Disney favoritter (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

M (:

Mom In The Making skriver:

Jah, de er egentlig også okay.. men mener at det irriterede mig en anelse at der var rod i historikken.. er det ikke noget med at 3'eren rent tidsmæssigt er 2'eren? Eller sådan noget.. kan godt være det er mig der er neurotisk, men sådan noget irritere mig.

-Sheila

Hm, jeg synes det giver meget god mening med tiden.. Det har aldrig irriteret mig (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Miin'Baby'Mus

M (: skriver:

Nej, men det er da altid dejligt ikke at være som alle andre (:

Helt sikkert  Og alle fimene er jo gode alligevel, altså bortset fra fantasia og de andre lidt mærkelige film  ( eller det er selvfølgelig min mening)

Ej faktisk, de 2 nye disneyklassikere er der også bare super gode. Altså 2 På Flugt (rapunzel) og Prinsessen og Frøen   Dem ser jeg faktisk også meget, og det er jo prinsesse film  

Anmeld

12. februar 2012

MomInTheMaking

Hm, jeg synes det giver meget god mening med tiden.. Det har aldrig irriteret mig (:

Jeg kan heller ikke huske hvordan det er.. kan bare huske der var et eller andet med det som irriterede mig.

Men gode det er de.. ^^

-Sheila

Anmeld

12. februar 2012

HeidiØ

Uuuuh, top 3 lige frem.. Hm, jeg tror ikke en gang jeg kan placere mine i top tre..

Men højt på listen ligger Den Lille Havfrue, Skønheden og Udyret, Aladdin (1, 2, 3), Løvernes Konge og Klokkeren fra Notre Dame.. 

Jaaah, kom også bagefter til at tænke på Skønheden og Udyret, Pocahontas og Den lille Havfrue .. ja, og Bjørne brødre! .. Askepot.. argh, de er altså gode allesammen Er samler! Hehe!

Anmeld

12. februar 2012

M (:

Norman skriver:

Helt sikkert  Og alle fimene er jo gode alligevel, altså bortset fra fantasia og de andre lidt mærkelige film  ( eller det er selvfølgelig min mening)

Ej faktisk, de 2 nye disneyklassikere er der også bare super gode. Altså 2 På Flugt (rapunzel) og Prinsessen og Frøen   Dem ser jeg faktisk også meget, og det er jo prinsesse film  

Det er også nogle af de bedre fra den nye generation - men de minder også mere om de gamle..

Anmeld

12. februar 2012

M (:

Mom In The Making skriver:

Jeg kan heller ikke huske hvordan det er.. kan bare huske der var et eller andet med det som irriterede mig.

Men gode det er de.. ^^

-Sheila

Anmeld

12. februar 2012

M (:

HeidiØ skriver:

Jaaah, kom også bagefter til at tænke på Skønheden og Udyret, Pocahontas og Den lille Havfrue .. ja, og Bjørne brødre! .. Askepot.. argh, de er altså gode allesammen Er samler! Hehe!

Ja, det er svært at vælge!

Anmeld

12. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Det er også nogle af de bedre fra den nye generation - men de minder også mere om de gamle..

Ja lige præcis, de minder nemlig meget om de gamle klassikere  

Jeg er mest til de lidt nostalgiske film, dem der minder mest om tegnede film altså ligesom at Prinsessen og Frøen er tegnet og ikke lavet på computer.

Dog HADER jeg når de ligger nye stemmer på tegenfilmene, de har så meget ødelagt Peter Pan for mig, kan slet ikke se den film, ALT lyder forkert 

Anmeld

12. februar 2012

FamilenStorm

Den er fantastisk - og min mors ynglings disney.. Den kunne man altid lokke hende til at se sammen med os

ELsker den.. Da jeg lå med brækket ryg som 18. årig blem momse også sendt ud efter den - Ergo bliver aldrig for gammel til at se den..

Anmeld

12. februar 2012

blomst84

Helt klart løvernes konge som nummer 1 og derefter skønheden og udyret men aladdin og tarzan ligger bestemt også i toppen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.