Disney favoritter (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

M (:

Lullaby skriver:

Nej hun døde da jeg var 11

Øv, det er jeg ked af at høre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

Miin'Baby'Mus

M (: skriver:

Haha, og filmene var jo ganske glimrende FØR de satte de scener ind - og de blev jo nok sorteret fra i første omgang af en grund.. 

Hehe ja..

Men det der med stemmerne forstår jeg altså bare ikke, hvorfor er det kun nogle film, eller lige den ene film, tror ikke jeg har opdaget andre end Peter Pan hvor de har gjort det...

Og Peter Pan var ellers sådan en godt film  Men jeg kan altså ikke se den mere, bliver åndssvag i hovedet.. 

Anmeld

12. februar 2012

FamilenStorm

Det er jo også historier man kan relatere til uanset, hvor gammel man bliver!

Nemlig

Anmeld

12. februar 2012

M (:

Norman skriver:

Hehe ja..

Men det der med stemmerne forstår jeg altså bare ikke, hvorfor er det kun nogle film, eller lige den ene film, tror ikke jeg har opdaget andre end Peter Pan hvor de har gjort det...

Og Peter Pan var ellers sådan en godt film  Men jeg kan altså ikke se den mere, bliver åndssvag i hovedet.. 

Jeg gider også kun se dem med originalstemmerne..

Anmeld

12. februar 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Uhh...der er så mange gode film.

Den lille havfrue
Skønheden og Udyret
Aladdin
Pocahontas
Og Prinsessen og Frøen

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

12. februar 2012

MaleneJensen

Hej alle I derude (:

Kom til at tænke på, hvilken Disney film, der er Jeres ynglings? Jeg elserk personligt "Den lille havfrue" og har nok set den mindst en million gange (sevlom jeg egentlig er "for gammel".. Men igen, Disney bliver man aldrig for gammel til)..

Hvad med Jer? Hvilken er Jeres ynglings? Eller måske jeres børns? 

Det er et rigtig Svært spørgsmål hehe, ALLE disney film er jo bare gode hehe..

Meen Tarzan, Herkules, Løverens konge, Askepot, Snehvide og Tornerose er jo Sååå Gode

Anmeld

12. februar 2012

M (:

Chrizta skriver:

Uhh...der er så mange gode film.

Den lille havfrue
Skønheden og Udyret
Aladdin
Pocahontas
Og Prinsessen og Frøen

Lyder til, at vi elsker de samme (:

Anmeld

12. februar 2012

M (:

MaleneJensen skriver:

Det er et rigtig Svært spørgsmål hehe, ALLE disney film er jo bare gode hehe..

Meen Tarzan, Herkules, Løverens konge, Askepot, Snehvide og Tornerose er jo Sååå Gode

Åh, jeg har aldrig rigtig været vild med tornerose og snehvide.. Hvad er det, du elsker ved disse film? (:

Anmeld

12. februar 2012

tinasmor

Min er Aristocats Tror det er fordi det var den første film jeg så i biografen da jeg var barn (sammen med min mor) Det var dengang at gå i biografen var noget helt specielt og ikke lige som nu hvor ungerne går i biffen flere gange om måneden (ps bliver pludselig i tvivl om det overhoved er Dinsney- well here it goes- Play that trumpet Thomas)

http://www.youtube.com/watch?v=_p3WhiK4gUI

Anmeld

12. februar 2012

Isabella_mor

her er det

løvernes konge (1 og 2)

Den lille havfrue

skønheden og udyret

Alladin

Pocahontas

bjørne brødre

skatteplaneten

ej jeg elsker virkelig bare disneyfilm. det er svært at sætte dem op imod hinanden.. så der vinder løvernes konge nok, og så kommer de andre på den delt anden plads..

jeg ser STADIG disney og tegne film. også alene.. jeg kan godt lide det og jeg bliver ALDRIG for gammel til det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.