| Navn | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Delmål | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | Delmål |
| piadas | -0,9 | -0,9 | -0,3 | | | | -4,0 | | | | | | | |
| AnneBJ | +0,1 | -0,3 | -0,6 | -0,6 | -1,5 | -2,2 | -4,3 | | | | | | | |
| DK | -0,8 | -1,4 | -1,9 | -2,3 | -2,1 | | -4,7 | | | | | | | |
| Sofia | | | | | | | -1,5 | | | | | | | |
| Kathrine | -1,2 | -2,0 | -2,3 | -3,0 | -4,0 | -4,0 | -5,0 | | | | | | | |
| Mettemus | -0,0 | -0,2 | -1,4 | -1,1 | -1,4 | | -5,0 | | | | | | | |
| Diana | | | | | | | -4,0 | | | | | | | |
| Maria-S | -2,1 | -2,5 | -3,1 | -2,3 | -3,0 | | -4,0 | | | | | | | |
| Carina87 | 0,0 | | | | | | -2,0 | | | | | | | |
| 132319 | 0,0 | | | | | | -2,0 | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | |
| Navn | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | Delmål | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | Delmål |
| piadas | | | | | | | | | | | | | | |
| AnneBJ | | | | | | | | | | | | | | |
| DK | | | | | | | | | | | | | | |
| Sofia | | | | | | | | | | | | | | |
| Kathrine | | | | | | | | | | | | | | |
| Mettemus | | | | | | | | | | | | | | |
| Diana | | | | | | | | | | | | | | |
| Maria-S | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | |
Nå!! Fra imorgen hedder missionen herhjemme tab en masse kilo hurtigst muligt
, så nu går jeg i gang!
Jeg har tænkt mig at halvere alle mine måltider. Den metode har jeg aldrig prøvet før, men mon ikke den virker??
Og så SKAL der altså skæres ned på slik/chokolade/is!!!
Lige nu er jeg topmotiveret, men lad os se, om jeg stadig er det imorgen over middag - det plejer være der, trangen til søde sager melder sig hos mig! Men så må jeg sørge for at spise en masse frugt i stedet...det er jo også næsten lige så godt som chokolade!

Derudover vil jeg se, om jeg ikke kan få presset nogle gåture ind - i hvert fald de uger, Serdar er hjemme. Jeg har en rute gennem Farsø på 5 km., som også går forbi vores nye hus, og det vil jeg jo gerne følge med i - så kan jeg jo passende gå derud i stedet for at køre!

Så nu prøver jeg at lave en liste, hvor I kan joine mig, hvis I har lyst! Jeg vil ikke have min vægt på nettet!
I stedet forestiller jeg mig, at de, der er med vejer sig hver fredag morgen og skriver et nyt indlæg i denne tråd, med hvor meget man har tabt sig (eller taget på
) i forhold til startvægten, så fører jeg det på listen.
Fredag er valgt, fordi jeg har fri, og hvis ikke jeg når det der, har jeg weekenden til at gøre det.
Håber det er ok med jer!
Håber I allesammen vil være med, så vi kan motivere hinanden og overdænge hinanden med en masse ros!

Jeg har lavet nedenstående skema, hvor jeg har skrevet tallene fra 1-24 + delmål. Det skal forståes på den måde, at vi alle vejer os på fredag d. 27. januar - det bliver ikke skrevet i skemaet, for det er jo udgangspunktet for os alle. Dvs. vægt d. 27/1 = 0. Derefter er 1 lig med vægttab d. 4/2, 2 = vægttab d. 11/2 osv.
Fredag d. 4/2 er så første gang, I skal indberette til mig, hvor meget I har tabt jer
eller taget på
!
Jeg håber, det er nogenlunde forståeligt, men for at vi ikke skal gå helt kolde og tænke 24 uger frem, som måske er svært at forholde sig til, tænkte jeg, at vi kunne have et delmål hver 6. uge, hvorefter vi laver et nyt for de næste 6 uger osv...
Lyder alt dette helt hen i vejret, så sig lige til, og kom endelig med forslag, for jeg var lidt i tvivl, om hvordan det var nemmest at gøre det! Jeg kan jo nå at ændre i skemat endnu!
Husk forresten at skrive jeres delmål sammen med vægttabet hver 6. uge, så jeg også kan få føjet det til listen!