Disney favoritter (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

M (:

Michael healer skriver:

ja, enig med dig, er nok også den lillehavfrue der er min, og nej bliver ikke for gammel til disney, eller for den sags skyld at lege, vil altid være et legebarn og heldigvis for det he he :-)

Åh, har bare set den SÅÅÅÅ mange gange - min kæreste hader den efterhånden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

M (:

Michael healer skriver:

ja, enig med dig, er nok også den lillehavfrue der er min, og nej bliver ikke for gammel til disney, eller for den sags skyld at lege, vil altid være et legebarn og heldigvis for det he he :-)

Åh, har bare set den SÅÅÅÅ mange gange - min kæreste hader den efterhånden

Anmeld

12. februar 2012

M (:

Kofoed. skriver:

Løvernes konge er helt klar ynglingen her.

Løvernes konge er også fantastik god - og vildt flot tegnet og med SÅ smuk musik! Helt klart et hit herhjemme!

Anmeld

12. februar 2012

M (:

Frejsmor skriver:

Bambi og Dumbo har altid været mine ynglings!! Men jeg er kææææmpe disney-fan, så jeg elsker nu dem alle sammen, er dog mest til de tegnede klassikere!!

Netop de to har aldrig rigtig fanget mig.. Men var/er nok også en "prinsesse-pige", og jeg synes de er lidt kedelige.. 

Hvad er det ved dem, du elsker? Del gerne de guldkorn jeg aldrig har fundet.. (:

Anmeld

12. februar 2012

M (:

Saram skriver:

Uh den er svær !

Tror dog det er løvernes konge der ligger nr 1. Og så må det nok være Banbi der ligger nr 2. Men der er jo SÅ mange jeg elsker. Lady og vagabonden, pocohontas, skønheden og udyret og alle de gode der.

Ja, de kunne nu noget de der disney-tegnere.. Der er bare SÅ mange gode, at det er helt svært at vælge..

Anmeld

12. februar 2012

M (:

Laura. skriver:

Man bliver da aldrig for gammel til at se Disney film..

Jeg så faktisk Askepot her den anden dag. Dén og Lady & Vagabonden er mine ynglings..

Jeg synes også Askepot er en sød film - elsker klippet, der kommer til jul!

Synes det er trist, at juleklippet med Lady og Vagabonden har fået nye (og forkerte) stemmer!

Anmeld

12. februar 2012

M (:

LunaLykke skriver:

Min er "Den lille Havfrue"! Jeg så den om og om igen da jeg var barn, og når folk spurgte mig hvad jeg skulle være når jeg blev stor, svarede jeg havfrue  

Udover det, så så jeg også meget Løvernes Konge og Junglebogen. 

Jeg er mest til de der gamle klassikere, synes ikke altid at det Disney laver i dag er specielt godt. Men okay, jeg er jo heller ikke målgruppen

Haha, kun da du var barn? Jeg ser den stadig jævnligt.. 

Anmeld

12. februar 2012

M (:

Tullemor skriver:

Alladin er helt klart nr et her hos mig.

tøserne stemmer på askepot og pocahontas.

Aladdin er også vildt god.. Hvis man ville se film med min far og han ikke gad, skulle man bare sige "hvad nu hvis det er Aladdin?", og så gad han altid godt.. 

Anmeld

12. februar 2012

M (:

FamilenStorm skriver:

Eeeelsker SKØNHEDEN OG UDYRET.. Og har alle daget gjort det Men vil sige at Løverne konge er også blandt stor favoritterne

Den er fantastisk - og min mors ynglings disney.. Den kunne man altid lokke hende til at se sammen med os

Anmeld

12. februar 2012

M (:

Mom In The Making skriver:

"Mads & Mikkel" og "Robin Hood".

Men alle de andre: Pocahontas, Den lille havfrue, 101 dalmatiner, Peter Pan, Alladin, Askepot. ja, ALLE de gamle klassikere der er tegnet i hånden er mine yndlings..

og hvis det er animations tegnefilm er ALLE toystory filmene altså fantastiske.

-Sheila

Åh ja, Toystory kunne nu også noget.. Min lillebror ELSKEDE den, og så den gerne 2 gange om dagen i en laaaaaaaaang periode.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.