Disney favoritter (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

M (:

sannekdp skriver:

nej man bliver ALDRIG for gammel til Disney.

Mine er Den lille havfrue og Løvernes konge

Er enig i, at de er blandt de bedste!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

M (:

Norman skriver:

Jeg er Disney fanatiker og har dem alle sammen  Men må sige at hvis jeg skal sove alene, er syg eller andet så er det oftest Junglebogen der ryger i dvd'en  Elsker Balou og alle de sange der er deri 

Sjovt med et andet bud på en favorit.. Den har aldrig rigtig været en af favortitterne herhjemme.. Men den er nu da egentlig meget sød, når jeg tænker over det..

Anmeld

12. februar 2012

M (:

HeidiØ skriver:

EEEELSKER Disneyfilm!

1. Aladdin
  2. Løvernes Konge
  3. Robin Hood

Uuuuh, top 3 lige frem.. Hm, jeg tror ikke en gang jeg kan placere mine i top tre..

Men højt på listen ligger Den Lille Havfrue, Skønheden og Udyret, Aladdin (1, 2, 3), Løvernes Konge og Klokkeren fra Notre Dame.. 

Anmeld

12. februar 2012

Miin'Baby'Mus

M (: skriver:

Sjovt med et andet bud på en favorit.. Den har aldrig rigtig været en af favortitterne herhjemme.. Men den er nu da egentlig meget sød, når jeg tænker over det..

Ja den er rigtig sød, men det er rigtig nok, der er ikke mange der ser den.. Hm 

Men nummer 2 på min liste må så være Robin Hood efterfulgt af  Aladdin og Basil Mus 

Anmeld

12. februar 2012

Frejsmor

Netop de to har aldrig rigtig fanget mig.. Men var/er nok også en "prinsesse-pige", og jeg synes de er lidt kedelige.. 

Hvad er det ved dem, du elsker? Del gerne de guldkorn jeg aldrig har fundet.. (:

Ååh jamen som du siger er du nok en "prinsesse-pige" og der er jeg så nok mere en "dyre-pige" hehe.. Vokset op med dyr, altid elsket dyr og læser nu til dyrlæge..

Andre af mine ynglings har således også været løvernes konge, Oliver og Co. og Bjørne brødre..

Men så var Bambi og Dumbo også bare nogle af mine første VHS-disney-film som barn.. Og det er nok alt det her med cirkle of life og alle de dejlige dyre unger, som skal beskyttes og nusses og ha masser af kærlighed..

Anmeld

12. februar 2012

M (:

Norman skriver:

Ja den er rigtig sød, men det er rigtig nok, der er ikke mange der ser den.. Hm 

Men nummer 2 på min liste må så være Robin Hood efterfulgt af  Aladdin og Basil Mus 

Årh ja, Basil Mus.. Den havde jeg glemt!!

Anmeld

12. februar 2012

M (:

Frejsmor skriver:

Ååh jamen som du siger er du nok en "prinsesse-pige" og der er jeg så nok mere en "dyre-pige" hehe.. Vokset op med dyr, altid elsket dyr og læser nu til dyrlæge..

Andre af mine ynglings har således også været løvernes konge, Oliver og Co. og Bjørne brødre..

Men så var Bambi og Dumbo også bare nogle af mine første VHS-disney-film som barn.. Og det er nok alt det her med cirkle of life og alle de dejlige dyre unger, som skal beskyttes og nusses og ha masser af kærlighed..

Det giver god mening! For det virker som om, at dem du elsker, er den der har "kedet" mig lidt.. Jeg vare mere til prinsesserne.. Men så er du sikkert heller ikke vild med alle de der prinsessefilm? 

Anmeld

12. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Det giver god mening! For det virker som om, at dem du elsker, er den der har "kedet" mig lidt.. Jeg vare mere til prinsesserne.. Men så er du sikkert heller ikke vild med alle de der prinsessefilm? 

Arr det vil jeg nu ikke sige  Kan sagtens se Snehvide og Den Lille Havfrue, så faktisk Snehvide i forgårs 

Men det er nok fordi at jeg er mere end drengepige og så finder jeg derfor drenge-disneyklassikerne mere spændende  ..

Anmeld

12. februar 2012

M (:

Norman skriver:

Arr det vil jeg nu ikke sige  Kan sagtens se Snehvide og Den Lille Havfrue, så faktisk Snehvide i forgårs 

Men det er nok fordi at jeg er mere end drengepige og så finder jeg derfor drenge-disneyklassikerne mere spændende  ..

Arg, på den måde.. (:

Spændende med en, der har helt andre favoritter end en selv.. Ærgeligt jeg ikke lige oprettede en afstemning samtidig..

Anmeld

12. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Arg, på den måde.. (:

Spændende med en, der har helt andre favoritter end en selv.. Ærgeligt jeg ikke lige oprettede en afstemning samtidig..

Hehe ja kan godt se at der ikke er mange der deler min mening om disneyklassikere   ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.