Disney favoritter (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

twinny

aristocats og robin hood...  Og løvernes konge... Hehe... Det var mere end 1..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

M (:

twinny skriver:

aristocats og robin hood...  Og løvernes konge... Hehe... Det var mere end 1..

Haha, det er vist de færreste der har kunnet begrænse sig til én!

Anmeld

13. februar 2012

MaleneJensen

M (: skriver:

Åh, jeg synes nok de er lidt kedelige.. Der sker jo ikke så meget, og så er det nok fordi der ikke er så meget action og humor i (efter min smag) som f.eks. Toystory eller Løvernes Konge..

Dog elsker jeg Askepot, som jo ellers er i samme genre - men det skyldes nok primært sangene og musene..

hehe ja altså det kan vi godt blive enige om af de mere rolige film end nogle andre hehe..

Toystory er nu også rigtig godt

Anmeld

13. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Hej alle I derude (:

Kom til at tænke på, hvilken Disney film, der er Jeres ynglings? Jeg elserk personligt "Den lille havfrue" og har nok set den mindst en million gange (sevlom jeg egentlig er "for gammel".. Men igen, Disney bliver man aldrig for gammel til)..

Hvad med Jer? Hvilken er Jeres ynglings? Eller måske jeres børns? 

Samme her.. Den lille havfrue er FARVORITTEN...

Men er faktisk ret stor fan af disney. Jeg elsker fortællingerne. Både løvernes konge, alladin, bjørnebrødre og jeg kunne blive ved. POCAHONTAS forkatten.. Jeg elsker også de film.
og jeg har ALLE på vhs. Bare ærgerligt jeg ikke længere har vhsmaskine.. hahahaha

Anmeld

13. februar 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Samme her.. Den lille havfrue er FARVORITTEN...

Men er faktisk ret stor fan af disney. Jeg elsker fortællingerne. Både løvernes konge, alladin, bjørnebrødre og jeg kunne blive ved. POCAHONTAS forkatten.. Jeg elsker også de film.
og jeg har ALLE på vhs. Bare ærgerligt jeg ikke længere har vhsmaskine.. hahahaha

Haha, så må vi mødes en dag og stene film - Andreas gider ikke, han er vist kørt træt.. Specielt i "Den Lille Havfrue"..

Anmeld

13. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Haha, så må vi mødes en dag og stene film - Andreas gider ikke, han er vist kørt træt.. Specielt i "Den Lille Havfrue"..

Orh. Jeg elsker dem. Kenneth gav mig den lille havfrue på dvd.. Jeg elsker disney.

Anmeld

13. februar 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Orh. Jeg elsker dem. Kenneth gav mig den lille havfrue på dvd.. Jeg elsker disney.

Jeg fik den af mine søskende, da min vhs var forsvundet under flytning.. Nu er vhs'en så heldigvis dukket op igen mange år senere, så har både dvd og original vhs - og den skratter næsten ikke..

Anmeld

13. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Jeg fik den af mine søskende, da min vhs var forsvundet under flytning.. Nu er vhs'en så heldigvis dukket op igen mange år senere, så har både dvd og original vhs - og den skratter næsten ikke..

Sådan .. hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.