeg sagtens kunne føde selv, hvis der skulle blive en næste gang. Nu er jeg så gravid i 32. uge og skal føde selv til april, hvis den lille matros selvfølgelig vender rigtigt med hovedet.
Så jeg tror da også du kan regne med, at du sagtens kan få lov. Det er vist kun, hvis du har fået to kejsersnit, at man ikke må føde almindeligt her i DK. Har en russisk kollega der var overrasket over at jeg måtte selv, for det man ikke i Rusland efter 1. ks.
Og så skal du da lige have et klem
Du skal ikke være ked af det. Jeg forstår selvfølgelig udemærket hvad du mener. Jeg havde det også svært i starten. Følte ligesom, at jeg ikke havde fået afsluttet graviditeten.
Pipsemor