Disney favoritter (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

Nessie

Mine favoritter er  Robin Hood og Aristocats

Vi havde også historierne på plade da jeg var barn, så jeg har hørt dem rigtig tit  Jeg tror egentlig at mine forældre har pladerne endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

MaleneJensen

M (: skriver:

Åh, jeg har aldrig rigtig været vild med tornerose og snehvide.. Hvad er det, du elsker ved disse film? (:

Oki Jamen syntes bare de lavet så godt Snehvide- Det er især de 7 små dværge jeg syntes er søde og sjove og så Tornerose- Det er især feerne og Prinsens Hest hehe..

Hva kan du ik lide ved dem

Anmeld

12. februar 2012

M (:

tinasmor skriver:

Min er Aristocats Tror det er fordi det var den første film jeg så i biografen da jeg var barn (sammen med min mor) Det var dengang at gå i biografen var noget helt specielt og ikke lige som nu hvor ungerne går i biffen flere gange om måneden (ps bliver pludselig i tvivl om det overhoved er Dinsney- well here it goes- Play that trumpet Thomas)

http://www.youtube.com/watch?v=_p3WhiK4gUI

Ej, den så jeg også i biografen! Ja, det var nu noget særligt dengang..

Anmeld

12. februar 2012

M (:

isabellamor skriver:

her er det

løvernes konge (1 og 2)

Den lille havfrue

skønheden og udyret

Alladin

Pocahontas

bjørne brødre

skatteplaneten

ej jeg elsker virkelig bare disneyfilm. det er svært at sætte dem op imod hinanden.. så der vinder løvernes konge nok, og så kommer de andre på den delt anden plads..

jeg ser STADIG disney og tegne film. også alene.. jeg kan godt lide det og jeg bliver ALDRIG for gammel til det... 

Haha, du lyder ligesom mig.. Jeg ser dem ofte alene.. Og stener sangene på youtube.. Senest kl. 3 i nat, da jeg var for fuld til at kunne sove..

Anmeld

12. februar 2012

M (:

Nessie skriver:

Mine favoritter er  Robin Hood og Aristocats

Vi havde også historierne på plade da jeg var barn, så jeg har hørt dem rigtig tit  Jeg tror egentlig at mine forældre har pladerne endnu

Årh, på plade!?! SEJT! 

Anmeld

12. februar 2012

M (:

MaleneJensen skriver:

Oki Jamen syntes bare de lavet så godt Snehvide- Det er især de 7 små dværge jeg syntes er søde og sjove og så Tornerose- Det er især feerne og Prinsens Hest hehe..

Hva kan du ik lide ved dem

Åh, jeg synes nok de er lidt kedelige.. Der sker jo ikke så meget, og så er det nok fordi der ikke er så meget action og humor i (efter min smag) som f.eks. Toystory eller Løvernes Konge..

Dog elsker jeg Askepot, som jo ellers er i samme genre - men det skyldes nok primært sangene og musene..

Anmeld

12. februar 2012

Nessie

Årh, på plade!?! SEJT! 

Jeg har altid troet at det var meget normalt at have Disney historierne på plade, men ingen jeg har talt med har hørt om dem, så skal da lige høre mine forældre hvor de fik dem henne dengang

Anmeld

12. februar 2012

M (:

Nessie skriver:

Jeg har altid troet at det var meget normalt at have Disney historierne på plade, men ingen jeg har talt med har hørt om dem, så skal da lige høre mine forældre hvor de fik dem henne dengang

Det er da vildt sejt! Specielt, hvis de har dem endnu! De er sikkert meget værd - ikke at man skal sælge noget med så stor personlig værdi..

Anmeld

12. februar 2012

Nessie

Det er da vildt sejt! Specielt, hvis de har dem endnu! De er sikkert meget værd - ikke at man skal sælge noget med så stor personlig værdi..

De er i hvert fald noget værd for mig, har kun gode minder med dem

Sidste gang jeg hørte dem, var jeg i starten af 20'erne, og havde hornhindebetændelse på begge øjne og kunne ikke se en pind, men så satte min far da lige pladerne på  Ren hygge, midt i elendigheden

Anmeld

12. februar 2012

M (:

Nessie skriver:

De er i hvert fald noget værd for mig, har kun gode minder med dem

Sidste gang jeg hørte dem, var jeg i starten af 20'erne, og havde hornhindebetændelse på begge øjne og kunne ikke se en pind, men så satte min far da lige pladerne på  Ren hygge, midt i elendigheden

Ej, det lyder også bare helt fantastisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.