Tabertråden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2012

Mettemus

Jeg har tabt 200 gram. Jeg har lidt nedtur over det. Jeg holder mig nogenlunde til de 1200 kalorier, overskrider med max 200 og alligevel sker der ingenting. Ih!!! Det har måske heller ikke været den helt optimale uge at tabe sig i. Jens og Laurits har haft ferie, så vi har hygget en masse og jeh har ikke skullet gå de lange ture for at aflevere ham i dp. Næste uge SKAL være bedre

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

Jeg har tabt 200 gram. Jeg har lidt nedtur over det. Jeg holder mig nogenlunde til de 1200 kalorier, overskrider med max 200 og alligevel sker der ingenting. Ih!!! Det har måske heller ikke været den helt optimale uge at tabe sig i. Jens og Laurits har haft ferie, så vi har hygget en masse og jeh har ikke skullet gå de lange ture for at aflevere ham i dp. Næste uge SKAL være bedre

Men det er stadig tab!! Kan godt forstå du er øv over det, og har ingen gode forslag, når nu du ellers holder dig på de 1200..

Anmeld Citér

10. februar 2012

AnneBJ

Rettelse:

Minus 400 gram for mig i denne uge

Har simpelthen ledt og ledt for jeg kunne ikke huske hvad jeg vejede i fredags, kun at jeg havde taget på.. Så kiggede jeg på min madlog, men der har jeg åbenbart ikke tastet det... ?!

Anmeld Citér

10. februar 2012

Maria-s

Mettemus skriver:

Altså det KAN jo være at du spiser så få kalorier at din forbrænding er gået ned??.... Jeg har flere steder læst at man skal spise minimum 1600 kalorier om dagen for at holde forbrændingen oppe (så må man jo dyrke noget motion som fx dine gåture for at forbrænde de 400 "ekstra" kalorier...?)

Jeg er selv meget overrasket over at jeg taber mig som jeg gør, for har altid syntes jeg havde en rigtig, RIGTIG dårlig forbrænding og tænkte at det da så ville gå heeelt galt, hvis jeg spiste færre kalorier end de 1600 og at min krop så ville gå i "strejke" og bare gemme på alt mit fedt. Men det gør den så heldigvis ikke dog SUGER den kalorier til sig hvis jeg så synder og går "amok" (som i en bytur) og jeg kan "nemt" tage 2 kilo på, på en weekend  Og det er endda uden jeg SELV synes jeg er gået totalt amok-amok?

Anyway; jeg håber det kommer til at ses på vægten NÆSTE fredag at du hænger i og overholder reglerne Det kan jo være du bare er én der tager store ryk hven anden ugen istedet for moderate hver uge 

Hep-Hep-Hep!!!!

Anmeld Citér

10. februar 2012

Sofia

DK skriver:

Ihh Sofia jeg forstår godt at du ikke lige har tid og plads til kalorietælling pt! Men 500 gram er nu altså stadig flot!!plus at du jo allerede har tabt dig meget i efteråret, så det "nemme" fedt er nok røget! Er du ikke nede under gravid startvægt igen? 

Knus og ses senere! 

Ser først nu at du har skrevet.. Jo er nede på før-graviditetsvægten. Så det er altid noget.. men skulle jo gerne længere ned, det må komme når der kommer lidt ro på med det hele Håber du nyder dine påskeæg i dag

Anmeld Citér

10. februar 2012

DK

Jeg har tabt 600 gram.

Jeg er udemærket tilfreds! Det er jo kun få kilo jeg mangler, så jeg er godt klar over at det vil gå langsomt. Men på den anden side synes jeg at sålænge jeg forsat taber mig over ,5 kg om ugen, så er det da skisme ok!

Igår syndede jeg for vildt med... PIZZA. Fik en hel en sammen med en anden synder herindefra til frokost (DU VED HVEM DU ER!). Tilgengæld gik jeg tur da jeg kom hjem, og spiste ikke aftensmad ud over 100 gram agurk kl. 20. Jeg var faktisk ret mæt og ikke engang sådan rigtig sulten i løbet af aftenen. Men sådan en pizza-svend er jo også lige 1500 kalorier.

Nå, men vægten står på 68,3 kg idag (som i går). 3,3 kg til delmålet

Anmeld Citér

10. februar 2012

DK

Mettemus skriver:

Måske det vil være godt een gang om ugen at spise en masse kalorier i forhold til hvad du plejer? Det er det Mikkel sværger til, og han har nu tabt sig 6 kg. på 4 uger!!! Så er han totalt streng ved sig selv i hverdagene (under 1100 kalorier) og så giver han los om lørdagen (sidste lørdag spiste han en pakke toffifee, en pakke skildpadder, en pakke chililnuts, vi var i byen til fødselsdag om aftenen, og han var i byen og fik masser af øl om natten!)

Anmeld Citér

10. februar 2012

DK

AnneBJ skriver:

Fuck hvor er du altså god!!

Hvis jeg ikke tænker mig om, får jeg som regel mellem 2000 og 2500 kcal på en dag. Afhængig af hvor lidt/meget slik jeg indtager. Det synes jeg nu jeg er blevet god til at undvære også når jeg ikke tænker mig om.

Jeg har lige haft nogle øv-uger, men i mandags tog jeg mig sammen igen, og i morges sagde vægten minus 800 - altså siden mandag Yay me!!

Jeg gider heller ikke motion - så hellere langsomt vægttab!!

Mht til chokket over de mange kcal... Nogle gange taster jeg, selvom jeg ved jeg overskrider helt vildt og voldsomt. For når jeg vejer mig næste gang, har jeg sjældent taget mere end 100 gram på. (hvis man gør det HVER uge, GÅR det jo galt men altså) Det hjælper mig til, at tage det afslappet omkring "ibyen-mad", "gæstemad", fødselsdage osv. For jeg kan jo se, at man ikke smadrer alting fuldstændigt, hvis man overskrider i en hel uge, så hvad gør én dag!! 

Fortsat god taber-vind herfra!

Tak!

Jeg må sige at jeg ikke synes det er så svært. Jeg tror det er fordi jeg var på den der kød/æg/yoghurt kur i en uge, så jeg er stadig VILDT lykkelig over alt det jeg trods alt kan og må spise inden for de 1100 kalorier. Det var en SINDSYG afvænning den uge. De første par dage ok, men så fik jeg crazy hovedpine i to dage og  de sidste dage var jeg ved at kaste op når jeg så et stykke kyllingefilet og æggekage lavet på hvider

Men, tilgengæld var jeg ovre sukkerafhængighed og bare super glad for at måtte få et stykke brød, og nogle grøntsager og lidt sauce!

Hvis jeg ikke havde været på den dukan i en uge først, så tror jeg det havde været meget svært for mig at skære ned. Jeg elsker mad! Og Mikkel jeg fik stort set kage/snolder hver aften. Det havde været umuligt for mig tror jeg, eller i alt fald en stor pine!

Anmeld Citér

10. februar 2012

DK

Sofia skriver:

Ser først nu at du har skrevet.. Jo er nede på før-graviditetsvægten. Så det er altid noget.. men skulle jo gerne længere ned, det må komme når der kommer lidt ro på med det hele Håber du nyder dine påskeæg i dag

Har ikke spist dem endnu! Gemmer dem til i aften tror jeg Hvis jeg spiser Jensens færdiglavet mørbradgryde med kartoffelmos til aften, så er der masser kaloerier tilbage til påskeæg

Anmeld Citér

10. februar 2012

Sofia

DK skriver:

Har ikke spist dem endnu! Gemmer dem til i aften tror jeg Hvis jeg spiser Jensens færdiglavet mørbradgryde med kartoffelmos til aften, så er der masser kaloerier tilbage til påskeæg

Vi skal på Dollys... pyyyh der er vist mange kalorier i deres mad

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.