Disney favoritter (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

Lullaby

Aladdin og askepot. Disse 2 fik jeg af min farmor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

M (:

Norman skriver:

Ja lige præcis, de minder nemlig meget om de gamle klassikere  

Jeg er mest til de lidt nostalgiske film, dem der minder mest om tegnede film altså ligesom at Prinsessen og Frøen er tegnet og ikke lavet på computer.

Dog HADER jeg når de ligger nye stemmer på tegenfilmene, de har så meget ødelagt Peter Pan for mig, kan slet ikke se den film, ALT lyder forkert 

Jeg hader også de nye stemmer, hvad skal det gøre godt for!?!? - og så hader jeg, når de udgiver filmene på ny og har tilføjet ekstra scener.. Det har de f.eks. gjort i Skønheden og Udyret og i Løvernes Konge.. Det er bare ikke i orden!

Anmeld

12. februar 2012

M (:

FamilenStorm skriver:

ELsker den.. Da jeg lå med brækket ryg som 18. årig blem momse også sendt ud efter den - Ergo bliver aldrig for gammel til at se den..

Det er jo også historier man kan relatere til uanset, hvor gammel man bliver!

Anmeld

12. februar 2012

M (:

blomst84 skriver:

Helt klart løvernes konge som nummer 1 og derefter skønheden og udyret men aladdin og tarzan ligger bestemt også i toppen

Uh ja, Tarzan er også vildt god!

Anmeld

12. februar 2012

Miin'Baby'Mus

M (: skriver:

Jeg hader også de nye stemmer, hvad skal det gøre godt for!?!? - og så hader jeg, når de udgiver filmene på ny og har tilføjet ekstra scener.. Det har de f.eks. gjort i Skønheden og Udyret og i Løvernes Konge.. Det er bare ikke i orden!

Nej de ødelægger vores elskede barndomsminder  Føj!

Anmeld

12. februar 2012

M (:

Lullaby skriver:

Din farmor er måske ikke længere i blandt os?  Men det er da skønt at have to film, som minder dig om hende.. 

Vi fik altid disney-nattøj af min farmor i julegave.. De måtte åbnes før maden - jubii.. Men hun er desværre ikke længere i blandt os.. Hun døde da jeg var omkring 8-10 år.. 

Anmeld

12. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Lullaby skriver:

Askepot er også rigtig god  men så er det jo bare et dejligt minde fra din farmor, tænk på det ..

Anmeld

12. februar 2012

Lullaby

M (: skriver:

Din farmor er måske ikke længere i blandt os?  Men det er da skønt at have to film, som minder dig om hende.. 

Vi fik altid disney-nattøj af min farmor i julegave.. De måtte åbnes før maden - jubii.. Men hun er desværre ikke længere i blandt os.. Hun døde da jeg var omkring 8-10 år.. 

Nej hun døde da jeg var 11

Anmeld

12. februar 2012

M (:

Norman skriver:

Nej de ødelægger vores elskede barndomsminder  Føj!

Haha, og filmene var jo ganske glimrende FØR de satte de scener ind - og de blev jo nok sorteret fra i første omgang af en grund.. 

Anmeld

12. februar 2012

Lullaby

Norman skriver:

Askepot er også rigtig god  men så er det jo bare et dejligt minde fra din farmor, tænk på det ..

Absolut Har kun gode minder om min farmor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.