Disney favoritter (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2012

Laura.

M (: skriver:

Hej alle I derude (:

Kom til at tænke på, hvilken Disney film, der er Jeres ynglings? Jeg elserk personligt "Den lille havfrue" og har nok set den mindst en million gange (sevlom jeg egentlig er "for gammel".. Men igen, Disney bliver man aldrig for gammel til)..

Hvad med Jer? Hvilken er Jeres ynglings? Eller måske jeres børns? 

Man bliver da aldrig for gammel til at se Disney film..

Jeg så faktisk Askepot her den anden dag. Dén og Lady & Vagabonden er mine ynglings..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2012

lycly

Min er "Den lille Havfrue"! Jeg så den om og om igen da jeg var barn, og når folk spurgte mig hvad jeg skulle være når jeg blev stor, svarede jeg havfrue  

Udover det, så så jeg også meget Løvernes Konge og Junglebogen. 

Jeg er mest til de der gamle klassikere, synes ikke altid at det Disney laver i dag er specielt godt. Men okay, jeg er jo heller ikke målgruppen

Anmeld

12. februar 2012

Tullemor

Alladin er helt klart nr et her hos mig.

tøserne stemmer på askepot og pocahontas.

Anmeld

12. februar 2012

FamilenStorm

Hej alle I derude (:

Kom til at tænke på, hvilken Disney film, der er Jeres ynglings? Jeg elserk personligt "Den lille havfrue" og har nok set den mindst en million gange (sevlom jeg egentlig er "for gammel".. Men igen, Disney bliver man aldrig for gammel til)..

Eeeelsker SKØNHEDEN OG UDYRET.. Og har alle daget gjort det Men vil sige at Løverne konge er også blandt stor favoritterne

Anmeld

12. februar 2012

MomInTheMaking

Laura. skriver:

Man bliver da aldrig for gammel til at se Disney film..

Jeg så faktisk Askepot her den anden dag. Dén og Lady & Vagabonden er mine ynglings..

"Mads & Mikkel" og "Robin Hood".

Men alle de andre: Pocahontas, Den lille havfrue, 101 dalmatiner, Peter Pan, Alladin, Askepot. ja, ALLE de gamle klassikere der er tegnet i hånden er mine yndlings..

og hvis det er animations tegnefilm er ALLE toystory filmene altså fantastiske.

-Sheila

Anmeld

12. februar 2012

sannekdp

nej man bliver ALDRIG for gammel til Disney.

Mine er Den lille havfrue og Løvernes konge

Anmeld

12. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Hej alle I derude (:

Jeg er Disney fanatiker og har dem alle sammen  Men må sige at hvis jeg skal sove alene, er syg eller andet så er det oftest Junglebogen der ryger i dvd'en  Elsker Balou og alle de sange der er deri 

Anmeld

12. februar 2012

HeidiØ

EEEELSKER Disneyfilm!

1. Aladdin
  2. Løvernes Konge
  3. Robin Hood

Anmeld

12. februar 2012

M (:

Det ser ud til, at der er bred enighed om, at de er de gamle tegnede klassikkere, der er bland favoritterne! Men igen, det er jo dem vi er vokset op med, og derfor synes vi nok de er de "rigtige".. Jeg synes ikke rigtig om de film, der er blevet udgivet de seneste år.. Jeg synes ikke de fænger på samme måde som de gamle gjorde - og fortsat gør..

Anmeld

12. februar 2012

M (:

Drømme skriver:

Her er det 101 dalmatinere der løber med første pladsen

Havde den på vhs da jeg var lille og selvom det er over 6 år siden jeg sidst har set den, så jeg den så mange gange i min barndom, at jeg stadig kan citere en god del af den

Synes den er så skøn, og glæder mig virkelig til at kunne dele den med det barn, jeg bærer / mine kommende børn

Disney er bare fantastisk

Især de gamle klassikere efter min mening

Haha, jeg har også gemt min gamle vhs med "den lille havfrue" - det er faktisk den eneste grund til, at jeg stadig har en båndoptager..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.