Tabertråden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

piadas

132319 skriver:

Er der plads til mig?

Ja, selvfølgelig! Er du med på reglerne? ;-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

132319

piadas skriver:

Ja, selvfølgelig! Er du med på reglerne? ;-)

Jeg læser dem lige igennem

Anmeld Citér

6. februar 2012

132319

I got it  

Jeg vil meget gerne tage det stille og roligt da jeg skal kæmpe mig ud af en massiv sukkerafhængighed så mit delmål om 5½ uge, må være 2 kg

Jeg skal lige have købt mig en vægt men det har jeg jo et par dage til

Anmeld Citér

8. februar 2012

DK

Hej taber-medsøstre!

Hvordan går det ude i de små hjem? Herhjemme går det SÅ godt pt. Jeg er meget meget stolt af mig selv! Sidste uge fik jeg kun 540 kalorier i alt for meget på en hel uge. Det vil sige at jeg stadig har fået under 1200 kalorier om dagen i gennemsnit, og det synes jeg selv er ret godt gået. I denne uge har jeg fået under de 1100 kalorier både i går og i dag. Jeg må sige at jeg faktisk synes det bliver lettere og lettere hver dag, altså det der med at tælle kalorier og holde sig under "målet". Det sværeste for mig er klart når vi er i byen at spise, hvor fristelserne er store og hvor jeg har ekstra svært ved at sige nej tak (blanding af at være fristet og føle sig som verdens mest ubehøvlede gæst, når man sidder og stikker til maden og siger nej tak pga. kur). Jeg har pt fin plads i mine kalorier til en kop varm kakao om aftenen (matilde kakao er ret kaloriefattig, 2 dl kun 120 kalorier).

Jeg taber mig pt hver anden dag ca. Jeg når vist ikke 1 kg om ugen som først påregnet, men det er også okay. Jeg kan se på både mit tøj og min krop at der alligevel er sket en stor forskel. Hvis der skal ryge et helt kilo så skal jeg til at dyrke noget motion og det giiiider jeg bare ikke Plus jeg er bange for at jeg bliver super sulten af alt det ekstra fisen omkring, så jeg bare spiser de kalorier op bagefter som jeg har forbrændt.

På mandag har jeg og Mikkel 6 års dag og skal ud at spise. Så det bliver vist den dag at vi spiser max kalorier hjemme hos os. Senere på ugen skal vi et par dage op til mine forældre. Det bliver straks værre. Det er SÅ svært at sige nej tak til alt min mors hjemmebag og hjemmelavede leverpostejer, flæskesteg mm. til frokost. Hun er som regel ret god til at lave ok sund aftensmad så det bliver ikke et problem. Jeg må gå en tur mens de andre spiser frokost tror jeg. Uhhh jeg ELSKER en god og stor frokost med en iskold øl til. Det er vist bedre bare ikke at være tilstede. Ellers ryger der nok noget mere ned end den ene humpel rugbrød jeg plejer at spise med hamburgryg og en tomat til.

Men: Hvordan går det hos jer? Også strygende, eller er der nogen der har brug for noget hep? Får i motioneret en masse? Eller har i også bare skåret ned i madforbruget som jeg?

Btw: Jeg er CHOKERET over hvor meget mad/kalorier MIkkel og jeg plejer at spise. Jeg fatter simpelthen ikke at vi ikke er blevet langt langt mere tykke end vi faktisk var? Altså vi har nok i snit spist 3000 kalorier hver dag det sidste 1,5 år!! Men vi har jo så også taget på, men alligevel?

Knus og god taber-vind herfra!

Anmeld Citér

8. februar 2012

Sofia

Jeg har tabt mig 500 gram, altså nærmest intet - men er gået i stå. Og har lige spist 7 af de der lækre påskeæg fra Anthon Berg... Jeg må tage mig sammen når jeg en gang er ovenvande og specialehelvedet er slut!

Anmeld Citér

9. februar 2012

DK

Ihh Sofia jeg forstår godt at du ikke lige har tid og plads til kalorietælling pt! Men 500 gram er nu altså stadig flot!!plus at du jo allerede har tabt dig meget i efteråret, så det "nemme" fedt er nok røget! Er du ikke nede under gravid startvægt igen? 

Knus og ses senere! 

Anmeld Citér

10. februar 2012

_-Kathrine-_

Har tabt mig 800 gr

Anmeld Citér

10. februar 2012

Maria-s

Her stod der minus 400 gram siden sidste fredag.

Måske ikke det store, men jeg er ok tilfreds. I mandags stod der +700 gram efter weekend i sommerhus med svigerfamilien, der inkluderede rødvin, kage, slik og MASSER af mad, så 1100 gram siden mandag synes jeg er ok

Jeg bruger hver dag den app myfitnesspal ting og jeg synes den er rigtig god. Det gør at jeg (som regel) holder  mig i skindet med de søde sager. Jeg må få 1200 kalorier om dagen, men ryger som regel lidt over hver dag (omkring de 200).

Jeg vil rigtig gerne igang med at dyrke noget motion, men det bliver ikke til det vilde  Jeg har de sidste par uger, hver tirsdag, svømmet sammen med min søster og kusine. Det er super hyggeligt Min mor passer Noah og så kan jeg få lidt mig tid og bare plaske rundt og gøre noget godt for mig selv. OG så giver det +400 kalorier til kontoen hver gang!

Jeg HÅÅÅÅBER jeg snart kan kommer sådan rigtig igang med at løbe et par gange om ugen, men det skal sgu blive noget varmere i vejret. Mor her gider ikke løbe i glat se og minus grader....

Men hephep til jer alle. Jeg håber i stadig har stor motivation ellers skal jeg gerne heppe  Jeg synes i hvert fald det er super at jeg har "sandhedens dag" hver fredag, hvor jeg over for andre skal "forsvare" hvis vægten er gået op

Go dag til jer alleeeeeee!

Anmeld Citér

10. februar 2012

AnneBJ

DK skriver:

Hej taber-medsøstre!

Hvordan går det ude i de små hjem? Herhjemme går det SÅ godt pt. Jeg er meget meget stolt af mig selv! Sidste uge fik jeg kun 540 kalorier i alt for meget på en hel uge. Det vil sige at jeg stadig har fået under 1200 kalorier om dagen i gennemsnit, og det synes jeg selv er ret godt gået. I denne uge har jeg fået under de 1100 kalorier både i går og i dag. Jeg må sige at jeg faktisk synes det bliver lettere og lettere hver dag, altså det der med at tælle kalorier og holde sig under "målet". Det sværeste for mig er klart når vi er i byen at spise, hvor fristelserne er store og hvor jeg har ekstra svært ved at sige nej tak (blanding af at være fristet og føle sig som verdens mest ubehøvlede gæst, når man sidder og stikker til maden og siger nej tak pga. kur). Jeg har pt fin plads i mine kalorier til en kop varm kakao om aftenen (matilde kakao er ret kaloriefattig, 2 dl kun 120 kalorier).

Jeg taber mig pt hver anden dag ca. Jeg når vist ikke 1 kg om ugen som først påregnet, men det er også okay. Jeg kan se på både mit tøj og min krop at der alligevel er sket en stor forskel. Hvis der skal ryge et helt kilo så skal jeg til at dyrke noget motion og det giiiider jeg bare ikke Plus jeg er bange for at jeg bliver super sulten af alt det ekstra fisen omkring, så jeg bare spiser de kalorier op bagefter som jeg har forbrændt.

På mandag har jeg og Mikkel 6 års dag og skal ud at spise. Så det bliver vist den dag at vi spiser max kalorier hjemme hos os. Senere på ugen skal vi et par dage op til mine forældre. Det bliver straks værre. Det er SÅ svært at sige nej tak til alt min mors hjemmebag og hjemmelavede leverpostejer, flæskesteg mm. til frokost. Hun er som regel ret god til at lave ok sund aftensmad så det bliver ikke et problem. Jeg må gå en tur mens de andre spiser frokost tror jeg. Uhhh jeg ELSKER en god og stor frokost med en iskold øl til. Det er vist bedre bare ikke at være tilstede. Ellers ryger der nok noget mere ned end den ene humpel rugbrød jeg plejer at spise med hamburgryg og en tomat til.

Men: Hvordan går det hos jer? Også strygende, eller er der nogen der har brug for noget hep? Får i motioneret en masse? Eller har i også bare skåret ned i madforbruget som jeg?

Btw: Jeg er CHOKERET over hvor meget mad/kalorier MIkkel og jeg plejer at spise. Jeg fatter simpelthen ikke at vi ikke er blevet langt langt mere tykke end vi faktisk var? Altså vi har nok i snit spist 3000 kalorier hver dag det sidste 1,5 år!! Men vi har jo så også taget på, men alligevel?

Knus og god taber-vind herfra!

Fuck hvor er du altså god!!

Hvis jeg ikke tænker mig om, får jeg som regel mellem 2000 og 2500 kcal på en dag. Afhængig af hvor lidt/meget slik jeg indtager. Det synes jeg nu jeg er blevet god til at undvære også når jeg ikke tænker mig om.

Jeg har lige haft nogle øv-uger, men i mandags tog jeg mig sammen igen, og i morges sagde vægten minus 800 - altså siden mandag Yay me!!

Jeg gider heller ikke motion - så hellere langsomt vægttab!!

Mht til chokket over de mange kcal... Nogle gange taster jeg, selvom jeg ved jeg overskrider helt vildt og voldsomt. For når jeg vejer mig næste gang, har jeg sjældent taget mere end 100 gram på. (hvis man gør det HVER uge, GÅR det jo galt men altså) Det hjælper mig til, at tage det afslappet omkring "ibyen-mad", "gæstemad", fødselsdage osv. For jeg kan jo se, at man ikke smadrer alting fuldstændigt, hvis man overskrider i en hel uge, så hvad gør én dag!! 

Fortsat god taber-vind herfra!

Anmeld Citér

10. februar 2012

AnneBJ

FUCK hvor havde jeg nedtur i fredags, over at være den eneste som skulle havde + vægt... Så i mandags tog jeg mig alvorligt sammen, og siden da, er der røget 800 gram! 

Jeg er stadig motiveret for at fortsætte, vi får dog gæster lørdag aften, så mit mål er, at vægten ikke er gået op mandag - intet vægttab er ok! (Jeg er med i en anden gruppe om vægttab, og vi vejer om mandagen.. det er nogle gange helt svært at finde rundt i.. )

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.