AnneBJ skriver:
Fuck hvor er du altså god!!
Hvis jeg ikke tænker mig om, får jeg som regel mellem 2000 og 2500 kcal på en dag. Afhængig af hvor lidt/meget slik jeg indtager. Det synes jeg nu jeg er blevet god til at undvære også når jeg ikke tænker mig om.
Jeg har lige haft nogle øv-uger, men i mandags tog jeg mig sammen igen, og i morges sagde vægten minus 800 - altså siden mandag
Yay me!!
Jeg gider heller ikke motion - så hellere langsomt vægttab!! 
Mht til chokket over de mange kcal... Nogle gange taster jeg, selvom jeg ved jeg overskrider helt vildt og voldsomt. For når jeg vejer mig næste gang, har jeg sjældent taget mere end 100 gram på. (hvis man gør det HVER uge, GÅR det jo galt men altså) Det hjælper mig til, at tage det afslappet omkring "ibyen-mad", "gæstemad", fødselsdage osv. For jeg kan jo se, at man ikke smadrer alting fuldstændigt, hvis man overskrider i en hel uge, så hvad gør én dag!! 
Fortsat god taber-vind herfra!
Tak!
Jeg må sige at jeg ikke synes det er så svært. Jeg tror det er fordi jeg var på den der kød/æg/yoghurt kur i en uge, så jeg er stadig VILDT lykkelig over alt det jeg trods alt kan og må spise inden for de 1100 kalorier. Det var en SINDSYG afvænning den uge. De første par dage ok, men så fik jeg crazy hovedpine i to dage og de sidste dage var jeg ved at kaste op når jeg så et stykke kyllingefilet og æggekage lavet på hvider
Men, tilgengæld var jeg ovre sukkerafhængighed og bare super glad for at måtte få et stykke brød, og nogle grøntsager og lidt sauce!
Hvis jeg ikke havde været på den dukan i en uge først, så tror jeg det havde været meget svært for mig at skære ned. Jeg elsker mad! Og Mikkel jeg fik stort set kage/snolder hver aften. Det havde været umuligt for mig tror jeg, eller i alt fald en stor pine!