Tabertråden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2012

piadas

DK, Sofia og Diana - fik I vejet jer igår? Jeg mangler at få skrevet jer på listen!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

DK

Hej.

Jeg troede det var d 4.2

Vejede 68,9 i går så har tabt 0,8 kg. Hmm ikke helt nok, men det går den rigtige vej, plus jeg har virkelig syndet sidste weekend. 

Jeg spiser ikke mellemmåltider. Jeg kan godt vente synes jeg. Vi får tilgengæld ret tidlig aftensmad, kl 17, der er jeg også SÅ sulten! Men det passer ok med at ungerne og Mikkel også er sultne der. Af og til spiser jeg et stk wasa knækbrød uden noget, til 30 kalorier hvis jeg bliver lækkersulten der kl 20.30-ish. 

Anmeld Citér

5. februar 2012

DK

Btw: er kommet til (nogen vil sige dumdristigt?) meget optimistisk at købe tre RET slim fit kjoler til brylluppet 3.3. De var på udsalg på asos så fik dem alle til ialt 600 kr! Der er en stram, strammere, strammest. Så må vi se hvad passer Skal jo afsted igen til sep hvor jeg gerne vil have en 10 år gammel, men utrolig smuk sag på. Men så skal jeg nok ned omkring  de 62 kg... Det er det endelige mål: at jeg kan passe den d. 8.9. Ikke vigtigt med kilo, for jeg kan ikke helt (overhovedet ikke) huske hvad jeg vejer når jeg er str 38

Anmeld Citér

5. februar 2012

CA

EJ! Jeg havde slet ikke set den her tråd! Jeg vil være med! 

Jeg va til åbent hus i fitness centeret i går(ikke frivilligt, men Martin umyndiggjorde mig og fik min veninde til at hente mig(hun går der allerede)). Zumba blev prøvet af. Det var skide svært for en rytme- idiot som mig, men det var skønt at røre sig på andre måder end løb og gang! 

Da jeg kom hjem var jeg delvis sur på ham og delvis glad for at have været afsted. Som tiden gik var han tilgivet og jeg havde lyst til at komme afsted igen. Vi snakkede lidt frem og tilabge, og kom frem til, at vi ikke har råd

I Dag sagde han så, at han vil skære sit røg ned til 1/3 og dermed ville jeg få råd til fitnessabb. Samtidig vil han begynde at løbe og dermed få lyst til at slukke smøgen helt Wuuuhuuu! 

MEN i det øjeblik jeg ikke bruger mit abb. mere begynder han at ryge igen 

Jeg skal først og fremmest tabe mig 4 kg. derefter vil jeg gerne tabe mig 5 mere. De 4 skal være$ inden 4/4.

Anmeld Citér

5. februar 2012

piadas

Carina87 skriver:

EJ! Jeg havde slet ikke set den her tråd! Jeg vil være med! 

Jeg va til åbent hus i fitness centeret i går(ikke frivilligt, men Martin umyndiggjorde mig og fik min veninde til at hente mig(hun går der allerede)). Zumba blev prøvet af. Det var skide svært for en rytme- idiot som mig, men det var skønt at røre sig på andre måder end løb og gang! 

Da jeg kom hjem var jeg delvis sur på ham og delvis glad for at have været afsted. Som tiden gik var han tilgivet og jeg havde lyst til at komme afsted igen. Vi snakkede lidt frem og tilabge, og kom frem til, at vi ikke har råd

I Dag sagde han så, at han vil skære sit røg ned til 1/3 og dermed ville jeg få råd til fitnessabb. Samtidig vil han begynde at løbe og dermed få lyst til at slukke smøgen helt Wuuuhuuu! 

MEN i det øjeblik jeg ikke bruger mit abb. mere begynder han at ryge igen 

Jeg skal først og fremmest tabe mig 4 kg. derefter vil jeg gerne tabe mig 5 mere. De 4 skal være$ inden 4/4.

Kanon - jo flere jo bedre!

Dit første mål er dit vægttab fra nu og til d. 10-3. Hver fredag skal du skrive dit vægttab ift. startvægten, så fører jeg det på listen. Er det så stadig 4 kg., eller skal det nedjusteres lidt så?

Du ved vel ikke tilfældigvis, hvad du vejede de sidste to fredage? Så kan du jo komme med fra starten, hvis du forstår, hvad jeg mener?!

Jeg har vist skrevet forkert dato - jeg har skrevet fredag d. 4-2 osv., men der skulle have stået fredag d. 3-2 osv.

Kanon med zumba og operation "stop rygning" - det er jo to fluer med ét smæk! Jeg synes, det er en god deal, I har lavet jer!

Anmeld Citér

5. februar 2012

CA

piadas skriver:

Kanon - jo flere jo bedre!

Dit første mål er dit vægttab fra nu og til d. 10-3. Hver fredag skal du skrive dit vægttab ift. startvægten, så fører jeg det på listen. Er det så stadig 4 kg., eller skal det nedjusteres lidt så?

Du ved vel ikke tilfældigvis, hvad du vejede de sidste to fredage? Så kan du jo komme med fra starten, hvis du forstår, hvad jeg mener?!

Jeg har vist skrevet forkert dato - jeg har skrevet fredag d. 4-2 osv., men der skulle have stået fredag d. 3-2 osv.

Kanon med zumba og operation "stop rygning" - det er jo to fluer med ét smæk! Jeg synes, det er en god deal, I har lavet jer!

Jeg har ikke tabt mig de sidste to uger, så det er så nemt

Jamen så er mit mål til 10/3  2 kg!

Ja, det er en vildt fed deal! Glæder mig til, at han blir eks-rygeren med top-stram ideal-vægtig frue

Anmeld Citér

5. februar 2012

piadas

Carina87 skriver:

Ja, det er en vildt fed deal! Glæder mig til, at han blir eks-rygeren med top-stram ideal-vægtig frue

Trylle trylle trylle - så er du på listen!

Anmeld Citér

5. februar 2012

piadas

Carina87 skriver:

Anmeld Citér

5. februar 2012

CA

piadas skriver:

Tak

Anmeld Citér

6. februar 2012

132319

Er der plads til mig?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.