Uventet øko-mirakel på vej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

otlitrom

Krussedulle skriver:

Det kan man da kalde en overraskelse! ... Stort tillykke med det! Det er da bare fantastisk

Big time overraskelse Men det er da bedre end et skattesmæk eller en ekstra varmeregning

Tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

otlitrom

louiseandersen85 skriver:

Ej hvor fantastisk. Kæmpe tillykke. 

Tusind tak!

Anmeld

29. januar 2012

tioyv

kitty skriver:

Ja, det er virkelig et mirakel. Måske et julemirakel Det er rart, hvis vi kan slippe for den samme kamp igen, men jeg har endnu ikke forstået at den er god nok.. Det varer nok lidt endnu!

hehe ja en julemirakel nej der går nok noget tid før det går op for en hvads der egentlig er sket.. 

syns simpelthen det er så fantastisk for jer...

jeg tror på mirakler, havde selv kæmpet i 2år( var ved og "gøre" klar til og komme i behanling, men kom det ikk) forholdet gik så i stykker og i sommer fandt jeg en ny kæreste og 14dage efter var jeg gravid og har nu termin 18 marts- 49 dage..

Anmeld

29. januar 2012

Krussedulle

kitty skriver:

Big time overraskelse Men det er da bedre end et skattesmæk eller en ekstra varmeregning

Tak!

det er jeg enig i! Håber alt komme til at gå helt som det skal!

Anmeld

29. januar 2012

otlitrom

tioyv skriver:

hehe ja en julemirakel nej der går nok noget tid før det går op for en hvads der egentlig er sket.. 

syns simpelthen det er så fantastisk for jer...

jeg tror på mirakler, havde selv kæmpet i 2år( var ved og "gøre" klar til og komme i behanling, men kom det ikk) forholdet gik så i stykker og i sommer fandt jeg en ny kæreste og 14dage efter var jeg gravid og har nu termin 18 marts- 49 dage..

Nej, Hvor VILDT! FEDT!!!

Det bliver spændende for Jer! Der er ikke noget så fantastisk som at blive forældre, det er en stor stor lykke

Anmeld

29. januar 2012

otlitrom

Krussedulle skriver:

det er jeg enig i! Håber alt komme til at gå helt som det skal!

Det håber vi inderligt også!

Anmeld

29. januar 2012

Moms

hehe tror du ikke lige du skal tage et par tests mere?

fantastisk - sikke en dejlig overraskelse.

historien gentager sig...synes man hører det så tit, når der først er "hul på bylden" så går det af sig selv.

der bliver ikke lang tid mellem dem. Hvordan har I det med det?

Moms

Anmeld

29. januar 2012

2babygirls

kitty skriver:

Ja, billedet taler for sig selv! Der er et meget uventet øko-mirakel på vej til os!

Boas på snart 7 mdr. skal være storebror, uden vi overhovedet havde forsøgt. Boas er reagensglasbarn og resultatet af næsten 3 års kamp, og dommen fra lægerne var, at vi nok aldrig ville få børn naturligt, så ingen grund til p-piller.. Øh.. Lang næse til lægerne

Det er helt fantastisk og vi er meget glade! Lige nu fylder overraskelsen (og kvalmen ) nok mest, og vi skal lige synke den kæmpe omvæltning! Det er en gave vi aldrig troede vi skulle få, så vi er meget takenemmelige, og håber alt er som det skal være.

Kitty, rundt på gulvet, og ca 6+2

(det er hemmeligt på min FB-profil )

Fedt anna! Dèt er sku stort og dejligt for jer alle tre.

Anmeld

29. januar 2012

tioyv

kitty skriver:

Nej, Hvor VILDT! FEDT!!!

Det bliver spændende for Jer! Der er ikke noget så fantastisk som at blive forældre, det er en stor stor lykke

Ja det er lidt vildt.. vi glæder os også rigtig meget, selvom kæresten er ved og få en smule stress over at det er jo altså lige om lidt.. hihi

Anmeld

29. januar 2012

Nessie

Hvor er det fantastisk  KÆMPE stort tillykke med den dejlige overraskelse

Jeg var lige inde på din profil for at ville takke for din søde hilsen, men nu gør jeg det her i stedet for  Så at du lige havde lavet dette indlæg, og det er jo helt fantastisk

Første gang (efter Daniel), vi ville prøve en ÆL-test blev jeg gravid, men bliver altså lidt chokeret, når man står dér med et lille barn på 7 mdr, og en positiv G-test  Den blev jo desværre ikke til nogen baby, men nu ruger jeg på et flot æg, og vi tør jo ikke håbe på for meget, men jeg har en masse symptomer. Både ligament smerter (i stor stil ), tung fornemmelse i maven, kvalme, lidt større bryster og i dag har jeg så lagt ud med en smule halsbrand også  Hvis ikke jeg er gravid denne gang, så har hormonerne godt nok overtaget min krop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.