Disney favoritter (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

Frejsmor

M (: skriver:

Det giver god mening! For det virker som om, at dem du elsker, er den der har "kedet" mig lidt.. Jeg vare mere til prinsesserne.. Men så er du sikkert heller ikke vild med alle de der prinsessefilm? 

Altså jeg har nu også været glad for prinsessefilmene, og har set dem mange gange, men de har jo også deres dyrevenner..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

MomInTheMaking

Åh ja, Toystory kunne nu også noget.. Min lillebror ELSKEDE den, og så den gerne 2 gange om dagen i en laaaaaaaaang periode.. 

Helt sikkert Vi har alle 3 og jeg synes det er de eneste tegnefilm.. ja, film generelt egentlig hvor de er sluppet afsted med at lave 3  film som alle er top kvali. Normalt er 2ere (og 3erere især) noget værre L***!!

-Sheila

Anmeld

12. februar 2012

lycly

Haha, kun da du var barn? Jeg ser den stadig jævnligt.. 

Jeg har den desværre kun på vhs, og har ingen vhs afspiller. Så det er kun derfor. Ellers havde jeg nok siddet sådan en søndag som i dag og set den

Anmeld

12. februar 2012

Tystys14

Aladin og Mulan  Klart mine yndlings, men 101 dalmantiner er også en fantastisk film. Faktisk er der kun en jeg ikke kan lide og det Snehvide.  Den er sååå dårlig, men ellers er alle Disney jo fantastiske.

Anmeld

12. februar 2012

LinLin

Løvernes konge - uden tvivl Så den i biografen da jeg var 10 år!

Jeg har alle Disney klassikerne på dvd og har snart fået set dem alle med min 5-årige søn. Han er helt vild med Peter pan og Robin Hood (men er mere vild med DIxney/Pixars Biler- og Toy Story- serier )

Anmeld

12. februar 2012

M (:

Norman skriver:

Hehe ja kan godt se at der ikke er mange der deler min mening om disneyklassikere   ..

Nej, men det er da altid dejligt ikke at være som alle andre (:

Anmeld

12. februar 2012

M (:

Frejsmor skriver:

Altså jeg har nu også været glad for prinsessefilmene, og har set dem mange gange, men de har jo også deres dyrevenner..

Det er selvfølgelig rigtigt (:

Anmeld

12. februar 2012

M (:

Mom In The Making skriver:

Helt sikkert Vi har alle 3 og jeg synes det er de eneste tegnefilm.. ja, film generelt egentlig hvor de er sluppet afsted med at lave 3  film som alle er top kvali. Normalt er 2ere (og 3erere især) noget værre L***!!

-Sheila

Ja, de har virkelig formået at holde niveauet..

Har samme holdning om Aladdin, Jafar vender tilbage og Aladin og de fyrretyve røvere - de er sgu også gode alle sammen.. (:

Anmeld

12. februar 2012

M (:

LunaLykke skriver:

Jeg har den desværre kun på vhs, og har ingen vhs afspiller. Så det er kun derfor. Ellers havde jeg nok siddet sådan en søndag som i dag og set den

Haha, det forstår jeg godt!

Jeg har både vhs og dvd, så den bliver set jævnligt.. Fik dvd'en af mine søskende, fordi vhs'en var forsvundet under mine forældres skilsmisse..

Men nu, ca. 8 år senere er vhs'en dukket op igen! 

Anmeld

12. februar 2012

MomInTheMaking

Ja, de har virkelig formået at holde niveauet..

Har samme holdning om Aladdin, Jafar vender tilbage og Aladin og de fyrretyve røvere - de er sgu også gode alle sammen.. (:

Jah, de er egentlig også okay.. men mener at det irriterede mig en anelse at der var rod i historikken.. er det ikke noget med at 3'eren rent tidsmæssigt er 2'eren? Eller sådan noget.. kan godt være det er mig der er neurotisk, men sådan noget irritere mig.

-Sheila

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.