Da jeg ventede tvillingerne glædede jeg mig i 9 mdr til at skulle føde, fødslen endte i kejsersnit efter 8 timer med veer. Nr var stjernekikker og kom ikke ned i bækkenet . Jordemoderen ville ikke tage chancen da der var 2. Kom i fuld narkose da jeg var rædselsslagen for kejsersnit.
De første døgn var jeg sengeliggende , da jeg ikke tåler narkose. Så var så dårlig. Erinder INTET fra deres første døgn.
Jeg følte mig som dig SNYDT , havde glædet mig til at føde. Set frem til den store oplevelse. Som jeg så som det største ( ud over drengene ) vi skulle ikke have flere børn, så følelsen sad god boret fast i mig.
Heldigvis besluttede vi at få en mere, og Silas er født normalt. Og en fed oplevelse. Der er INTET til hindre for at føde normalt 2 gang. Der er mere overvågning, og der er nogle andre foranstaltninger . Man må ikke kommer i badekar, og jeg lå med overvågning hele fødslen?
Men det kan altså sagtens lade sig gøre, og tror da også de fleste anbefaler alm fødslen. Det gør de ihvertilfald her.
Følelsen af at være snydt har fortaget sig, men ville til hver en tid ønske jeg havde født dem selv
Anmeld